SİPER Blok 0 Missile di difesa aerea cù una gamma di interceptazione di 75 km!

SİPER Blok 0 Missile di difesa aerea cù una gamma di interceptazione di 75 km!
SİPER Blok 0 Missile di difesa aerea cù una gamma di interceptazione di 75 km!

Capu di l'Industria di Difesa Prof. Dr. İsmail Demir hà rispostu à e dumande di Hakan Çelik in a trasmissione CNN Türk è spiegò l'evoluzione in l'industria di difesa turca. Hakan Çelik hà fattu dumande nantu à u sistema di missili di difesa aerea HİSAR O+, è İsmail Demir hà datu una nova infurmazione nantu à i sistemi di difesa aerea naziunale.

U presidente Demir hà dichjaratu chì HİSAR O hè statu sviluppatu è fattu O+ è a so gamma hè stata aumentata à 25 chilometri, "Ùn aviamu micca un sistema di difesa aerea fora di KORKUT 3 anni fà. Avemu aghjustatu SUNGUR à questu. Dopu quì, avemu aghjustatu HİSAR A fendu HİSAR A +. Avemu aghjustatu HİSAR O+. COVER Block 0 hè ghjuntu. U bloccu 1-2 di SİPER continuerà. hà fattu dichjarazioni.

Demir hà rispostu à a quistione fatta da Hakan Çelik nantu à a capacità ottenuta in i sistemi di difesa aerea esistenti, chì una gamma di 25 km hè stata ghjunta in HİSAR O+ è 0 km in SİPER Block 75, è chì SİPER avanzarà gradualmente aghjustendu diversi elementi. Hà dettu ancu chì vedemu una certa maturità in SİPER Blok 0 à a fine di u 2022 o à u principiu di u 2023.

U Sistema di Difesa Aerea HİSAR hà ricevutu un missile à testa di cercatore RF

U sistema di difesa aerea naziunale HİSAR O+ hè statu pruvatu cù u missile RF Seeker-headed in February 2022, u presidente di l'Industria di Difesa, İsmail Demir, hà annunziatu u sviluppu nantu à i so cunti suciali. U missile RF seeker-headed attira ancu l'attenzione cù e so diverse caratteristiche strutturali paragunate à l'altri missili in a famiglia HİSAR.

U Sistema di Missile di Difesa Aerea HİSAR O+ hè statu consegnatu à e Forze Armate Turche cù tutti i so elementi à a fine di u 2021. U sistema, chì prima avia a capacità di lanciare un missile à testa di cercatore di Imager Infrared (IIR), hà ancu ottinutu a capacità di lancià un missile à testa di cercatore RF (Radio Frequency) cù u colpo di prova finale. On évalue que le missile à tête chercheuse RF aura une portée plus longue que le missile guidé IIR.

U missile di SİPER hè statu pruvatu

U tiru di a prima versione di u missile SİPER hè statu fattu u 6 di nuvembre 2021 à u Centru di Test Sinop. U missile SİPER hè di grande impurtanza in quantu à risponde à i bisogni di difesa aerea in strati di Turchia cù risorse domestiche. Sviluppatu per prutege e facilità strategiche contr'à l'attacchi nemici in u scopu di a difesa aerea regiunale, SIPER permetterà a difesa aerea à longu andà è in l'architettura distribuita. U prughjettu hè realizatu in partenariatu cù ASELSAN, ROKETSAN è TÜBİTAK SAGE.

Cù i travaglii realizati sottu a coordinazione di a Presidenza di l'Industrie di Difesa, hè destinatu à creà una difesa aerea stratificata per i sistemi domestici. In questu cuntestu, a produzzione di massa è a consegna di sistemi di Korkut à bassa altitudine sò state iniziate è cuntinueghjanu sempre. Dopu, u sistema di difesa di l'aria Sungur à bassa altitudine, chì hè statu ghjittatu da un veiculu portable, hè statu messu in serviziu. In seguitu, u sistema di missile di difesa aerea di bassa altitudine Hisar-A+ hè statu furnitu, mentre chì u sviluppu di u missile HİSAR-O+ di u sistema di difesa aerea di media altitudine cuntinuò, mentre chì a produzzione di massa cuminciò.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*