Baykar è TAI sò travagliendu in Jet Engine S/UAV

Baykar è TUSAŞ travagliendu in Jet Engine SİHA
Baykar è TUSAŞ travagliendu in Jet Engine SİHA

Capu di l'Industria di Difesa Prof. Dr. İsmail Demir hà rispostu à e dumande di Hakan Çelik in a trasmissione CNN Türk è spiegò l'evoluzione in l'industria di difesa turca. Demir hà dichjaratu chì, oltre à Baykar, TAI hè ancu travagliatu nantu à i veiculi aerei senza pilota di cumbattimentu di jet. Demir hà dichjaratu chì vedemu prestu UAV è SİHA propulsati da jet, è hà indicatu u 2023 per una soluzione concreta. Demir ùn hà micca datu dettagli nantu à quale tipu di cumbattimentu di veiculi aerei senza pilota TAI travaglia.

Comu hè cunnisciutu, Baykar cuntinueghja à travaglià nantu à u MİUS (Combat Unmanned Aircraft System), chì hè previstu di fà u so primu volu in 2023. MİUS, chì pò purtà 1.5 tunnellate di carica utile, hè prevista per fà un attaccu strategicu, un sustegnu aereu vicinu, un attaccu di missile è missioni SEAD-DEAD. MİUS, chì pò decollare da navi di tipu LHD è sbarcà cù l'aiutu di i cavi di cattura è i ganci, hè ancu previstu di fà funzioni inseme cù Bayraktar TB3.

AKSUNGUR SİHA consegna à e Forze Navali è Aeree
AKSUNGUR SİHA consegna à e Forze Navali è Aeree

À u listessu tempu, u sicondu ghjornu di SAHA EXPO 2021, Baykar Defense è Ucrainu Ivchenko-Progress Combatant Unmanned Aircraft System (MİUS) firmavanu un cuntrattu. U cuntrattu firmatu per u Prughjettu MİUS copre l'Integrazione di Motori Turbofan AI-322F è Integrazione di Motori Turbofan AI-25TLT.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*