I parcheghji municipali è i parchimetri in Malatya sò gratuiti per e donne

I parcheghji municipali è i parchimetri in Malatya sò gratuiti per e donne
I parcheghji municipali è i parchimetri in Malatya sò gratuiti per e donne

A causa di u ghjornu Internaziunale di a Donna, KÜLTÜR A.Ş., una di e filiali di a Municipalità Metropolitana di Malatya. I cunduttori femine prufittàranu oghje di i parcheghji operati da a cumpagnia gratuitamente.

KÜLTÜR A.Ş., unu di l'affiliati di a Municipalità Metropolitana di Malatya. In particulare per l'8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna, i cunduttori femini ùn saranu micca caricati in i garages situati in Atatürk Street è u Giardinu Naziunale. Inoltre, Beş Konaklar, Cezmi Kartay, Fuzuli, Milli Egemenlik, Niyazi Mısri, Sivas, Martyr Servet Aktaş, Turgut Temelli, Aslantepe è Yeni Boztepe Streets è Leblebici, Martyr Fahri Koçyiğit, Martyr Selahattin Şener, induve Kindre Severı, Kindre Severı L'applicazione di parchimetri hè applicata, i cunduttori femminili puderanu ancu prufittà di l'applicazione di parchimetri nantu à e strade Karakaş, Hamigoğlu, Ömer Efendi è Pınarönü gratuitamente per tuttu u ghjornu.

Dichjarà chì i parcheghji furnisceranu servizii gratuiti à e donne per sensibilizà l'8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna, KÜLTÜR A.Ş. U direttore generale Akif Özbildirici hà dettu: "In cunfurmità cù l'istruzzioni di u nostru sindaco metropolitanu, u sgiò Selahattin Gürkan, facemu chì e nostre donne utilizanu i nostri parcheghji è e zone d'applicazione di i parchimetri gratuitamente. Per e nostre donne, chì sò a petra di l'istituzione di a famiglia, ùn avemu micca pagatu alcuna tassa da u nostru Parking Lot in Atatürk Street è u Giardinu Naziunale. Inoltre, i Cinque Mansioni, Cezmi Kartay, Fuzuli, Sovranità Naziunale, Niyazi Mısri, Sivas, Martyr Servet Aktaş, Turgut Temelli, Aslantepe è Yeni Boztepe strade, è Leblebici, Martyr Fahri Koçyiğit, Martyr Selahattin Şener, Şindre Sener, Şindre Sener E strade Karakaş , Hamikoğlu, Ömer Efendi è Pınarönü beneficeranu di l'applicazione Parkmetre gratuitamente per tuttu u ghjornu. Felicitate à tutte e donne di u mondu l'8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna, cù i mo auguri sinceri ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*