E squadre JAK correnu à l'aiutu di l'amatori di sci bloccati nantu à a muntagna Ilgaz

E squadre JAK correnu à l'aiutu di l'amatori di sci bloccati nantu à a muntagna Ilgaz
E squadre JAK correnu à l'aiutu di l'amatori di sci bloccati nantu à a muntagna Ilgaz

E squadre di gendarmeria chì travaglianu nantu à a muntagna di Ilgaz venenu in aiutu à i dilettanti di u sci chì sò chjappi in a regione in cundizioni d'invernu severi.

E squadre di ricerca è salvata di a gendarmeria (JAK) affiliate à u cumandante di a gendarmeria provinciale di Kastamonu travaglianu l'ora extra per a sicurità di i visitori in a muntagna Ilgaz durante a stagione.

I squadre chì travaglianu in Ilgaz Ski Center è Ilgaz-2 Yurduntepe Ski Center à tutte l'ora di u ghjornu ghjunghjenu à a scena cù snowmobiles è intervenenu si i citadini sò persi o feriti nantu à a muntagna.

Duranti a staghjoni, una media di 20 persone chì sò stati feriti per via di caduta mentre sciava è 45 persone chì eranu stranded in diversi punti di u centru di ski sò stati cullati da i so lochi da a squadra è purtati à l'alberghi cù motos di neve.

Mentre i squadre UMKE, chì sò pronti in e stazioni di ski, furnisce i primi aiuti à i feriti, quelli chì anu gravi cundizioni sò mandati à l'uspidale da ambulanze.

Abdullah Sönmez, chì hè statu salvatu da a Gendarmeria da u locu duv'ellu era chjappu, hà dichjaratu ch'ellu hè ghjuntu à Ilgaz per una vacanze, è disse: "Mi fessi male à u dito mentre era in sci, è ùn pudia micca falà. Allora aghju chjamatu a Gendarmeria. Fortunatamente, l'amici di a gendarmeria anu aiutatu. Ellu disse chì m'anu scaricatu in modu sicuru.

Osman Ali Usta, chì hè vinutu da Ankara, hà dichjaratu chì u Centru di Ski Yurduntepe hè assai bellu, è aghju cascatu involuntariamente mentre stava sciendu cù i mo amichi in cima. Ùn possu micca calà perchè a gamba mi fece male. I mo amichi di a gendarmeria sò ghjunti è mi piglianu subitu dopu à a nutizia. Mi sentu assai sicuru quì. "Pensu di vene quì l'annu prossimu", disse.

Siccomu a pista hè assai longa in Beyza Sarı, ci avemu stancu mentre scindivamu da a cima è stemu. Quandu ùn pudemu micca falà, avemu dumandatu à u Gendarme, è ci anu pigliatu è ci anu falatu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*