I dirigenti di i Stati Membri di l'OTAN per scuntrà l'Agenda di l'Ucraina

I dirigenti di i Stati Membri di l'OTAN per scuntrà l'Agenda di l'Ucraina
I dirigenti di i Stati Membri di l'OTAN per scuntrà l'Agenda di l'Ucraina

I capi di 30 paesi membri di l'OTAN, cumpresa a Turchia, si riuniscenu dumane per discutiri a situazione dopu l'attaccu di Russia à l'Ucraina è a postura longu di l'OTAN in l'Europa di l'Est.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan assisterà ancu à a Summit di i Capi di l'OTAN, chì si terrà à a sede di l'OTAN in Bruxelles, in Belgio.

Hè previstu chì u presidente di l'Ucraina Vladimir Zelenskiy farà un discorsu cunnettendu à a riunione per teleconferenza è dumandà una zona di no-fly procurendu sistemi di difesa aerea da l'OTAN.

À a riunione in cima di qualità straordinaria, i sviluppi dopu l'attaccu di Russia à l'Ucraina sò in l'agenda di i capi.

In a so dichjarazione annunziendu a cima, u Sicritariu Generale di l'OTAN, Jens Stoltenberg, hà dettu: "Discuteremu di e cunsequenze di l'invasione di l'Ucraina da a Russia, u nostru forte sustegnu à l'Ucraina, è u rinfurzamentu ulteriore di a dissuasione è a difesa di l'OTAN in fronte à a nova realità in u nostru paese. sicurità ". avia usatu a frasa.

Da nuvembre 2021, l'OTAN avia reagitu à l'accumulazione militare di a Russia à a fruntiera ucraina è hà cuminciatu à aumentà a so presenza in l'Europa orientale. Sti muvimenti acceleranu dopu chì a Russia hà lanciatu un attaccu à l'Ucraina u 24 di ferraghju.

In particulare, i rinforzi sò stati fatti à e unità di cummattimentu multinaziunale in i stati Baltichi è Pulonia. Un gran numaru di aerei di guerra è di navi di guerra sò stati ancu mandati in a regione. E truppe sò state ancu disposte in Romania, induve l'OTAN ùn avia micca una unità di cummattimentu prima.

Sicondu l'infurmazioni chì Stoltenberg hà datu duie settimane fà, in u quadru di e misure pigliate contr'à a Russia, i 130 jet di l'OTAN in alta prontezza, 200 navi da u nordu luntanu à u Mediterraniu è millaie di suldati supplementari sò in è vicinu à l'Europa orientale.

L'OTAN hà mobilizatu a Forza di Risposta per a prima volta in a so storia dopu a tensione cù a Russia. Infine, in a riunione di i Ministri di Difesa di l'OTAN tenuta u 16 di marzu, hè statu discutitu u posizionamentu à longu andà di l'alianza in l'Europa orientale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*