A tarifa di IVA di l'electricità hè stata ridutta da 18 per centu à 8 per centu! Limitu di Tariffa Aumentatu à 240 kWh

A tarifa di IVA nantu à l'electricità hè diminuita da 18 per centu à 8 per centu
A tarifa di IVA nantu à l'electricità hè diminuita da 18 per centu à 8 per centu

U presidente Tayyip Erdoğan hà annunziatu alcune decisioni chì creanu sollievu in e fatture di l'electricità dopu a riunione di u Cabinet. Erdogan hà annunziatu chì u limitu di tariffu bassu per e famiglie hè aumentatu à 240 kilowatt-ora per mese. Indicà chì l'IVA hè stata ridutta à 8 per centu per l'irrigazione agricula è e residenze, Erdoğan hà dettu chì l'applicazione tariffaria graduale hè stata allargata per include i stabilimenti cummerciale.

In u so discorsu à a nazione dopu à a riunione di u Cabinet, u presidente Erdoğan hà annunziatu a nova regulazione in i tariffi di l'electricità.

In a so dichjarazione, Erdoğan hà dettu: "L'IVA per l'electricità utilizata in l'irrigazione residenziale è agricula hè stata ridutta da 18% à 8%. Inoltre, u limitu di tariffu bassu in residenze hè statu aumentatu à 8kw ore per ghjornu è 140kw ore per mese. Cusì, un scontu netu di 8% à 14% hè furnitu nantu à e fatture, secondu u cunsumu. In altre parolle, hè assicuratu chì l'abbonati residenziali paganu 7 miliardi TL menu fatture annu.

Ampliemu l'applicazione di livellu per include abbonati cù statutu cummerciale. Un scontu di 30% serà applicatu à u primu segmentu di l'abbonati di l'electricità cù un statutu cummerciale, chì hà un cunsumu ogni ghjornu finu à 900 kWh è un cunsumu mensile finu à 25 kWh. In questu modu, assicuremu chì i nostri cummercianti è artighjani paganu 7 miliardi di fatture in menu annu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*