42 ATAK elettricu da Karsan à l'Italia

42 ATAK elettricu da Karsan à l'Italia
42 ATAK elettricu da Karsan à l'Italia

Offrendu soluzioni di trasportu di tecnulugia avanzata cù a visione di esse "Un passu avanti in u futuru di a mobilità", Karsan cuntinueghja à esse unu di i attori più impurtanti in a mobilità elettrica in Europa. U fabricatore domesticu, chì hè intrutu in l'annu 2022 cù u scopu di duppià e so cifre d'esportazione, entra in u mercatu talianu cù a so gamma di prudutti elettrici. Karsan hà firmatu un accordu quadru cù a sucietà italiana di appalti publichi Consip per 80 e-ATAK in 2021. Avà, in u scopu di stu accordu, hà ricivutu un totale di 7 ordini e-ATAK da 38 diversi operatori per esse consegnati à a fine di l'annu. Inoltre, Karsan, chì hà vintu u cuncorsu publicu per l'autobus elettricu per a prima volta in Italia, s'appruntà à cunsegna 4 veiculi e-ATAK à a Comune di Cagliari in 2022. Cusì, Karsan entra rapidamente in u mercatu di u trasportu publicu in Italia, chì hè diventatu in electricu, cù un totale di 42 ordini elettrici e-ATAK.

Karsan, una di e cumpagnie principali in l'industria automobilistica turca, cuntinueghja à offre suluzioni di mobilità d'alta tecnulugia à i mercati d'esportazione. Cuntinuendu a so offensiva d'oltremare in 2022, u fabricatore domesticu entra in u mercatu talianu cù u mudellu e-ATAK. Entrandu in l'annu 2022 cù un pianu di radduppià l'esportazioni cù l'intensificazione, Karsan cunsegnerà 4 e-ATAK à a Comune di Cagliari per a prima volta in Italia, è ancu 80 e-ATAK cù a cumpagnia Consip, chì furnisce appalti publichi. servizii basati in Roma firmatu un accordu quadru assai impurtante è hà digià ricevutu ordini 7 e-ATAK da 38 operatori diffirenti in u scopu di stu accordu. Cusì, Karsan cuntinueghja à cresce rapidamente in Italia cù un totale di 42 ordini ATAK elettrici.

"Avemu scupertu novu terrenu in l'offerta"

Enfatizendu chì Karsan, chì hà riesciutu à scopre una nova strada in l'offerta di veiculi elettrici in 2021, hà fattu spedizioni impurtanti in mercati in crescita cum'è Germania, Portugallu, Francia, Lussemburgu, Bulgaria è Croazia, u CEO di Karsan Okan Baş hà dettu: "In 2021, 80 e- ATAK in Italia ancu.Avemu fattu un accordu quadru cù Consip per u prugettu è avemu digià ricevutu l'ordine per i primi 38 unità. Inoltre, per a prima volta in Italia, avemu vintu u cuncorsu per 4 veiculi elettrichi di a Comune di Cagliari cù e-ATAK è l'avemu da fà quist'annu. L'Italia hè unu di i nostri mercati focus più impurtanti, induve vulemu cultivà cù i nostri veiculi elettrici. I 42 ordini elettrici di e-ATAK chì avemu ricevutu finu à avà sò i primi passi per cresce in stu mercatu. "L'annu 2022 serà un annu per noi per entre in novi mercati d'esportazione cù i nostri mudelli elettrici è ottene una doppia crescita", disse.

Un scopu di crescita sustenibile in Europa è in America di u Nordu !

U CEO di Karsan, Okan Baş, chì hà datu infurmazioni nantu à e so attività à l'esteru, hà dettu: "Avemu ottenutu un fatturatu di 2020 miliardi di TL in 1.6. In 2021, avemu superatu 2 miliardi TL. U 70% di sta figura hè custituita da e nostre attività d'esportazione ", disse. In riferimentu à i so obiettivi per questu annu, Okan Baş hà dettu: "Vulemu cresce almenu duie volte in i veiculi elettrici. Affrontemu tuttu u mercatu è ugemu à esse unu di i primi cinque attori in u mercatu. Avemu pensatu à pusà a marca Karsan in u top 5 in Europa ". Ricordendu chì Karsan agisce cù a visione di "Un passu avanti in u futuru di a mobilità", Baş hà enfatizatu chì anu u scopu di una crescita sustenibile in Europa è in l'America di u Nordu in questu scopu.

"Avemu radduppiatu e nostre esportazioni in 2021"

Spieghendu, "Quandu guardemu a quantità, avemu radduppiatu e nostre esportazioni in 2021 cumparatu cù l'annu precedente", Baş hà dettu, "L'annu passatu, avemu vindutu 330 prudutti Karsan in Europa. Questu era 147 l'annu passatu. In più di i veiculi cunvinziunali, ci sò ancu quelli elettrici. In u 2021, 133 di i nostri veiculi elettrici sò stati inclusi in u parcu in Europa. Cusì, dapoi u 2019, i nostri 306 veiculi elettrici Karsan viaghjanu in tuttu u mondu in 16 paesi diffirenti, principalmente in Francia, Romania, Portugallu è Germania.

"306 veiculi significanu 3 milioni di chilometri di sperienza per noi"

Baş hà dettu: "Per noi, 306 veiculi significanu 3 milioni di chilometri di sperienza". Avemu fattu 345 di elli. Questa figura, chì avemu righjuntu in l'ultimi 306 anni, currisponde à quasi 3 per centu di l'espurtazioni di minibus elettrici è autobus di Turchia. Questu hè un successu assai seriu. Cum'è una di e cumpagnie principali in l'industria automobilistica turca; Semu ghjustificamente fieri di i nostri rializazioni in l'esportazioni. Semu ancu a marca leader in Turchia in u sviluppu di veiculi elettrici. Per purtà sti successi ancu più in là, avemu u scopu di duppià a crescita di l'esportazioni quist'annu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*