8th ArtAnkara Diario di Fiera d'Arte Cuntempuranea

8th ArtAnkara Diario di Fiera d'Arte Cuntempuranea
8th ArtAnkara Diario di Fiera d'Arte Cuntempuranea

ArtAnkara 8th International Art Contemporary Fair hè stata aperta à i visitori à u Cungressu ATO, cù una anteprima è una cerimonia di apertura tenuta u 9 di marzu. In a fiera, chì serà u centru di attrazione per l'arti u 10-13 di marzu; Circa 33 opere d'arte di più di 1000 artisti di 4500 paesi sò in mostra.

Raccogliendu l'apprezzazione di u publicu di l'arti cù i so prughjetti di mostra eccezziunali, a Galeria DO ART hà purtatu l'opere di quasi 8 artisti inseme cù l'amatori d'arte in una zona di 190 metri quadrati in a 70a Fiera d'Arte Cuntempuranea ArtAnkara.

Seyed DAVOUD, u fundatore di a galerie d'arte è l'artista di scultura, hà datu i dettagli nantu à i so prughjetti in relazione à a fiera cum'è seguente:
"Prima di tuttu, sò assai entusiasta di participà à Art Ankara, una di e fiere più impurtanti di Turchia, cù DO ART Gallery quist'annu. Quist'annu, avemu participatu à a fiera, induve aghju participatu cum'è artista in l'ultimi anni, cù quasi 70 artisti, ognunu più preziosi chè l'altri, ind'u DO ART Gallery. Avemu riunitu u publicu di l'arte cù una larga gamma di opere di diverse discipline è tecniche. In u nostru prughjettu fiera, ospitemu i nostri maestri preziosi è nomi di talentu da a ghjovana generazione. Invitemu tutti l'amatori d'arte à l'8a Fiera d'Arte Cuntempuranea di ArtAnkara.

Una selezzione da a cullizzioni "Perfect Balance: Deep-Trace", chì include opere d'arte digitale di Günsu Saraçoğlu, chì hè stata cunnisciuta per i so travagli in u campu di l'arti è a so identità di pittore per parechji anni, hà scontru cù l'amatori d'arte à DO ART Gallery. Saracoglu; Hà evaluatu a fiera è hà dettu ciò chì seguita nantu à u so travagliu:

"A selezzione di e mo opere d'arte digitale chì sò cuminciate durante u periodu pandemicu, preparate cum'è plexiglass, hà scontru per a prima volta l'amatori d'arte à a Fiera ArtAnkara in a Galleria DO ART. I mo opere d'arte digitale anu participatu à a prima presentazione internaziunale EuroExpoArtFair, è più tardi in diversi prughjetti nantu à piattaforme d'arte internaziunali cum'è UbiVerse è Talenthouse. Vogliu dì questu quandu aghju evaluatu a fiera in generale. Per noi artisti, e fiere sò piattaforme impurtanti chì riuniscenu i circles di l'arti. ArtAnkara Fair, chì aghju assistitu per parechji anni, si sviluppa è cuntinueghja cuntribuiscendu à u sviluppu di l'arti ogni annu. Prima di tuttu, ringraziu a squadra di a DO ART Gallery è tutti quelli chì anu cuntribuitu à ogni tappa di a fiera. Vogliu chì tutti l'artisti di a fiera anu una fiera piacevule. Accoltamu tutti l'amatori d'arte à a fiera ".

Nilgün Sipahioğlu Dalay era un altru artista chì hà attiratu una grande attenzione da u publicu à a Fiera ArtAnkara. Dalay, chì hà attiratu l'attenzione cù a so mostra individuale "Membri di u mondu superiore" in u 2021, hà scontru cù u publicu di l'arte una volta di più in AG Art-Aysel Gözübüyük Art House. Avemu avutu i so vede nantu à l'opere di a listessa cullizzioni di l'artista, chì l'opere sò esposti in paesi cum'è l'Italia è a Germania, è nantu à a fiera.

Dopu à i tempi di prublemi chì avemu passatu, sò assai felice di scuntrà u publicu di l'arte à a fiera di novu. Aghju passatu u prucessu pandemicu estremamente produttivu. ArtAnkara hè diventata una urganizazione tradiziunale induve noi, l'artisti, scontru cù u publicu di l'arte. Vogliu ringrazià tutta a squadra chì hà cuntribuitu à a fiera è ASSanat Evi. Vi invitu à a nostra fiera, chì durà 4 ghjorni, cù l'amatori d'arte.

Hè pussibule visità a fiera, chì hà apertu e so porte à l'audienza u 10 di marzu di u 2022, à u Cungressu ATO finu à u 13 di marzu di u 2022.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*