I Campi in a Capitale sò Arati cù u Supportu di l'Oil Diesel di ABB

I Campi in a Capitale sò Arati cù u Supportu di l'Oil Diesel di ABB
I Campi in a Capitale sò Arati cù u Supportu di l'Oil Diesel di ABB

L'agricultori di a capitale mostranu un grande interessu in u sustegnu di diesel locale più cumpletu di Turchia, chì hè statu iniziatu da a Municipalità Metropolitana di Ankara per rinvivisce l'ecunumia di a cità è di i pruduttori lucali è incuragisce a produzzione. Dopu un totale di 17 milioni 702 mila 34 TL di supportu di diesel caricatu nantu à e Carte Başkent di 746 mila 700 agricultori, l'attività cuntinueghja in e stazioni di carburante. L'agricultori di Elmadağ, chì anu dichjaratu ch'elli anu benefiziu di u sustegnu di diesel per lavà i so campi, anu ringraziatu ancu u presidente ABB Mansur Yavaş.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinua à cuntribuisce à l'ecunumia di i pruduttori domestici è à l'ecunumia di a cità diversificendu i so prughjetti di sviluppu rurale.

In questu cuntestu, l'agricultori di a Capital City mostranu un grande interessu in u sustegnu di diesel locale più cumpletu di Turchia, chì hè statu iniziatu da a Municipalità Metropolitana per incuragisce a produzzione in a cità.

Dopu à u supportu di diesel caricatu nantu à Başkent Karts, a densità sperimentata in e stazioni di carburante face surrisu i cummercianti.

L'AGRICULTI IN ALMADAĞLI INIZIU Anch'ellu à cumprà u so carburante

Dopu à u sustegnu di diesel di 17 milioni 702 mila 34 TL, chì hè carricatu nantu à i Başkent Cards di 746 mila 700 agricultori in tutta a cità, i pruduttori domestici cuntinueghjanu à cumprà gasoil venendu à e stazioni di carburante cuntratte cù i so trattori.

Dopu à l'agricultori di Ayaşlı, Haymanalı è Gölbaşı, l'agricultori di Elmadağ anu dichjaratu ch'elli ponu arà i so campi grazia à u sustegnu di u diesel chì beneficianu, mentre chì l'operatori di stazioni di carburante anu dettu chì e so imprese sò state aperte è cuminciaru à applicà sconti supplementari à u agricultori cù a carta Başkent.

"MANSUR PIÙ LEENTAMENTE FATTU L'AIUTI CHE ÙN FATTU DA U FMI"

In più di l'agricultori di Elmadağ, i cummercianti di a cità anu ringraziatu ancu u sindaco metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş per stu sustegnu cù e seguenti parolle:

İdris Kefli (Operatore di stazione di carburante): "I pruduttori domestici anu avutu un tempu duru cù l'aumentu di i prezzi di u carburante. U sustegnu di diesel iniziatu da a Municipalità Metropolitana di Ankara hè statu assai bonu per noi è per i agricultori. A nostra attività hà cuminciatu à stallà. Offremu un scontu di 3% à i nostri agricultori chì compranu diesel da a nostra stazione ".

Ömer Lütfü Kozan (Agricultore): U sindaco metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş hà furnitu l'aiutu chì l'IMF ùn hà micca furnitu. Aghju compru sementi d'orzu da u Metropolitanu prima. Ùn averiamu pussutu piantà u nostru campu senza sustegnu di diesel, vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu.

Ahmet Kefli (Agricultore): "L'agricultori ùn anu pussutu cultivà i so campi. Grazie à u sustegnu di diesel, l'agricultori anu cuminciatu à uperà di novu i so trattori. L'annu passatu, aghju benefiziu di u sustegnu di sementi di clover di a Municipalità Metropolitana. S'ellu ùn ci era micca supportu di diesel, pensava à andà in banche è uttene un prestitu ".

Isa Gencoglu (Agriculteur) : "Eramu in una situazione induve ùn pudemu micca uttene diesel per i nostri veiculi. Cù u sustegnu di u nostru presidente, puderemu lavà i nostri campi.

Vendu Yalçın (Agricultore): "Vogliu ringrazià u sindaco metropolitanu di Ankara, Mansur Yavaş, chì ci hà sempre sustinutu è infine hà datu un supportu di diesel. Aghju compru u granu prima, s'ellu ùn ci era micca sustegnu di diesel, pensava à vende l'animali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*