Accreditatu à Aski Türkak: Laboratoriu di Cuntrolu di Qualità di Custruzzione Apertu à u Munnu

U Laboratoriu di Cuntrolu di Qualità di Custruzzione Accreditatu Aski Türkak Apertu à u Munnu
U Laboratoriu di Cuntrolu di Qualità di Custruzzione Accreditatu Aski Türkak Apertu à u Munnu

U Laboratoriu di Controlu di Qualità di l'Edifiziu, affiliatu à a Direzzione Generale ASKİ, hè statu accreditatu à l'Agenzia Turca di Accreditazione (TÜRKAK) u 1,5 di ferraghju 25, dopu à 2022 anni. U laboratoriu serà avà capace di inspeccionà i tubi termoplastici utilizati da e cumpagnie di l'imprenditori durante i travaglii di l'infrastruttura secondu u standard "TS EN ISO / IEC 17025 Condizioni Generali per a Competenza di i Laboratori di Esperimentu è Calibrazione" validu in i paesi sviluppati.

A Direzzione Generale ASKİ, chì furnisce l'acqua potabile è i servizii d'acqua residuale à i citadini di a capitale, cuntinueghja à riunisce opere infrastrutturali cù tecnulugia muderna.

ASKİ hà pressatu u buttone per trasfurmà u Laboratoriu di Controlu di Qualità di l'Edifiziu situatu in u campus di l'Ivedik Drinking Water Treatment Plant in un laboratoriu cù esigenza di calibrazione è tracciabilità metrologica. E misurazioni fatte da u laboratoriu accreditatu da TÜRKAK, chì cunfirmanu se tutti i laboratorii in Turchia operanu in u quadru di i normi internaziunali, utteneranu validità internaziunale da avà.

U Laboratoriu di Cuntrolu di Qualità di a Custruzzione serà capace di pruvà i tubi termoplastici utilizati da l'imprese contraenti in i so travaglii di fabricazione in cunfurmità cù u standard "TS EN ISO / IEC 17025 Requisiti Generali per a Competenza di i Laboratori di Esperimentu è Calibrazione" validu in i paesi sviluppati. I risultati di a prova seranu validi in tuttu u mondu, cumpresi i paesi europei, i Stati Uniti è a Cina.

U LABORATORIU PER SERVIRU TUTTA A TURCHIA PURRÀ ANCHE VENDUTI PER ASKI

A squadra di ispezione di TÜRKAK hà finitu l'esami realizati in u Laboratoriu di Controlu di Qualità di l'Edifiziu u 1,5 di dicembre di u 21, dopu un periodu di 2021 anni.

Dopu à l'accreditazione u 25 di ferraghju 2022, u direttore generale di ASKİ Erdoğan Öztürk, u direttore generale diputatu Baran Bozoğlu è u capu di u dipartimentu di prutezzione ambientale è bacini d'acqua Ümit Güven Ulusoy anu visitatu u laboratoriu. Dichjarà chì i materiali di l'infrastruttura chì venenu da e cità di Turchia diverse da Ankara seranu ancu pruvati in u Laboratoriu di Cuntrolu di Qualità di a Custruzione, Öztürk hà spiegatu chì questu modu, l'ingressu serà furnitu à ASKİ:

"In uttrovi 2021, u Laboratoriu di Controlu di Qualità di a Custruzione affiliatu à a nostra Direzzione Generale ASKİ hà dumandatu l'accreditazione à TÜRKAK. In dicembre 2021, u nostru laboratoriu hè statu inspeccionatu da auditori esperti da TÜRKAK per 2 ghjorni. U 25 di ferraghju, u nostru certificatu di accreditazione hè statu emessu da TÜRKAK. Dopu stu tempu, puderemu fà teste micca solu in ASKİ, ma ancu per cumpagnie in tutte l'altri cità. In altri palori, furniremu ancu servizii à altre cità chì Ankara. Di sicuru, sti testi seranu accettati in Europa è in i Stati Uniti postu chì simu accreditati à TÜRKAK. Facemu ogni tipu di teste in quantu à a resistenza à u calore, a determinazione di a densità, a pressione interna è a resistenza à l'impattu di i tubi. Cum'è ASKİ, u nostru prossimu scopu hè di espansione u scopu di a nostra accreditazione sia in termini di teste di tubi termoplastici sia di teste di terra, di aggregati è di cimentu cù novi investimenti. Ci sò unità supplementari chì avemu definitu per u nostru laboratoriu. Li metteremu in opera in pocu tempu ".

Öztürk hà dettu ancu chì e cundizioni fisiche di l'edificiu di u laboratoriu seranu migliurate in i ghjorni à vene, i dispositi muderni chì travaglianu cù l'ultime tecnulugia seranu purtati à u laboratoriu, è diverse furmazioni seranu urganizate per u persunale di u laboratoriu cun una cunniscenza chì si rinnuvà constantemente. stessu.

U LABORATORIU AMBIENTALE ACCREDITÀ ANCHE À TURKAK

U Laboratoriu di Controlu di Qualità di l'Edifiziu affiliatu à u Dipartimentu di Prutezzione Ambientale è Filiera di Controlu di Qualità di l'Edifiziu di i Bacini idrografici, chì hè statu accreditatu da TÜRKAK dapoi u 2004, cuntinueghja à inspeccionà a conformità di l'acqua potabile di Başkent cù i standard internaziunali.

In u Laboratoriu di l'Ambiente, l'analisi di l'acqua potabile sò fatte è u sistema di rete di a cità di Ankara hè monitoratu regularmente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*