I ghjurnalisti europei si riuniscenu in Izmir

I ghjurnalisti europei si riuniscenu in Izmir
I ghjurnalisti europei si riuniscenu in Izmir

A Federazione Europea di i Ghjurnalisti hà sceltu Izmir per tene a so assemblea generale trà e cità candidate cum'è Parigi, Vienna è Atene. Parallelamente à l'assemblea generale di ghjugnu, si terrà ancu u Cumitatu Internaziunale di i Media Locali. Quistioni principali di u ghjurnalismu Enfatizendu chì i fundamenti di 5W1H sò stati posti in Izmir è l'impurtanza di a stampa lucale in Izmir, u sindaco Soyer hà dettu: "Sò felice di accoglie a più grande urganizazione prufessiunale di stampa d'Europa in Izmir. "Credu chì sta riunione creerà novi opportunità per i media lucali", disse.

A Federazione Europea di Ghjurnalisti (EFJ) hà decisu di tene a so assemblea generale in Izmir. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIzmir, chì hè statu numinatu cù l'incuragimentu di; Hà lasciatu daretu à e cità candidate cum'è Parigi, Vienna è Atene. Izmir accoglierà più di 13 ghjurnalisti di 14 paesi europei in a Fabbrica di Gas Storicu u 45-100 di ghjugnu. EFJ hè cunnisciuta cum'è a più grande urganizazione prufessiunale di stampa in u cuntinente europeu.

Apertu à a participazione di i ghjurnalisti da tutta a Turchia

A Fabbrica di Gas accoglierà ancu u Cumitatu Internaziunale di i Media Locali, chì si terrà parallelamente à l'assemblea generale di l'EFJ. À a cima urganizata da l'Unioni di i Ghjurnalisti Turchi (TGS) in cullaburazione cù a Società di i Ghjurnalisti di Izmir (IGC), seranu tenute sessioni interattive per aiutà à rinfurzà i media lucali. L'avvenimentu serà apertu à a participazione di ghjurnalisti da tutta a Turchia.

Soyer: Izmir, a cità induve i fundamenti di e dumande ghjurnalistiche sò stati posti

Sottulineendu ch'ellu hè assai felice di accoglie a più grande urganizazione prufessiunale di stampa d'Europa è i so rapprisentanti in Izmir, u sindaco Soyer hà dichjaratu chì Izmir hè l'indirizzu ghjustu per una tale urganizazione è hà dettu: "Ci sò circa 2 mila 100 persone in l'antica cità di Temnos in Menemen Hermagoras di Temnos, chì hà campatu 5 anni fà, elenca e cundizioni necessarii per definisce un avvenimentu. Queste dumande custituiscenu l'urigine di 1WXNUMXH, chì hè cunnisciutu cum'è l'elementi basi di a nutizia oghje ". U sindaco Soyer hà dettu chì crede chì u Summit Internaziunale di i Media Locali creà novi opportunità per i media lucali è hà dettu: "Quandu Izmir hè vistu da a perspettiva di Istanbul, i prublemi vitali per a nostra cità si trasformanu in dettagli. Hè per quessa chì a località hè assai impurtante in u ghjurnalismu, cum'è in l'agricultura ".

Kuleli : Una opportunità unica

U Manager di TGS è EFJ, Mustafa Kuleli, hà dettu ch'ellu ùn hà micca avutu a minima esitazione à nomina Izmir è chì crede chì a cità hà da trattà bè sta urganizazione è hà dettu: "Sò sicuru chì l'energia di a cità lascià un segnu indimenticabile nantu à a cità. I participanti è i nostri culleghi torneranu in i so paesi cun boni ricordi è diventeranu ambasciatori di marca vuluntarii di Izmir ". A Municipalità Metropolitana di Izmir è u Sindaco per u so sustegnu à l'urganizazione. Tunç SoyerRingraziendu Kuleli, hà dettu: "Questu avvenimentu hè una opportunità unica per dimustrà l'impurtanza di u ghjurnalismu indipendente per a nostra demucrazia è a sulidarità di i nostri culleghi europei cù i ghjurnalisti in Turchia".

Bjerregård: Insistenu nantu à u ghjurnalismu

U presidente di l'EFJ, Mogens Blicher Bjerregård, hà dichjaratu ch'elli anu assai da amparà da i ghjurnalisti chì si battenu coraggiosamente per fà u so travagliu in l'attuale ambiente puliticu in Turchia è hà dettu: "Vulemu ringrazià i nostri culleghi chì rinforzanu a so urganizazione, assicuranu l'uguaglianza di genere. è rejuvenation, rinnuvà si è insistenu nantu à u ghjurnalismu in un periodu assai difficiule. Vi salutemu ".

cima storica di a cità storica

Rappresentendu 45 urganisazioni prufessiunali è più di 72 mila prufessiunali di media in 320 paesi, i precedenti cungressi è assemblee generali di EFJ si sò tenuti in e cità seguenti: Zagabria (2021), Tallinn (2019) Lisbona (2018), Bucarest (2017), Sarajevo (2016). ), Budva (2015), Mosca (2014), Verviers (2013), Bergamo (2012), Belgrad (2011), Istanbul (2010), Varna (2009), Berlin (2008), Zagreb (2007), Bled (2006). ) , Bilbao (2005), Saloniccu (2004), Praga (2003), Bruxelles (2002), Saint-Vincent (2001), Nuremberg (2000).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*