Attenzione à i pazienti diabetici! 6 Suggerimenti per a prevenzione di ferite à i pedi

Attenzione à i pazienti diabetici! 6 Suggerimenti per a prevenzione di ferite à i pedi
Attenzione à i pazienti diabetici! 6 Suggerimenti per a prevenzione di ferite à i pedi

Mentre chì e ferite di u pede chì ponu accade per diverse mutivi ponu esse guariti cù trattamenti pratichi, a prisenza di malatie sottostanti cum'è a diabetes o l'aterosclerosi pò complicà stu prucessu di trattamentu.

Mentre chì u prucessu di ricuperazione hè difficiule, longu è laboriosu in questi pazienti, i feriti di u pede pò causà a perdita di i membri in certi casi. U diagnosticu puntuale è u trattamentu di e ferite di u pede hè di grande impurtanza per a prevenzione di a perdita di i membri. U diagnosticu è u trattamentu hè realizatu cù u travagliu di squadra cumuna di diversi dipartimenti cum'è Chirurgia Cardiovascular, Chirurgia Plastica, Ortopedia, Endocrinologia, Malattie Infettive è Dermatologia. Per ùn avè micca scontru in situazione di minaccia di vita, a cura di a ferita di u pede deve esse presa in seriu è u trattamentu ùn deve esse interrottu. Da Memorial Ankara Memorial Ankara Hospital Dipartimentu di Chirurgia Cardiovascular, Op. Dr. Fatih Tanzer Serter hà datu infurmazioni nantu à i trattamenti di ferite di u pede applicati in l'unità di cura di ferite di u pede.

A diabete è l'arteriosclerosi sò e cause più impurtanti

A diabete è e malatie vascular periferiche (aterosclerose) sò a causa principale di l'ulcera di u pede. Mentre chì l'effettu più devastanti di a diabetes si trova nantu à u sistema vascular; L'aterosclerose provoca danni vascular progressivi, chì hè difficiule di guarì cù l'effettu di a diabetes, pò aggravà cù l'infizzioni, piglia u tempu di cura è trattamentu, è pò ancu causà a perdita di i membri, è questi feriti portanu à ferite di u pede. E ferite di u pede, chì di solitu cumincianu cù ferite minori è ponu esse periculose per a vita s'ellu ùn hè micca cuntrullata, deve esse seguita.

I ferite di u pede sò in 7 in 1 pazienti diabetici

A cura di a ferita di u pede deve esse presa seriamente per i pazienti diabetici. A diabete, chì hè vistu in u 13,7 per centu di a pupulazione di u paese, cuncerna più di 10 milioni di persone. Tuttavia, unu di ogni 7 pazienti diabetici hà una ferita in i so pedi. L'ulcera di u pede, chì hè più cumuna in l'omi chè in e donne, hè 1 volte più cumuna in i malati di diabete di tipu 2 cumparatu cù i pazienti di diabete di tip 1,5.

U trattamentu di e ferite di u pede richiede u travagliu in squadra

Dopu chì a ferita di u pede hè accaduta, u trattamentu deve esse realizatu cù u travagliu in squadra. I dipartimenti di Malattie Interne / Endocrinologia, Cirurgia Cardiovascular, Dermatologia, Malattie Infettive, Chirurgia Plastica è Ricostruttiva, Ortopedia è Radiologia Intervenzionistica ghjucanu un rolu attivu in u prucessu di trattamentu in i centri di cura di ferite di pede cù infrastruttura adatta. Mentre i trattamenti di ferite di u pede sò diffirenti secondu e cause sottostanti, sò simili in certi punti.

I pedi di diabetici sò infettati è difficiuli di guarì e ferite

In u trattamentu di u pede diabeticu, u trattamentu kirurggicu di u gruppu di pazienti appropritatu / necessariu, l'aumentu di a quantità di sangue chì ghjunghje à l'area di a ferita cù tecniche intravenosa o accelerà a circulazione capillare (capillary) cù droghe sò i passi più critichi di u trattamentu. Dopu chì a ferita hè furmata, a prufundità di a ferita, a furmazione di l'abcessu, a densità di u tessulu mortu determinanu u pianu di trattamentu è l'abscessi deve esse sviutata u più prestu pussibule è i tessuti morti anu da esse eliminati. In a prisenza di l'infezzione, a ferita deve esse pulita di microorganismi dannosi cù a terapia antibiotica lucale è sistemica è a pussibilità di sepsis possibbili deve esse eliminata. In i pazienti apprupriati, cunsiderendu a prufundità di a ferita, u supportu "Ozone therapy" è u supportu ortopedicu pò esse pigliatu per riduce a pressione / pressione in l'area di a ferita se ne necessariu.

Aumenta a circulazione in u trattamentu di e ferite causate da l'aterosclerosi.

In u gruppu di pazienti cù ferite di pede causate da malatie vascular periferiche, i feriti secchi ischemic-gangrenous sò più cumuni di l'abscessu è a furmazione di infizzioni per a predominanza di l'occlusione vascular. Cù u prugressu di l'insufficienza di a circulazione arteriale in u tempu, i ferite è i perditi di tissuti chjamati necrosi sò. In u trattamentu di questi pazienti, l'aumentu di a circulazione arteriale è capillare hè una priorità, è una prucedura simile à u trattamentu di u pede diabeticu hè appiicata in quantu à a cura di ferite è a rimozione di tessuti morti.

L'ulcera varicosa dovuta à l'insufficienza venosa apparisce soprattuttu cum'è ferite umide è infettate. Queste ferite sò infettate è difficiuli di guarì, cum'è in a tavola "Pede Diabetic". Esige una bona cura è un seguitu strettu. Un accostu multidisciplinariu deve esse applicatu per u trattamentu di sti feriti.

Precauzioni da piglià per prevene ferite à u pede

I punti da esse cunsideratu per prevene i feriti di u pede causati da a diabetes è l'aterosclerosi sò i seguenti:

A cura di i pedi hè impurtante in i pazienti diabetici. Un moisturizer appropritatu deve esse usatu per impedisce a pelle di diventà secca è cracking. L'infezioni fungiche chì si sviluppanu trà i dita in i pedi eccessivamente umidi portanu à a deteriorazione di a continuità di a pelle è creanu ancu un focus per l'infezzione.

  • Deformità è callu nantu à i pedi è i ditte per u risultatu di a selezzione di scarpi impropriu deve esse evitata.
  • I Pacienti cù a sensazione indebita per via di u zuccheru in sangue incontrolatu ùn deve micca caminari scalzi.
  • Calzini morbidi senza cuciture supplementari deve esse usatu.
  • A selezzione adattata di i scarpi deve esse fatta per prevene i punti di pressione per via di deformità di u pede causate da a diabetes.
  • Per prevene l'infezzione, a cura di l'unghie deve esse fatta bè è i prucessi di pedicure inconsciente deve esse evitata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*