Cosa da fà da Iftar à Sahur

Attenzione per un Ramadan sano! 8 Errori chì duvete evità durante u Ramadan
Attenzione per un Ramadan sano! 8 Errori chì duvete evità durante u Ramadan

Siccomu u mese di Ramadan coincide cù i mesi di primavera è i ghjorni sò longu, u periodu di fami hè longu. Specialist Dietitian and Specialist Clinical Psychologist Merve Öz, chì hà dichjaratu chì l'ordine di manghjà è di beie durante u tempu passatu trà iftar, sahur è sti dui pranzi hè assai impurtante perchè u tempu hè longu, hà listatu ciò chì deve esse fattu da iftar à sahur.

Siccomu u mese di Ramadan coincide cù i mesi di primavera è i ghjorni sò longu, u periodu di fami hè longu. Specialist Dietitian and Specialist Clinical Psychologist Merve Öz, chì hà dichjaratu chì l'ordine di manghjà è di beie durante u tempu passatu trà iftar, sahur è sti dui pranzi hè assai impurtante perchè u tempu hè longu, hà listatu ciò chì deve esse fattu da iftar à sahur.

Ùn andate micca direttamente à u platu principale in iftar.

Yeditepe University Hospitals Specialist Clinical Psychologist è Specialist Dietitian Merve Öz, chì hà avvistatu chì u puntu più impurtante per esse fattu in iftar cù uni pochi di ghjorni prima di Ramadan, hè di piglià una pausa per 15 minuti dopu à rompe u veloce cù zuppa, è aghjunghje chì dopu sta pausa, u pranzu principale deve esse principiatu.

Ùn manghja micca troppu grassu

Suggerendu chì frittura è pasticceria ùn deve esse cunsumata in iftar, Dyt. Merve Öz hà dettu: "Manghjendu cibi grassi dopu un longu periodu di fame pò causà indigestioni è disagi di stomacu".

Pruvate micca di include u risu è a pasta in iftar.

Esprimendu chì u carbuidratu di megliu qualità hè u pane, Dyt. Merve Öz hà avvistatu chì a prima cosa per esse cunsumata invece di risu, pasta è pilaf bulgur deve esse u pane. I pani di qualità cum'è u pane di granu integrale sò più sani perchè aumentanu a sazietà è ùn pruvucanu micca spikes in u zuccheru di sangue.

Attenti à ùn cunsumà pane biancu o pane pita.

Pita hè unu di i prudutti più cunsumati in u Ramadan. Dicendu chì a pita hè u pane biancu, pruvucarà un aumentu bruscu di zuccaru in sangue. Merve Öz hà cuntinuatu cusì: "In più, postu chì hè difficiule di stabilisce limiti per u so gustu, u pane, chì hè u carbuidratu di a più alta qualità, deve esse cunsumatu invece di pane pita. Ma u pane chì vi cunsumà deve esse integrale, einkorn, granu integrale, pane di segale. Se ùn ci hè micca prublema di anemia, u pane di branu pò ancu esse cunsumatu ".

Ùn pusate micca à a tavola iftar senza insalata

L'insalata pò riempia u voluminu di u stomacu è impedisce di manghjà più calori. Inoltre, a fibra per esse pigliata da l'insalata allivà a vostra laziness intestinali.

Ùn trascurate u cunsumu di iogurtu o kefir

Spiegà chì u iogurtu è u kefir anu un effettu assai pronunzianu chì rinforza l'immunità, grazia à i probiotici in u cuntenutu di iogurt è kefir. Merve Öz hà dettu: "Yogurt è kefir, chì regulanu a flora intestinali, aiutanu ancu à eliminà u prublema di stitichezza sperimentata durante u Ramadan. Inoltre, u bassu indice glicemicu di kefir è un altu cuntenutu di proteina ponu furnisce una sensazione di sazietà per stà in u stomacu per un bellu pezzu.

Assicuratevi di alzà per u sahur

In Ramadan, u corpu ferma a fame per un bellu pezzu quandu u sahur ùn hè micca. Esprimendu chì sta situazione hà da purtà à a distruzzione di i musculi è a rallentazione di u metabolismu, Dyt. Merve Öz hà dettu chì per via di questu, l'immunità diminuirà.

Preferite l'alimenti ligeri è satisfacenti à sahur

Enfatizendu chì l'alimenti pisanti, cum'è pasti è patatine fritte sò manghjati in u sahur, pruvucaranu pesantezza, acidità è ardenti in u stomacu quandu si alza in a mattina, Dyt hà dettu. Merve Öz hà dichjaratu chì invece di questi, sia l'alimenti cori è ligeri, cum'è u colazione è a zuppa, deve esse preferitu.

Ùn mancate micca l'ovu nantu à a to table in sahur.

Dyt hà dettu chì un ovu cunsumatu in sahur ùn solu ùn vi fa sentu sanu durante u ghjornu, ma ancu aiuta à risponde à i vostri bisogni di prutezione di ogni ghjornu perchè hè riccu in proteini. Merve Öz attira l'attenzione à u fattu chì l'ova sò a proteina di più alta qualità dopu à u latte materno.

Beie assai acqua trà iftar è sahur

Indittendu chì più dura u periodu di digiunu, più u nostru corpu si disidrata, Merve Öz hà dettu: "U modu per prevene questu hè di cunsumà 10-12 vetri d'acqua trà iftar è sahur. Hè pussibule di calculà a quantità di acqua necessaria per circa 30 ml per kilogramu. Per esempiu, 60 x 60 ml = 30 ml per qualchissia chì pesa 1800 kg. Hè bisognu d'acqua ", disse.

Pigliate un snack riccu di fibre per a pigrizia intestinali

A dietista Merve Öz hà dettu: "Albicocchi secchi, prugne, fichi secchi è pere sò trà i frutti chì rilassanu i vostri intestini" è cuntinuò e so parolle dicendu: "Se avete avutu a pigrizia intestinali per un bellu pezzu, scaccià 3 albicocche in acqua calda. prima di andà in lettu a notte è quandu si alza per u suhoor, pudete beie l'acqua è manghjà l'albicocca ».

Cunsumà fruttu in u snack trà iftar è sahur

E molécule antioxidanti, chì sò abbundanti in frutti, rinfurzanu u nostru sistema immune aiutendu à prevene i danni di e cellule. Ricordendu chì una dieta variata è culurita rinfurzeghja u sistema immune, u dietista Merve Öz hà ancu dichjaratu chì quandu si preferanu diversi frutti, si deve piglià diverse molécule antioxidanti, per quessa, a cura di cunsumà diversi frutti invece di u stessu fruttu.

Ùn mancate micca u dessert

Cù l'apertura di l'iftar, a desserta diventa indispensabile per parechje persone. U dietista Merve Öz hà dettu: "Attentu à cunsumà frutti, chì sò ricchi di vitamini è minerali, invece di calori da a desserta. Sè vo vulete cunsumà una dessert, pudete sceglie una postre di latte o un gelato invece di i dolci di sorbetti. Ma invece di cunsumà u fruttu o u dessert chì cunsumerete subitu dopu à u pastu, fate cura di cunsumà pigliate una pausa di 2 ore.

Ùn trascurate u vostru caminu

Sottulineendu chì l'esercizii regulari rinfurzanu a nostra immunità supportendu a nostra salute fisica è mentale, u psicologu clinicu specialistu in l'Università di Yeditepe è u dietista specialista Merve Öz hà dettu: "Se ùn ci hè nisun ostaculu, ùn trascurate micca di marchjà per 30 minuti ogni ghjornu senza stancu. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*