KİPTAŞ Silivri Residenze di 4a Tappa Completate 5 Mesi Prima di a Data di u Prughjettu

KİPTAŞ Silivri Residenze di 4a Tappa Completate 5 Mesi Prima di a Data di u Prughjettu
KİPTAŞ Silivri Residenze di 4a Tappa Completate 5 Mesi Prima di a Data di u Prughjettu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluKİPTAŞ Silivri 4th Stage Residences, di quale fundazione hè stata stabilita, hè stata finita 5 mesi prima di a data di u prugettu. I pruprietarii di l'appartamenti anu pigliatu e so chjave da a manu di u sindaco İmamoğlu in una cerimonia. Parlendu à a cerimonia chiavi in ​​mano, İmamoğlu hà enfatizatu chì a lotta contru i terremoti è a trasfurmazioni urbane deve esse trattata cù un approcciu sopra tutti i cuncetti pulitichi è hà enfatizatu chì a cooperazione hè essenziale. Dichjarà chì puderanu inizià a trasfurmazioni urbane in Beylikdüzü cun un ritardu di sei anni è mezzo, İmamoğlu hà dettu: "Sei anni è mezu dopu, i travaglii sò posti quì, per via di u ritardu di u travagliu è u pianu è a manipulazione di persone fendu un capricciu puliticu o una razza pulitica una parte di a trasfurmazioni urbane. Pudemu avè pusatu a fundazione sei anni è mezu fà è hà digià purtatu quelli persone in i so edifici ", disse.

KİPTAŞ, una filiale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (İBB), hà finitu u prughjettu di l'alloghju suciale, chì hè statu iniziatu durante u periodu di sindaco İmamoğlu, prima di a data di fine di u travagliu. I chjavi di l'appartamenti sò stati consegnati à i pruprietarii di l'appartamenti in KİPTAŞ Silivri 4th Stage Residences, chì hè u primu esempiu di a visione di a nova era. Parlendu à u prugramma induve 11 beneficiari anu avutu a so nova casa, u presidente İBB Ekrem İmamoğlu, hà dettu chì per a prima volta in a storia di KİPTAŞ, un prughjettu di l'alloghju suciale hè statu consegnatu à i so pruprietarii prima di a scadenza. Dichjarà chì anu finitu e residenze in un mumentu chì i costi di custruzzione cambiavanu ancu durante u ghjornu, İmamoğlu hà dettu: "Parechje custruzzioni sò ghjunte à un fermu, in Istanbul. Sfurtunatamente, simu in un tali prucessu ecunomicu in Turchia. Malgradu questu, ottene questu è trasmette e so case à i beneficiari cinque mesi fà hè un esempiu di successu ".

"Gestiscemu un asset publicu"

Nutendu chì realizanu pratiche chì facenu chì a trasparenza è l'appartenenza à u publicu si sentenu à u più altu livellu in i filiali di İBB, u sindaco İmamoğlu hà dettu: "Gestemu una entità publica. I nostri citadini duveranu esse cuscenti di ogni mumentu. Tutti i servizii di IMM è e so istituzioni è urganisazioni affiliate sò sempre nantu à l'agenda di u nostru populu. In questa struttura corporativa, vi vede u sintimu chì dite chì a mo cumpagnia appartene à mè cù a so esistenza. Stu istituziunalismu, sta moralità publica, sta pusizioni publica... Vulemu prisentà sta lege publica à i Istanbuliti. Sò sicuru chì i Istanbuliti ùn anu mai sentitu queste istituzioni è urganisazioni cusì vicine è in a trasparenza chì appartenenu prima. In fatti, questa hè a filusufia sottu à u trasferimentu di u serviziu è di e previsioni furnite quì, cun voi, in a forma più trasparente da u principiu à a fine di u prugettu.

« VENIAmu À BIE U CAFÈ DI NOSTRE VICINI »

Informendu chì ci sò 2020 residenze è 1.396 unità cummerciale in u prugettu, chì hà iniziatu in ghjugnu 50, İmamoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Avemu aghjustatu un nursery à questu corpu. Fighjemu in questu modu prima. Eccu, quale elementu chì u publicu hà bisognu, chì carenza pudemu eliminà ? Hè una tappa impurtante di a nostra pianificazione di u prughjettu di cumprendi i prublemi cum'è a biblioteca, u dormitoriu di i studienti, in particulare u kindergarten, in ogni travagliu chì facemu è per scuntrà un bisognu in quella regione. Avemu u piacè di sparte stu prughjettu cun voi prima di a fine di dui anni è dicendu bona furtuna. I chjavi saranu consegnati in dui mesi è mezu in trè tappe. Allora, di maghju è di ghjugnu, forse veneremu à beie tè è caffè in casa di u mo caru cumpagnu di salute, u mo ziu, o un altru vicinu di quì.

"SOLIDARITE IN A TRANSFORMAZIONE URBANA"

Dichjarà chì KİPTAŞ Silivri 4th Stage Residences hà 40 per centu di spazi verdi, İmamoğlu hà dettu chì u prugettu hà guadagnatu un premiu internaziunale l'annu passatu cù u so disignu. Addendu chì u prughjettu hà battutu un record di dumanda in u distrittu di Silivri cù 40 mila applicazioni, İmamoğlu hà dettu: "Hè assai impurtante di cuntinuà à campà in edifici sani. U prublema di a trasfurmazioni urbane hè un tema preziosu in Istanbul. Ùn duvemu mai mette fora di a nostra mente. L'abitazione suciale hè un travagliu chì serve veramente sta zona. Perchè furnisce un alloghju suciale quì, assicuratevi chì e persone anu un alloghju più forte è più sanu. Questa hè una parte impurtante di a trasfurmazioni. Semu in un intensu sforzu per pruduce u travagliu inseme, da i dipartimenti in KİPTAŞ è u nostru gruppu di pianificazione urbana, à e nostre altre filiali, in quantu à a trasfurmazioni ligati à l'edificazioni in difficoltà. Una grande sulidarità hè necessaria quì. Tutti ùn deve micca scurdatu ch'elli sò un attore impurtante in questu affari, da u Ministeru à i cumuni distrettuali, a Municipalità Metropolitana è e nostre filiali è citadini.

"U NOSTRE CITADINO DUVERA AVVICARSI CON RESPONSABILITÀ"

Nutendu chì l'Istanbuliti duveranu avvicinassi disinteressatamente à u prublema cù l'idea chì "Ùn deve micca campà in questu edifiziu putrefatu", İmamoğlu hà dettu: "Cittadinu, devu rinnuvà è rinfurzà a mo casa u più prestu pussibule. Diu ùn ci vole micca, i nostri figlioli, i zitelli è e famiglie ùn deve esse uccisi in un terremotu. Deve agisce in modu rispunsevule. Sfurtunatamente, in parechji ambienti di i prughjetti in quale campemu in parechji lochi, i nostri citadini perde assai tempu per via di i so dibattiti interni. Calchì volta cumprumessi, protokolli, ponu piglià mesi. Ùn deve esse micca cusì ", disse.

"TERRAMOTO È TRASFORMAZIONE IN OGNI CONCEPTU"

Dichjarà chì a lotta contru i terrimoti hè l'agenda primaria di Istanbul, İmamoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"U prublema di luttà contra i terrimoti è di portà a trasfurmazioni urbane in esistenza in questa cità hè un cuncettu sopra à i cuncetti pulitichi. Avemu da pusà nantu à questu è cooperà quì. Dopu tuttu stu tempu, u mutivu è u risultatu di ritardà u travagliu, ritardà u pianu, manipule a ghjente fendu qualchì capricciu puliticu o una corsa pulitica una parte di a trasfurmazioni urbane, un spaziu di trasfurmazioni urbani chì avemu principiatu à luttà per sei è mezu. anni fà, ci ponu stallà i fundamenti. Pudemu avè pusatu i fundamenti sei anni è mezu fà in Beylikdüzü è purtonu quelli persone in i so lochi è i so edifici. Ùn hè micca una pena ? Ùn hè micca un peccatu ? In quale distrettu, in quale pruvincia, induve si tratta di questi tematichi in sulidarità, ùn ci hè partitu per quessa. Avemu ubligatoriu di cooperà è di cooperà per esse una parte di a suluzione prima di tuttu, da quale parte hè. Dopu tuttu, a vita di e persone hè in ghjocu quì. In questu rispettu, mantenemu a lotta contru i terremoti è a trasfurmazioni urbane è assicurendu chì e persone campanu in case veramente còmode è sicure cum'è u nostru prublema di priorità, è in questu sensu, mettemu veramente i segni di KİPTAŞ è di altre istituzioni è urganisazioni in ogni angulu. d'Istanbul, u più pioniere è u pioniere di a lotta di trasfurmazioni urbane. Avemu u scopu di esse una istituzione. In questa direzzione, vi vede prestu chì vi faremu sperimentà i segni di KİPTAŞ è di e nostre istituzioni in parechje zone chì ùn sò micca state risolte dapoi anni, ligati à parechje trasfurmazioni urbane in Istanbul.

Dopu u so discorsu, u presidente İBB, İmamoğlu, hà visitatu l'appartamentu di u coppiu Uğur è Cansu Güney, chì hà ricevutu a chjave, è disse à a famiglia. sohbet Pigliò una foto commemorativa.

INICIAMO A TRANSFORMAZIONE URBANA IN BEYLIKDUZU

U direttore generale di KİPTAŞ, Ali Kurt, in u so discorsu à a cerimonia chiavi in ​​mano, hà spartutu chì sò fieri di furnisce un prughjettu di l'alloghju suciale cinque mesi prima per a prima volta in a storia di a cumpagnia. Dichjarà chì i beneficiari sò implicati in un prughjettu assai privilegiatu, Kurt hà dettu: "Avemu dettu chì una bona vita hè pussibule per tutti. Cridemu chì in dui anni è mezu, avemu dimustratu cumu si ponu esse realizati travaglii utili per u bè publicu cù a pianificazione curretta è u travagliu previdente. Cum'è KİPTAŞ, avemu un rolu attivu micca solu in i prughjetti di l'alloghju suciale, ma ancu in a trasfurmazioni di l'edificazioni risicate in Istanbul. In stu cuntestu. Vulemu annunzià à tutti chì ponemu a basa di u nostru prughjettu di trasfurmazioni urbane in a regione Beylikdüzü Gürpınar, chì avemu risoltu dopu à longu sforzi, da a fine di stu mese.

ATTRAU CU A SUA ARCHITECTURA, ZONI VERDI È PAESAGGIU

1.396 residenze, 50 unità cummerciale è 1 kindergarten; A fundazione di KİPTAŞ Silivri 1.446th Stage Residences, custituita da un totale di 4 unità indipendenti, hè stata posta u 13 di ghjugnu 2020. Lanciatu durante u periodu pandemicu, u prughjettu hà battutu u record cù u più altu numeru di applicazioni in u distrittu di Silivri ricevendu 3 applicazioni durante u periodu di pre-applicazione di 40 settimane. . I spazii verdi, chì custituiscenu u 392 per centu di u prugettu KİPTAŞ Silivri 4th Stage Residences, sò stati disposti cun un approcciu cuntempuraneu. In più di i spazii di recreazione, di ghjocu è di sport, ogni residenza in u prugettu hè stata furnita per toccu u verde cù grandi balconi cù vedute senza ostaculi. À u listessu tempu, KİPTAŞ Silivri 40th Stage Residences era l'unicu prughjettu di Turchia à riceve un premiu in a categuria "Architettura" in u scopu di IDA - International Design Awards 2020.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*