Istanbul diventa un candidatu per a Capitale Mondiale di u Libru 2024

Istanbul diventa un candidatu per a Capitale Mondiale di u Libru 2024
Istanbul diventa un candidatu per a Capitale Mondiale di u Libru 2024

Istanbul hà aspiratu à l'avvenimentu "2001 World Book Capital", chì hè statu sceltu da l'UNESCO da u 2024. Accoglie u presidente di l'Associazione Mondiale di Biblioteche, Barbara Lison, à a Biblioteca Atatürk in Beyoğlu, u presidente di l'İBB Ekrem İmamoğlu"In u 2024, sparteraghju cù u presidente u so viaghju è l'intenzione di fà Istanbul cunnisciuta cum'è una capitale". Definindu Istanbul cum'è una cità chì cunnetta a cultura di u libru anticu è u sviluppu digitale, Lison hà dettu: "Sò assai felice chì avete espresu a vostra intenzione di diventà a capitale di u libru di u mondu. Di sicuru, avete a cumpetizione. In particulare cù u vostru sustegnu, Istanbul presenta una cumpetizione assai impurtante in questu campu ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà infurmatu Barbara Lison, presidente di l'Associazione Mondiale di Biblioteche, chì a cità aspira à esse a "2024 World Book Capital". Accolta à Lison è a so delegazione chì l'accompagna à a Biblioteca İBB Atatürk, unu di i lochi simbolichi di a cità, İmamoğlu hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di i libri è di e biblioteche in scuntrà e persone cun cunniscenze.

İMAMOĞLU: "L'ISTANBUL Amichevule à i Libri ponu ottene questu"

"In questu sensu, facemu passi assai seri è boni in Istanbul", disse İmamoğlu. In quantu à sta infrastruttura, sparteraghju cù u presidente u so viaghju è l'intenzione di assicurà chì Istanbul hè ricurdata cum'è una capitale in u 2024, chì crede chì ci rallegrarà assai. Li trasmetteraghju chì simu pronti per questu, chì Istanbul amichevule à i libri pò ottene questu in u megliu modu, è sprimeraghju chì simu pronti per ogni tipu d'investimenti. Cum'è un amicu di libru, sparteraghju cun elli chì pudemu avè u più bellu avvenimentu in u mondu, a festa di u libru, in Istanbul.

LISON: "İSTANBUL SARA U U FUNDATORI DI GAME"

Enfatizendu chì a cunniscenza hè sempre nantu à i libri, Lison hà dettu: "Perchè a cunniscenza si trova in i libri. Di sicuru, ci hè ancu un sviluppu digitale. Stu sviluppu deve esse interconnessu. Pensu chì Istanbul hè una cità chì cunnetta a cultura antica di u libru è u sviluppu digitale. Sò assai felice chì avete manifestatu a vostra intenzione di diventà a capitale di u libru di u mondu. Turchia hè un ghjocu assai impurtante in questu campu. Capitali di i libri mundiali, cità avanzate di ghjoculi in questu campu. Istanbul serà unu di elli. Di sicuru, avete a cumpetizione. Ma a cumpetizione hè sempre bona. In particulare cù u vostru sustegnu, Istanbul presenta una cumpetizione assai impurtante in questu campu ".

SELEZIONA DA 2001

U cuncettu di "Capitale Mondiale di u Libru" significa chì, dapoi l'anni 1990, ogni cità scelta da l'"Organizazione di l'Educazione, a Scientifica è a Cultura di e Nazioni Uniti" (UNESCO) hè diventata una capitale mundiale di u libru è ospita diverse urganisazioni. L'UNESCO hà sceltu Madrid cum'è a so capitale in u 1996, dopu à u successu di a "Giornata mundiale di u libru è u copyright" lanciata in u 2001. Dopu à sta data, a Cunferenza Generale di l'UNESCO hà fattu l'avvenimentu tradiziunale è hà dichjaratu una cità cum'è a "Capitale Mondiale di u Libru" ogni annu. UNESCO, per assicurà chì i trè rami principali di a industria di u libru participà à a decisione; Hà invitatu "Associazione Internaziunale di Editori", "Federazione Internaziunale di Associazioni è Instituzioni Biblioteche" è "Federazione Internaziunale di Librarii" à participà à u prucessu di nomina. L'avvenimentu, chì ùn include alcuna ricumpensa finanziaria, accetta soprattuttu i migliori prugrammi ritenuti degni di libri è di lettura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*