I cummercianti di trasportu publicu in Istanbul dumandanu un aumentu di i tariffi di i passageri

I cummercianti di trasportu in Istanbul dumandanu un aumentu di i tariffi di i passageri
I cummercianti di trasportu in Istanbul dumandanu un aumentu di i tariffi di i passageri

IMM hà discututu i prublemi di i cummercianti di u trasportu publicu in Istanbul, chì stanu sperimentendu tempi difficili per via di l'aumentu di u prezzu di u carburante. I cummercianti, chì vulianu una esenzione SCT d'emergenza è IVA da Ankara, anu decisu di andà in UKOME cù una dumanda per un aumentu supplementu di 50-65% in i tariffi di i passageri.

Burocrati di trasportu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM); S'hè scontru cù i rapprisentanti di l'autobus publicu privatu, minibus, minibus, mari è tassisti è hà evaluatu i riflessi di l'aumentu recenti di fuel oil in u settore.

À a riunione tenuta in Yenikapı Kadir Topbaş Performance and Art Center sottu a presidenza di u Consigliere di u Presidente IMM Orhan Demir, u Segretariu Generale di l'IMM per i Trasporti Pelin Alpkökin, u Capu di u Dipartimentu di Trasportu IMM Utku Cihan, u Direttore Generale IETT Alper Bilgili, u Direttore Generale di Metro Istanbul Özgür Soy , IMM Public Transportation Services Manager Barış Yıldırım è i gestori di l'associazioni di cummercianti anu fattu.

EYUP AKSU: "VULEMU 65 PERCENT HIRE È ESENZIONE SCT"

Eyüp Aksu, presidente di a Càmera di i Taxi Drivers d'Istanbul, chì hà parlatu à a riunione, hà dettu chì ci hè statu un aumentu di u fuel oil in u mondu per via di a guerra, ma chì i cummercianti in Turchia sò ghjunti à un puntu induve ùn pò micca subsidià questi aumenti. Aksu hà rimarcatu chì u prezzu di u diesel hè aumentatu rapidamente versu 25 lire è hà dettu: "Inseme, tutti i parti interessate in u settore di u trasportu anu da dumandà à l'amministrazione generale l'esenzione da SCT da dumane".

Esprimendu chì aspettanu a stessa quantità di caminata da l'amministrazione lucale in u stessu ghjornu, Aksu hà dettu: "Avemu una dumanda per un aumentu minimu di 65 per centu. Si cunnetta ancu à un arrangiamentu automaticu parlendu cù l'amministrazione generale. Per l'ultime settimane, aghju vistu un missaghju di cunduttore cercatu in i taxi cummerciale. I cunduttori lascianu u so travagliu quandu ùn ponu micca guadagnà soldi. A parte di carburante in e spese hà superatu u 50 per centu ", disse.

GÖKSEL OVACIK: "U NOSTRE DIRITTU À SCT E RIDUZIONE VAT"

Göksel Ovacık, presidente di a Camera Privata d'Istanbul di i Conduttori di Autobus Publici, hà dichjaratu chì u 50 per centu di i so ingressi sò destinati à carburante è questu mette i cummercianti in una situazione assai difficiule.

"Siccomu purtemu i passageri gratuitamente, avemu u dirittu à a fine di u trasportu SCT è senza IVA. Trasportemu 2 mila di i 400 milioni di passageri chì purtemu in Istanbul gratuitamente. Ogni volta chì avemu un aumentu di i tariffi, u numeru di i nostri passageri cù un bigliettu pienu aumenta. Avemu bisognu di mette un cuntrollu assai strettu nantu à questu ".

EMİN ALAGÖZ: "À U PUNTU DI STAPPA DI I TRANSPORTI PUBBLICI"

Dichjarà chì ùn ponu micca cumpete perchè IETT hà parechje linee di trasferimentu scontate è gratuite, u presidente di a Camera di Minibus d'Istanbul, Emin Alagöz, hà dettu: "Semu ghjunti à un puntu chì ùn simu micca in una pusizioni di guadagnà soldi ancu s'ellu fate un aumentu di u 100%. Cunsiderendu i citadini, almenu u 50 per centu deve esse fattu. Hè necessariu di riduce i prezzi di trasportu di i studienti à i prezzi di hop-on-hop-off, perchè in certi rotte, i studienti stanu nantu à a strada. Parleremu à a stampa è fà sente a nostra voce. Altrimenti, u trasportu in Istanbul si ferma ".

TURGAY GÜL: "U NOSTRE CUSTU CRESCE 300 PER CENTU"

Turgay Gül, presidente di l'Associazione di i Servitori di Istanbul, hà sottolineatu chì i militari sò ghjunti à un puntu induve ùn ponu micca furnisce u serviziu per via di l'aumentu di i prezzi di i carburanti, è hà dettu chì aspettanu almenu un aumentu di 35 per centu da UKOME. Dichjarà chì u costu di km hè aumentatu da 75 centesimi à 2.5 lire, Gül hà dettu: "Ùn avemu micca u putere di subsidià stu sistema. Ogni matina quandu apremu u nostru uffiziu, i cummercianti venenu è lascianu l'affari dicendu "Ùn possu micca fà stu travagliu à questu prezzu". I cummercianti di servizii sò ghjunti à a tappa di chjude i cuntatti è di abbandunà a so attività ", disse.

YUNUS CAN: "U CARBURANTE DUVIA ESSERE INDICE AUMENTU AUTOMATAMENTE"

Yunus Can, Presidente di u Cunsigliu di TURYOL, chì hà prupostu un aumentu automaticu di u carburante indexatu in u prezzu di u trasportu di i passageri, hà dettu chì cù a zeroing di i costi SCT in mare, i so costi anu aumentatu da 236 per centu. Can disse: "L'aumentu di i prezzi di u carburante in l'ultimi mesi 3 hè per centu 100. Un aumentu automaticu deve esse introduttu in i prezzi di u trasportu in parallelu cù l'aumentu di u fuel oil. Ùn ci hè manera chì pudemu trattà altrimenti. Altrimenti, u trasportu si ferma cumpletamente ", disse.

ORHAN DEMİR: "PURTEremu TUTTE RICHIEDE À UKOME"

Dichjarà chì era d'accordu cù e valutazioni, u presidente di l'IMM, u Consigliere Orhan Demir, hà dettu: "A causa di l'aumentu di i prezzi di u diesel, vulemu andà in UKOME cun una decisione cumuna. I costi di tutti anu aumentatu almenu 100 per centu, a ghjente ùn pò micca suppurtà. Ci hè un focu avà è duvemu parlà di cumu pudemu spegnellu è ciò chì pudemu fà in u cortu termini ".

"Sapete i saldi in UKOME. Ancu quì, u mecanismu di persuasione deve entre in ghjocu ", hà dettu Demir, aghjustendu chì si scontranu cù i cummercianti di trasportu, l'Uffiziu di u Guvernatore o i Ministeri per a riduzione SCT di carburante.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*