A reazione di u presidente Soyer à a decisione di annullamentu: "Andarà in Metro Buca"

A reazione di u presidente Soyer à a decisione di annullamentu "Andrà in Metro Buca"
A reazione di u presidente Soyer à a decisione di annullamentu "Andrà in Metro Buca"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà fattu una dichjarazione annantu à u sughjettu dopu chì a decisione nantu à l'offerta di custruzzione di u Metro Buca hè stata annullata da a 4a Corte Amministrativa di İzmir. U presidente Soyer hà dettu chì anu da dumandà à u Cunsigliu di Statu per l'annullamentu di a decisione, chì hà dichjaratu chì hè contru à i principii generale di a lege è a cuscenza publica.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà valutatu a decisione di a 4a Corte Amministrativa di Izmir per annullà l'offerta di custruzzione di Buca Metro. Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u presidente Soyer hà dettu: "Avemu vistu una volta di più chì per u futuru di u nostru Izmir, l'ostaculi ùn cessanu mai di esse posti davanti à ogni passu chì facemu cun amore".

Dichjarà chì a decisione presa hè contru à i principii generali di a lege è a cuscenza publica, Soyer hà dichjaratu chì si applicà à u Cunsigliu di Statu u più prestu pussibule.

Ddu metro andarà à Buca

Dichjarà chì sta situazione ùn hè micca u primu ostaculu chì affruntà, u presidente Tunç Soyer"U travagliu di u Metro Buca continuarà u più prestu pussibule senza rallentà. Ddu metro anderà à Buca ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Hà dichjaratu u seguente in a so dichjarazione:

"Ti devu sta dichjarazione per rispettu di u dirittu di u populu di Izmir à cunnosce a verità. Cù a nutizia chì avemu ricevutu sta mane, avemu vistu una volta di più chì ; In nome di u futuru di u nostru Izmir, l'ostaculi ùn cessanu mai di esse posti davanti à ogni passu chì facemu cun amore.

A decisione di l'offerta di u Metro Buca, u più grande investimentu in a storia di İzmir, per quale avemu finanziatu cù tassi d'interessu assai bassi paragunatu à i so pari da l'esteru, è chì u prucessu di offerta hè statu finitu in cunfurmità cù tutte e lege è regulamenti, hè stata. annullatu da a 4a Corte Amministrativa di İzmir per motivi illegali.

Ancu s'è rializemu u prucessu cù tutta a so trasparenza è in cunfurmità cù a legislazione, sta decisione d'annullamentu hè contru à i principii generali di a lege è a cuscenza publica. Candidaremu à u Cunsigliu di Statu per l'annullamentu di a decisione u più prestu pussibule, è cuntinuemu a nostra lotta legale nant'à sta strada.

Cari Izmiriani,

Ùn vi preoccupate. Questu ùn hè micca u primu ostaculu chì hè statu scontru. Sapemu superà ogni ostaculu, l'avemu da superà di novu. A nostra testa hè alta, simu sicuri di noi stessi.

I travaglii di u Metro di Buca continueranu u più prestu pussibule senza rallentà. Stu metro và à Buca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*