Pensioni mensili per anziani è disabili debitu in cunti

Pensioni mensili per anziani è disabili debitu in cunti
Pensioni mensili per anziani è disabili debitu in cunti

U nostru Ministru di Famiglia è Servizii Suciali, Derya Yanık, hà annunziatu chì e pensioni per anziani è disabili per marzu sò state depositate in i conti.

U Ministru Derya Yanık hà fattu dichjarazioni annantu à a pensione di vechja è e pensioni d'invalidità per u mese di marzu.

Nutendu chì anu furnitu pensioni per anziani di circa 836 milioni di TL in marzu, u Ministru Yanık hà dichjaratu chì anu dipositu ancu circa 653 milioni di TL di pensioni di invalidità in i conti di i beneficiari.

Sottulineendu chì anu fattu un pagamentu di più di 1 miliardi 489 milioni di TL in u scopu di e pensioni per anziani è disabili, u Ministru Yanık hà dettu: "Avemu depositatu a pensione di l'anziani è e pensioni di invalidità per marzu in i conti. Vogliu chì i pagamenti seranu benefizii per tutti i nostri cittadini disabili è anziani ", disse.

U Ministru Yanık hà dettu chì i servizii per i citadini disabili è anziani sò realizati in u quadru di pulitiche orientate à l'omu è basate nantu à i diritti.

Dichjarà chì sviluppanu prugrammi d'assistenza suciale inclusivi è regulari per i citadini disabili è anziani, u Ministru Yanık hà dettu: "Stamu vicinu à i nostri disabili è anziani in ogni campu da l'educazione à a salute, da l'ecunumia à a vita suciale per chì i citadini disabili è anziani ponu campà. indipindentamente cù a so participazione piena è efficace à a vita suciale ". usatu e frasi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*