Hulusi Akar annuncia a decisione di Montreux in Turchia

Hulusi Akar annuncia a decisione di Montreux in Turchia
Hulusi Akar annuncia a decisione di Montreux in Turchia

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti nantu à l'agenda dopu à a Reunione di u Gabinettu tenuta sottu a presidenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

Dumandatu nantu à a so valutazione di l'attaccu di Russia à l'Ucraina, u Ministru Akar hà dettu chì i dui paesi in quistione sò vicini cù Turchia per mare.

Dichjarà chì l'avvenimenti indesiderati sò accaduti, u Ministru Akar hà dettu: "Semu seguitu i sviluppi cun tristezza è preoccupazione. I morti ci facenu tristi. Avemu relazioni estremamente pusitivi cù l'Ucraina è a Russia. U nostru stimatu presidente hà delineatu è definitu chjaramente e nostre relazioni. À questu puntu, seguimu l'evoluzione da vicinu. A Republica di Turchia, chì a so storia hè piena di gloria è onore, cuntinueghja à fà a so pulitica estera cù principii. Oghje, cum'è in tutta a nostra storia, rispettemu è cuntinuemu à rispettà i diritti sovrani, e fruntiere è l'integrità territuriale di tutti i paesi, in particulare di i nostri vicini. Basatu nantu à stu principiu, dicemu u listessu per l'Ucraina. U nostru desideriu hè di truvà alcune soluzioni per mezu di paci è diplomaticu u più prestu pussibule ". disse.

Enfatizendu i sforzi di Turchia in questa direzzione, u Ministru Akar hà dettu:

"Quandu l'avemu vistu in u quadru di sti principii, ùn hè micca pussibule per noi di accettà sta operazione realizata da Russia contr'à a sovranità è l'integrità territoriale di l'Ucraina. Dicemu è vedemu chì questu hè contru à u dirittu internaziunale. Avemu fattu tuttu ciò chì pudemu per finisce a tragedia umanitaria quì, in particulare l'aiutu umanitariu, è cuntinuemu à fà u listessu.

Da una banda, furnimu aiutu umanitariu, è da l'altra banda, furniscemu ogni tipu di cuntribuzioni per sustene modi è metudi pacìfichi in termini diplomatici, pulitichi è internaziunali. U statutu di Montreux hà cuntinuatu cù successu per anni. Ancu s'ellu u cuntrattu in quistione hè benefica per tutti i paesi custieri, regula ancu l'entrata è a surtita di l'altri paesi. L'erosione di Montreux o a disrupzione di u statu quo in ogni modu ùn beneficerà à nimu. Avemu vistu benefici in a prutezzione di Montreux. Cuntinuemu u nostru travagliu in questu quadru. Cunsideremu chì hè benefiziu per tutti i partiti di rispettà Montreux è e regule purtate da Montreux. U nostru desideriu hè chì sti prublemi seranu risolti u più prestu pussibule per mezu di metudi pacìfichi è di i mezi diplomatichi è chì a pace è a tranquillità prevalganu di novu in a regione. "Travagliemu per questu".

"A CONTINUAZIONE DI PACE, PACE E AMBIENTE SECURITA"

"Cercemu per impedisce chì u Mari Neru si trasformi in una zona di cumpetizione". U Ministru Akar hà fattu e seguenti dichjarazioni:

"Cum'è u paese cù a costa più longa nantu à u Mari Neru, avemu priservatu sta cumprinsione cum'è principiu. In tutte e nostre riunioni, cum'è Turchia, avemu struitu per cuntinuà a pace, a tranquillità è l'ambiente sicuru in u Mari Neru. Cum'è Türkiye, avemu guardatu tutti i prublemi in questu quadru finu à avà. Fighjemu a stessa manera in questu casu. "Continueremu à implementà l'articuli 19, 20 è 21 di a Cunvenzione di u Strattu di Montreux, cum'è avemu fattu finu à oghje". disse.

U Ministru Akar, chì hè statu ancu dumandatu nantu à a so valutazione di u futuru di l'attacchi, hà dettu: "Hè necessariu di lascià e previsioni future da parte è di fà una valutazione basata nantu à dati concreti. À l'iniziu di l'eventi, ci era attività militare è cuncentrazione. Dopu, principia l'azzione militare. I discorsi sò avà. "Avemu travagliendu per finisce sta crisa u più prestu pussibule per mezu di i metudi diplomatichi, pacifici, è per a ghjente di a regione per campà in sicurezza è cunfortu". ellu rispose.

"Usanu ancu l'avvenimenti in UCRAINA COM'UN ELEMENTU DI ATTACCU CONTRA A TURCHIA"

In risposta à un'altra quistione, u Ministru Akar hà dichjaratu chì e Forze Armate Turche cuntinueghjanu à realizà e so attività cù successu in l'Egeu, u Mediterraniu Orientale è Cipru è hà dettu: "Ancu semu sempre in bona fede è in favore di a negoziazione, u dialogu è i modi pacifici. è metudi, in particulare u nostru vicinu Grecia è soprattuttu certi pulitichi "Cuntinueghja a so retorica anti-Turchia cù azzioni è discorsi chì escalate a tensione distortendu deliberatamente è aggressivamente avvenimenti è fatti". disse. U Ministru Akar hà continuatu e so dichjarazioni cusì:

"Cuntinueghjanu u so cumportamentu aggressivu ciechi tantu chì anu ancu pruvatu à aduprà l'avvenimenti ucraini cum'è un elementu d'attaccu contr'à Turchia. Ognunu vede chì sta tendenza ùn hè micca bona è chì ciò chì hè fattu contr'à e chjama bè intenzioni chì avemu fattu in u quadru di relazioni boni di vicinanza, in l'alianza NATO, hè estremamente sbagliatu. Continueremu persistentemente è ostinatamente à mantene a nostra postura di principiu. "Chiamemu a Grecia, chì hà evitatu u dialogu è a discussione, torna à u dialogu è à a tavula à ogni opportunità".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*