Rivenuti NFT Donati à TODEV cù u Prughjettu NFT Canvas-to-Pixel di IGA

Rivenuti NFT Donati à TODEV cù u Prughjettu NFT Canvas-to-Pixel di IGA
Rivenuti NFT Donati à TODEV cù u Prughjettu NFT Canvas-to-Pixel di IGA

IGA Istanbul Airport hà annunziatu u prughjettu "Dreams Are Moving Digital - From Canvas to Pixels", implementatu in cuuperazione cù a Fundazione Turca di Supportu è Educazione Autistica (TODEV) è u so cumpagnu tecnologicu Upfilts, cum'è parte di u 2 April World Autism Awareness Day. In u scopu di u prugettu, i zitelli cù autismu anu avutu l'uppurtunità di sperimentà i servizii accessibili di l'aeroportu, mentri l'ingudu da a vendita NFT hè stata donata à TODEV.

Fighjendu u scopu di diventà un aeroportu più "accessibile" per tutti i so invitati, cura di i diritti di tutti l'individui cù bisogni speciali da u mumentu chì sò nati, cù u scopu di "Airport for All", IGA Istanbul Airport hà aghjustatu. un prughjettu impurtante di rispunsabilità suciale à u so travagliu in questa zona.

U prughjettu "Dreams Are Moving Digital - From Canvas to Pixels", iniziatu da İGA Istanbul Airport per assicurà chì l'individui cù autismu sò megliu capitu da a sucietà; Hè stata implementata in nuvembre scorsu cù u sustegnu di a Fundazione Turca di Supportu è Educazione Autisticu (TODEV). In u scopu di u prugettu, i zitelli autistici illustranu u viaghju di i so sogni. I ritratti sò stati trasferiti à e plataforme digitale cum'è SparkAR, è dopu ispirati da e narrazioni fatte da i zitelli mentre disegnavanu, sò stati rinfurzati cù effetti visuali è animazioni attraversu diversi prugrammi di cuncepimentu 2D è 3D. Grazie à a tecnulugia AR, l'imaghjini, arricchiti da l'animazione, anu permessu di esse sperimentati da l'utilizatori nantu à i so cunti di e social media. Cusì, l'imaginazione illimitata di i zitelli sò stati digitalizati per ch'elli ponu esse megliu capitu.

"Viaghju magicu" da Istanbul à Antalya

Dreams Move to Digital - Un altru passu impurtante di u prughjettu Canvas to Pixel era di furnisce i zitelli cun una sperienza di viaghju più còmoda è accessibile. I zitelli anu viaghjatu à Antalya cù e so famiglie aduprendu i servizii di l'IGA Yanımda di l'Aeroportu d'Istanbul è anu passatu un tempu piacevule in u Parcu Temàticu Land of Legends.

L'ultimu passu di u prugettu era a creazione di copie NFT di l'opere. Unicu in ogni sensu, i dipinti vinduti per $ 1000 ognunu è tutti i ricavi sò stati donati à TODEV. Inoltre, e persone chì volenu donate per u prugettu puderanu sustene TODEV visitendu u situ web canvasdenpiksele.com.

Una sperienza di viaghju libera è cunfortu per tutti

IGA Istanbul Airport CEO Kadri Samsunlu, chì hà apertu a mostra davanti à u testu d'Istanbul in l'area terminale, hà dettu chì vulianu furnisce una sperienza di viaghju libera è còmuda à tutti i passageri. Samsunlu hà dettu: "U scintillelu in l'ochji di i nostri figlioli chì participanu à u prugettu ci ricorda quantu sò ghjusti è impurtanti tutti i passi chì facemu per l'accessibilità, è ci dà una grande forza per fà più. Stu prughjettu, chì emerge da u risultatu di un attellu, cuntinueghja cù un viaghju piacevule è hà ancu pigliatu a so parte da a realità aumentata di l'ultimu periodu, indirizza parechji spazii induve IGA Istanbul Airport tocca è affirmeghja i so rivindicazioni, da l'arti à a tecnulugia. Hè assai preziosu per tutti noi di pudè vede l'imaginazione di i nostri figlioli cù una tale tecnulugia è di capisce megliu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*