Risposta da u Ministeru à a Dichjarazione chì 2,5 Milioni di Picculi Animali Bovini sò stati mandati in Qatar

A Risposta di u Ministeru à a Dichjarazione chì Milioni di Piccole Vacche sò stati mandati à Katara
Risposta da u Ministeru à a Dichjarazione chì 2,5 Milioni di Picculi Animali Bovini sò stati mandati in Qatar

U Ministeru di u Cummerciu hà rispostu à l'affirmazioni in i media chì 2,5 milioni di pecuri è capre sò stati esportati in Qatar.

A dichjarazione di u ministeru hà dettu:

"Ci sò stati rapporti in certi media scritti è visuali chì 2,5 milioni di picculi bovini sò stati esportati in Qatar.

In u periodu di nuvembre-dicembre 2021, l'esportazione di pecuri è capre in Qatar hè di 22 mila 600 nantu à a basa di quantità. In ghjennaghju è ferraghju di u 2022, 22 mila 575 pecuri è capre sò stati esportati in Qatar. In marzu 2022, 9 pecuri è capre sò stati esportati in Qatar.

Sicondu i dati di u nostru Ministeru, un totale di 2020 pecuri è capre sò stati esportati in 155.736. L'esportazioni di i picculi bovini in Qatar in 2020 sò 72.005 per quantità.

In u 2021, un totale di 264.216 pecuri è capre sò stati esportati. L'esportazioni ovine in Qatar in 2021 sò 96.797 in quantità.

Tuttavia, da u 18 di marzu di u 2022, e prucedure di certificazione riguardanti l'esportazione di bovini è ovini vivi sò state sospese da u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta.

Dunque, l'affirmazioni in i media chì 2,5 milioni di picculi bovini sò stati esportati in Qatar ùn riflettenu micca a verità, è hè impurtante dimustrà a sensibilità à e notificazioni fatte da u nostru Ministeru per informà u publicu currettamente di u prublema.

Cum'è u Ministeru di u Cummerciu, invitemu tutti à evità dichjarazioni chì ùn sò micca basate nantu à infurmazioni cuncrete chì pruvucanu a speculazione in u publicu, è à agisce in modu rispunsevule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*