AKYA Heavy Torpedo Lanciatu cù Successu cù u Sistema di Gestione di Combattimentu MUREN

AKYA Heavy Torpedo Lanciatu cù Successu cù u Sistema di Gestione di Combattimentu MUREN
AKYA Heavy Torpedo Lanciatu cù Successu cù u Sistema di Gestione di Combattimentu MUREN

In a dichjarazione fatta da u Ministeru di a Difesa Naziunale turca, hè statu annunziatu chì u torpedo di furmazione AKYA hè statu sparatu cù successu da u nostru sottumarinu TCG Preveze. In a dichjarazione fatta da u Ministeru, hè stata nutata chì i risultati riesciuti sò stati ottenuti in u primu colpu cù u sistema di gestione di cummattimentu MUREN. In a dichjarazione di u Ministeru, "I testi di tirò di u torpedo di furmazione AKYA sviluppatu naziunale da i nostri sottumarini cuntinueghjanu. Per a prima volta, un tiru successu hè statu realizatu da u nostru sottumarinu TCG PREEVEZE in u Mari di Marmara utilizendu u sistema di gestione di cummattimentu "MÜREN". Vulemu ringrazià u Cumandante di e Forze Navali, a Direzzione Generale di i Cantieri Navali di u Ministeru di a Difesa Naziunale, a Presidenza di l'Industrie di Difesa, TÜBİTAK, ROKETSAN è tutte e parti interessate chì anu cuntribuitu à stu successu ". dichjarazioni sò state incluse.

AKYA Heavy Torpedo Period

Levent ÇOMOĞLU, Responsabile di Prughjettu di Sistemi Subacquei ROKETSAN, chì hà fattu un discorsu in a sessione "Sistemi Subacquei" tenuta in u scopu di u 10u Seminariu di Sistemi Navali, hà dichjaratu chì l'accettazione di u torpedo pesante AKYA da e Forze Navali Turche hà da principià à a fine. di nuvembre in u 2021 è serà cumpletu in dicembre. Queste spedizioni duveranu esse fatte cum'è parte di a Produzione Iniziale à Bassa Scala. E spedizioni di u prughjettu AKYA in u prucessu di produzzione di massa sò previste per esse realizate in 2022. Hè previstu di esse realizatu da a Marina Turca in 2022 in attività di tiru di piattaforme.

Cù u Prughjettu AKYA, e capacità critiche di Roketsan, acquistate per longu anni di travagliu di precisione in u sviluppu di sistemi di missili è missili intelligenti guidati di precisione, d'alta velocità, passanu sottu à u mare. Cù AKYA, chì hè lanciatu da i sottumarini contr'à diversi miri di superficia è sottumarini è sviluppatu cumplettamente cù capacità naziunali, un bisognu impurtante di e Forze Navali Turche per e plataformi sottumarini serà accoltu cù risorse naziunali.

Mentre i studii di qualificazione di AKYA cuntinueghjanu, l'attività di Produzione Iniziale à Scala Bassa cuntinueghjanu à risponde à i bisogni prioritari di e Forze Navali Turche.

AKYA, chì hà da scuntrà i bisogni di 533 mm di torpedo di classe pesante di e Forze Navali Turche cù risorse domestiche, hà realizatu pocu teste di tirò da u sottumarinu TCG Gür è un cuntrattu hè statu firmatu per a so integrazione cù i sottumarini di a classe Preveze. AKYA hà una gamma di 50+ km, una vitezza massima di 45+ nodi; In più di a Testa Sonar Attiva / Passiva cù a capacità di Contra-Contromisura è a guida di Backwater, hà ancu capacità di guida esterna cù cable di fibra ottica.

A versione sottumarina di missile ATMACA hè studiata

Adattatu per i nostri sottumarini, ATMACA offre un'alternativa d'ingaghjamentu assai più larga in paragunà à i torpedo. Inoltre, i missili anti-navi ATMACA, chì anu misure chì renderanu a rilevazione difficili per sè stessu (sezione trasversale radar ridotta, altitudine di crociera bassa ...) renderanu più difficiuli di reagisce à un attaccu quandu sò lanciati da i sottumarini.

Pò esse previstu chì u missile ATMACA sottumarinu serà simile in cuncettu à i missili anti-navi UGM-84 Sub Harpoon. Dopu avè ghjuntu à a superficia da u sottumarinu via una capsula di trasportatore cumpatibile cù i tubi di torpedo di 84 mm di i sottumarini, l'UGM-533 Harpoon principia u so volu cù un cohettu di propellente solidu cum'è u RGM-84 Harpoon è cuntinueghja cù u so turbojet.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*