A dumanda di ferrovia hè aumentata durante u prucessu di a pandemia

A dumanda di ferrovia hè aumentata durante u prucessu di a pandemia
A dumanda di ferrovia hè aumentata durante u prucessu di a pandemia

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu ch'elli anu investitu 271 miliardi di lire in ferrovie è hà dettu: "Durante u prucessu di pandemia, assistemu chì l'impurtanza di u trasportu ferroviariu hè tornatu à emergere è a dumanda di ferrovie hè aumentata". disse.

Railway-İş Union Consultation Meeting hè stata tenuta in Bolu in un hotel situatu in u Parcu Naturale Abant cù a participazione di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu. Ergün Atalay, presidente di a Cunfederazione Turca-Business, Metin Akbaş, Direttore Generale di TCDD, è TCDD Taşımacılık A.Ş. U Direttore Generale Hasan Pezük, u Direttore Generale di TÜRASAŞ Mustafa Metin Yazar, i capi di dipartimenti è i rappresentanti di i sindicati anu assistitu.

Aumenteremu a quota di l'investimentu ferroviariu à u 2023 per centu in u 63.

Parlendu à a riunione, u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu: "Durante u prucessu pandemicu, assistemu chì l'impurtanza di u trasportu ferroviariu hè tornatu à emergere è a dumanda di ferrovie hè aumentata. Oghje, u nostru paese s'avvicina à u so scopu di avè una parolla in u Corridor Mediu trà l'Europa è a Cina, cù u scopu di diventà una superpotenza logistica glubale. In cunfurmità cù questi obiettivi, avemu investitu 271 miliardi di lire in e nostre ferrovie, trà l'investimenti di trasportu è cumunicazione in u nostru paese durante u mandatu di i nostri guverni. Avemu rinnuvatu tutta a lunghezza di a linea di ferrovia, chì era 2003 mila 10 chilometri in u 959, è l'aumenta à 13 mila 22 chilometri. Avemu aumentatu a lunghezza di a linea ferroviaria signalata da 183 per centu. Avemu aumentatu a nostra lunghezza di linea ferroviaria elettrica da 188%. Avemu aumentatu a nostra lunghezza di linea cunvinziunali à 11 mila 590 chilometri. Avemu fattu u nostru paese u paese operatore 8th YHT in u mondu è 6th in Europa. Di sicuru, ùn saremu micca soddisfatti di questu, aumenteremu a quota d'investimentu ferroviariu à u 2023 per centu in 63 ". disse.

REDUCIAmu A DIPENDENZA STRANA DI NOSTRE PAESE

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu u scopu di aumentà a tarifa di a località in a produzzione di veiculi chì travaglianu nantu à e linee di u sistema ferroviariu urbanu à u 2023 per centu per u 80, è hà dettu: "Avemu messu in serviziu prughjetti di classe mundiale in sistemi ferroviari urbani è interurbani. trasportu di merci è di passageri. 29 milioni di passageri anu passatu per Marmaray, chì avemu apertu u 2013 d'ottobre di u 600. Inoltre, a nostra tarifa lucale di pruduzzione di veiculi chì travaglianu nantu à e nostre linee di u sistema ferroviariu urbanu hè di 60 per centu. Avemu u scopu di aumentà sta rata à 2023 per centu in 80. I travaglii di cuncepimentu di u Prughjettu Naziunale di Train Set d'Alta Velocità cù una velocità operativa di 225 per ora seranu finiti in u 2022 è u fornimentu di i so cumpunenti principali principia. Cù u Prughjettu E5000, u nostru scopu hè di guadagnà capacità di cuncepimentu in a fabricazione di Locomotive Main Line Elettriche è di aumentà a tarifa di località à 60 per centu. Cusì, riduceremu a dependenza straniera di u nostru paese in questa zona. Avemu determinatu i miri strategichi in u nostru Pianu Strategicu per u Terminu 2022-2026, tenendu in contu i bisogni di u nostru paese, i sviluppi settoriali globale è e pussibuli interazzione ambientale. In cunfurmità cù questi scopi, travagliemu nantu à una basa 7/24 ". disse.

CARE A MASSIMA IMPORTANZA À A SENSIBILITÀ AMBIENTALE

Nutendu chì attribuisce a massima impurtanza à a sensibilità ambientale in a nova linea è l'operazioni di treni à alta velocità, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Attacemu a massima impurtanza à a sensibilità ambientale in a nostra nova linea è operazioni di treni à alta velocità. Aumentendu l'efficienza, a produtividade è a mobilità in e ferrovie, travagliemu per riduce i danni à l'ambiente. Per questu scopu, stabilimu "Sistemi di Trasportu Ferroviari Intelligenti". Continuemu à travaglià nantu à a creazione di una forte infrastruttura energetica cù fonti d'energia rinnuvevuli in e ferrovie. In questa direzzione, avemu principiatu a preparazione di u "Piano d'Azzione per a Gestione di l'Energia è u Cambiamentu Climaticu". In u pianu d'azzione, avemu identificatu trè temi principali: "Trasportu Verde per Ferrovia", "Futuru Zero Carbon" è "Provvista d'Energia Affidabile". In u mediu termu di 4-10 anni, scuntremu u 35 per centu di l'energia chì cunsumemu nantu à e ferrovie da fonti d'energia rinnuvevuli. Purteremu e ferrovie in punti assai megliu in modu sicuru, sicuru, veloce è ecologicu ". utilizatu l'espressioni.

A NOSTRA PRIORITÀ hè a SICUREZZA FERROVIARIA

Fornendu infurmazioni nantu à l'evoluzione in e ferrovie, u direttore generale di TCDD, Metin Akbaş, hà dettu chì, cum'è TCDD, urganizanu attività di furmazione multidimensionale per sustene u sviluppu prufessiunale è persunale di tutti i travagliadori permanenti è temporanei, in particulare i nostri travagliadori. Dichjarà chì pianificanu regularmente a so furmazione prufessiunale per i travagliadori 2 chì travaglianu in pusizioni critiche in u dipartimentu di polizia, è furnisce a furmazione necessaria per quelli chì travaglianu in altre branche di l'arti, secondu e cundizioni di a professione, Metin Akbaş hà dettu: media di 130 travagliadori assistenu à a furmazione in faccia chì urganizemu annu. A nostra priorità hè sempre a salute è a sicurezza di u travagliu è a sicurità ferroviaria. Assicurendu a participazione di tutti i nostri travagliadori à a furmazione di salute è sicurezza in u travagliu è a furmazione nantu à a cuscenza di u travagliu sicuru è a cultura di a sicurità in a ferrovia. Cusì, mentre eseguisce u nostru travagliu in e norme internaziunali, aumentemu a cunniscenza prufessiunale è e cumpetenze di i nostri travagliadori, è mantene sempre a salute di u travagliu è a sicurezza operativa in prima linea. Cù e nostre attività di furmazione in u travagliu, vulemu accelerà i prucessi di adattazione di i nostri travagliadori à e novi tecnulugia, aumentà l'efficienza di u travagliu è prevene l'accidenti di travagliu ". disse.

AUGURAREMU A SOLIDARITÀ FERROVIARIA À U PIÙ ALTU LIVELLU

"Eseguimu i prucessi di furmazione, esame è certificazione di i nostri travagliadori chì travaglianu in impieghi per i quali i documenti sò richiesti da l'Autorità di Qualificazioni Prufessiunale, è scuntràmu i tariffi d'esame è documenti". Akbaş hà dettu: "Vogliu dà una bona nutizia quì à l'occasione di a nostra riunione. Riavviaremu i seminarii di morale è di motivazione, chì avemu suspesu per via di a pandemia, in i prossimi mesi, è cù a participazione di i nostri cumpagni di travagliu, maximizeremu a nostra sulidarità ferroviaria. In questu cuntestu; "Istruzione qualificata, impiegati qualificati, e nostre ferrovie in sviluppu è cambiante". Vogliu enfatizà chì vulemu sustene l'apprendimentu permanente di tutti i nostri travagliadori creendu un approcciu più olisticu chì offre uguali opportunità in l'accessu à a furmazione in u serviziu, sottu u titulu di l'Accademia Ferroviaria Turca ". disse.

Enfatizendu chì anu da cuntinuà à travaglià cù tutte e so forze per espansione a dominanza geografica è u scopu di e ferrovie, Akbaş hà ringraziatu tutti quelli chì anu cuntribuitu à a realizazione di l'attellu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*