U countdown hè cuminciatu per Marathonİzmir

U countdown hè cuminciatu per Marathonİzmir
U countdown hè cuminciatu per Marathonİzmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU countdown hè principiatu per a terza edizione di Maratonİzmir, chì hè un passu impurtante versu u scopu di a "città sportiva di İzmir". Marathonİzmir serà corsa u 17 d'aprile è serà cum'è un festival di sport.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerOrganizata in linea cù l'obiettivu di trasfurmà İzmir in una cità sportiva, a terza Maratonİzmir serà realizata u 17 d'aprile. L'atleti è i fan di sport da tutta a Turchia seranu ospitati in Kültürpark, chì hè designatu cum'è u spaziu di l'avvenimentu per Maratonİzmir, trà 14-17 d'aprile, accumpagnatu da cuncerti, avvenimenti è discorsi. Duranti a seria di l'avvenimenti, l'amatori di sport puderanu ancu sperimentà i rami sportivi chì volenu in Kültürpark. L'iniziu di Maratonİzmir, chì hè diventatu a pista più veloce in Turchia cù un tempu di 2 ore 9 minuti 35 seconde, ottenuta da l'Etiopia Tsegaye Getachew l'annu passatu, serà datu davanti à l'antica Direzzione Generale di İZFAŞ in Şair Eşref Boulevard.

Soyer: Maratonİzmir serà una di e marche sportive più impurtanti

Presidente Tunç SoyerEnfatizendu chì Maratonİzmir hè di grande impurtanza per a prumuzione di a cità nantu à a piattaforma internaziunale, "İzmir hà a pusizioni più vantaghji in Europa cù e so spiagge è piste di jogging. I nostri 629 chilometri di costa è 100 chilometri di spiagge naturali sò ideali per sport d'acqua è di spiaggia. Avemu dimustratu a nostra forza organizzativa naziunale è internaziunale cù a CEV Continental Cup, U20 Beach Volleyball European Championship è Duathlonİzmir chì avemu ospitu. Malgradu e gravi cundizioni pandemiche, avemu urganizatu Maratonİzmir duie volte, è urganizemu a terza. Maratonİzmir hè in strada per diventà una di e marche più impurtanti di a nostra bella İzmir. Credu chì serà una corsa cù una larga participazione è un record battu u 17 d'aprile ".

Nanzu à Karşıyaka dopu à İnciraltı

Atleti in a Marathonİzmir di 42 chilometri sopra Alsancak Karşıyakaè tornerà prima di ghjunghje à Bostanlı Pier. L'atleti, chì ghjunghjeranu in İnciraltı nantu à a stessa pista sta volta via Mustafa Kemal Sahil Boulevard, tornanu da Marina İzmir è compie a corsa à u puntu di partenza.
Numeri di pettu, patatine fritte è magliette da corsa seranu distribuiti da l'area di l'avvenimentu in Kültürpark trà 14-16 d'aprile 10.00 - 19.00. U numeru di pettu è u kit di corsa ùn saranu micca distribuiti u ghjornu di a cumpetizione.

Ci hè ancu una corsa di 10 chilometri.

Una corsa di 10 chilometri serà ancu urganizata in u scopu di Marathonİzmir. A partenza di sta corsa serà data à 07.20 u listessu ghjornu è da u listessu puntu. In a corsa di 10 chilometri, l'atleti torneranu da a fermata di u Tram di Köprü nantu à Mustafa Kemal Sahil Boulevard è compie a corsa in a corsia opposta di l'edificiu Fuar Kültürpark İZFAŞ.

Finu a ora, 42 persone anu registratu per a maratona di 500 chilometri è 10 per a corsa di 500 chilometri. L'iscrizzioni cuntinueghjanu. Per registrà, per piacè Clicca qui.

Corsa di carità "passu à passu".

A cooperazione di rispunsabilità suciale hè ancu fatta cù Adim Adim per u 3rd MaratonIzmir. L'urganisazioni non governamentali puderanu scuntrà i fan di sport aprendu stand in l'area di l'avvenimenti. Inoltre, Adim Adim purterà l'entusiasmu di e corse di carità à Izmir questu annu. MaratonaPer quelli chì volenu perseguite a bontà in Izmir da quì pò uttene infurmazioni detallate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*