EGİAD Belgio, u Novu Mercatu per u Mondu di l'Affari

EGİAD Belgio, u Novu Mercatu per u Mondu di l'Affari
EGİAD Belgio, u Novu Mercatu per u Mondu di l'Affari

U diciassettesimu partenariu cummerciale di a Turchia cù u Belgio, dendu priorità à u sviluppu di ligami cummerciale EGİAD (Associazione di i ghjovani imprenditori di l'Egeu) u mondu cummerciale hà inclusu u Belgio, u centru di l'Unione Europea (UE), trà i so mercati di destinazione in u scopu di u Prughjettu Ambasciatori di u Cummerciu Esteru. Cù un avvenimentu induve l'ecunumia di u Belgio, a situazione geografica di u paese, a rete di trasportu sviluppata è e diverse strutture industriali è cummirciali sò state discusse, era destinatu à aumentà u voluminu di u cummerciu trà i dui paesi. Kimflor Chemistry Vice Direttore Generale è EGİAD Pınar Berberoğlu, Vice Tesoriere di u Cunsigliu di Amministrazione, è Thibaut Hofman, CFO di Floridienne Group, anu assistitu cum'è oratori invitati.

A riunione di Doing Business cù u Belgio hà riunitu i ghjovani imprenditori nantu à u webinar. U Belgio, chì hè una di l'ecunumie più sviluppate in Europa cù a so industria, portu, canali, infrastrutture ferroviarie è autostradali, hè impegnata in tessili, siderurgia, raffinazione, trasfurmazioni è pruduzzione alimentaria, industria chimica, farmaceutica, automobilistica, elettrica -. pruduzzione di l'elettronica è di machini. EGİADI ghjovani da '' intrinu in a marca di u mondu cummerciale. I ghjovani imprenditori chì volenu rinfurzà e rilazioni cummerciale cù u paese, chì a so industria tradiziunale currisponde à 74.9% di u PIB di u paese, anu u scopu di ghjucà un rolu impurtante in u sviluppu di ligami cummerciale trà i dui paesi.

L'oratore principale di a riunione EGİAD U presidente Alp Avni Yelkenbiçer hà parlatu di i vantaghji di u prugramma Ambasciatori di u Cummerciu Esteru, EGİAD Grazie à i so membri. Yelkenbiçer, "Comu sapete, EGİAD Cù u prughjettu Ambasciatori di u Cummerciu Esteru, i nostri membri chì volenu stabilisce una sucietà à l'esteru o esporà direttamente, è quelli chì anu digià una bona cunniscenza di questu sughjettu è avè investimenti stranieri EGİAD Avemu u scopu di rinfurzà e rete di cummerciale riunendu i so membri. In questu sensu, à i nostri stimati ambasciatori di u cummerciu esteru; Vogliu ringrazià una volta di più i nostri membri per avè accettatu stu compitu per mette in luce. EGİAD I nostri Ambasciatori di u Cummerciu Esteru, spartendu e so sperienze è cunniscenze nantu à i so paesi, piglianu un rolu di guida cumpletu per i nostri membri chì volenu fà affari quì, sviluppà u so cummerciu o investisce. I feedback pusitivi da i nostri membri ci facenu assai felici in questu sensu ".

Hà dichjaratu ancu chì a Turchia hè u 17u postu trà i partenarii cummerciale di u Belgio. EGİAD U presidente Alp Avni Yelkenbiçer hà dettu: "Ughjemu à ghjucà un rolu impurtante in u sviluppu di e relazioni cummerciale trà i dui paesi. Ancu s'ellu hè trà i paesi chì dependenu di u cummerciu mundiale, u Belgio, unu di i stati fundatori di a Cumunità Europea, realiza trè quarti di e so esportazioni cù altri paesi di l'UE è sustene l'integrazione di l'ecunumia di i paesi di l'UE cù l'altri. Mentre a Turchia hà esportatu 2019 miliardi di dollari in Belgio in 3,4, hà impurtatu 3,2 miliardi di dollari da u Belgio. A nostra dimensione di u cummerciu bilaterale superava i 2019 miliardi di dollari in 6,6. U Belgio, a vinticinquesima ecunumia più grande di u mondu, hà un vantaghju strategicu per via di a so situazione in u centru di l'Europa Occidentale è di a so struttura multiculturale. U Belgio hè u 46u postu in l'indici "Ease of Doing Business" di u Bancu Mundiale. In 2019, u nostru voluminu cummerciale cù u Belgio hè statu registratu cum'è 6 miliardi 413 milioni di dollari. In u 2019, u Belgio hè u 15u paese à quale avemu più esportatu (cù una parte di 1,9 in l'espurtazioni totali) è u 15u paese à quale avemu impurtatu u più (cù una parte di 1,6 in l'impurtazioni totali). Trà 2002 è 2018, u tutale di investimenti diretti da u nostru paese à u Belgio era 335 milioni di dollari. In 2019, 557.435 turisti belgi anu visitatu u nostru paese. "Avemu da travaglià per aumentà u voluminu di u cummerciu trà i dui paesi", disse.

Kimflor Chemistry Vice Direttore Generale è EGİAD Pınar Berberoğlu, Vice Tesoriere di u Cunsigliu di Amministrazione, hà fattu una presentazione dettagliata nantu à a struttura suciale, ecunomica, educativa è digitale di u paese. Dichjarà chì u Belgio, chì hà un'ecunumia d'altu redditu, hà un PIB di 557.1 miliardi di dollari è un PIB per capita di 48,200 414.8 dollari, Berberoğlu hà dettu: "In i so industrii, ingegneria è prudutti di metalli, assemblea di veiculi, equipaghji di trasportu, strumenti scientifichi. , l'attività chimica ghjucanu un rolu impurtante. A tarifa d'esportazione hè di 412.9 miliardi di dollari. L'impurtazioni, invece, sò XNUMX miliardi di dollari ", disse.

Thibaut Hofman, CFO di Floridienne Group, hà dichjaratu chì u voluminu di l'importazione è l'esportazione di u Belgio hè assai altu è hà dettu: "U regime fiscale hè assai attraente. In termini di forza di travagliu, u livellu hè ancu abbastanza altu. U costu di u travagliu hè assai cumpetitivu cumparatu cù i paesi d'Europa Occidentale. L'incentive è i tassi fiscali sò ancu vantaghji ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*