Fur è peddi illegale sequestrati à Kapikule è Sarp Border Gates

Fuite di pelliccia è di a pelle sequestrate à Kapikule è à Steep Border Gates
Fur è peddi illegale sequestrati à Kapikule è Sarp Border Gates

A prima operazione hè stata realizata in l'area doganale di a Porta di a Frontiera di Kapıkule da e squadre di a Direzzione di Contrabbandu è Intelligenza Doganale di Edirne.

I passageri è i bagaglii accumpagnati in un autobus di passageru chì arrivanu da Bulgaria per entre in Turchia sò stati riferiti à u cuntrollu di raghji X. Duranti u prucessu di scanning, a densità sospetta hè stata trovata in 2 valigie chì appartene à un passageru straneru, è i bagaglii chì appartenenu à u passageru sò stati verificati. Duranti i cuntrolli, 120 furs furs, 3 mink fur coats è un totale di furs 123 sò stati catturati.

A seconda operazione hè stata realizata in l'area doganale di a Porta di a Frontiera di Sarp da e squadre di a Direzzione di l'Intelligenza è l'Intelligenza Doganale di u Contrabandu di Sarp.

Durante u cuntrollu di raghji X, a densità suspettuosa hè stata rilevata in i bagaglii di un passageru straneru chì hè vinutu da Georgia per entre in Turchia. In u risultatu di l'apertura di i bagaglii chì appartene à u passageru per u cuntrollu, 85 pelle di chinchilla, 20 pelle di martora, 3 pelle di lince è un totale di 108 pelle sò stati catturati.

123 pezzi di pelliccia è 108 pezzi di mail sò stati sequestrati da e squadre di l'Assistenza Doganale.

L'inchiesta cuntinueghja davanti à l'Uffiziu di u Procuratore Generale nantu à i passageri cuncernati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*