I tramvii in Samsun sò affidati à e donne è à i citadini

I tramvii in Samsun sò affidati à e donne è à i citadini
I tramvii in Samsun sò affidati à e donne è à i citadini

Municipalità Metropolitana di Samsun SAMULAŞ A.Ş. 90 di i 35 patriotti chì travaglianu in questu sò donne. I cunduttori femini utilizanu tramvii chì pesanu circa 56 tunnellate, sò 40 metri di lunghezza è anu una capacità di 350 passageri, è portanu decine di millaie di passageri ogni ghjornu. Sinem Terzi hà dettu: "U nostru travagliu richiede assai attenzione", è aghjunse chì a so professione hè un esempiu per parechje donne. U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dichjaratu chì sustenenu e nostre donne in questu sensu, cum'è sempre, è furnisce a cuntribuzione necessaria à u so successu, è hà dettu: "In questa occasione, aghju ancu felicità l'8 di marzu à u ghjornu internaziunale di a donna".

A Municipalità Metropolitana di Samsun, chì face una discriminazione positiva versu l'impieghi di e donne in ogni campu, li affida ancu i tram. 90 di i 35 piloti chì travaglianu in i sistemi di ferrovia leggera in SAMULAŞ A.Ş. sò donne.

Certi passageri sò sorpresi quandu vedenu i cunduttori femini chì travaglianu nantu à i tramvii, chì sò circa 56 tunnellati, 40 metri di lunghezza è una capacità di 350 passageri. I cunduttori femini, chì si mettenu in u so travagliu cun grande entusiasmu ogni matina, anu ringraziatu ancu a Municipalità Metropolitana di Samsun per avè furnitu sta opportunità.

Sinem Terzi di 35 anni, graduata in Lingua è Letteratura Inglese, chì hè unu di i 32 vassalli femini, hà dettu ch'ella hè stata vassalla dapoi 3 anni. Dichjarà chì hà cuminciatu à travaglià per piglià interviste 3 anni fà, Terzi hà dettu: "Aghju cuminciatu à travaglià dopu a mo furmazione. Amu u mo travagliu. Cumu ogni travagliu hà e so difficultà, di sicuru esse un machinist hà e so difficultà. Ci svegliemu à 4 di a matina è cuminciamu à travaglià à 5. "U nostru travagliu richiede assai attenzione", disse. Rimarchendu chì u cunduttore femminile crea sorpresa trà i passageri, Sinem Terzi hà dettu: "I passageri sò veramente felici quand'elli vedenu un cunduttore femminile. In particulare i zitelli sprimenu a so sorpresa quand'elli vedenu, dicendu "e sorelle guidanu u trenu". "E donne sò felici quandu mi vedenu fà stu travagliu", disse.

E DONNE POSSONU FÀ OGNI LAVORO

"E donne ponu fà qualsiasi professione", disse Terzi, aghjustendu: "A machinista hè una di e professioni chì e donne ponu fà facilmente. A nostra cumpagnia attribuisce una grande impurtanza à u travagliu di e donne. Semu 90 machinisti è 35 di noi sò donne. A nostra cumpagnia si fida di e donne. "Cum'è donna, questu mi rende felice", disse.

I FORMATORI PIÙ FEMMINILI SÀ IN SAMSUN

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dichjaratu chì sustenenu e nostre donne in questu sensu, cum'è sempre, è furnisce a cuntribuzione necessaria à u so successu, è hà dettu: "In questa occasione, aghju ancu felicità l'8 di marzu à u ghjornu internaziunale di a donna". SAMULAŞ A.Ş. U direttore generale Gökhan Beler hà dichjaratu ch'elli attribuinu impurtanza à l'impieghi di e donne è hà dettu: "Semu a municipalità chì impiega u più altu numeru di cunduttori femminili in Turchia. Semu cuntenti di a manera chì a ghjente di a nostra cità tratta i nostri patrioti femini. "Hè ancu piacevule chì i nostri cunduttori facenu stu travagliu cù amore è cura", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*