Alarma di neve in Istanbul! U metrobus hà da travaglià 24 ore, i metro funzionanu finu à 02.00:XNUMX

Alarma di neve in Istanbul! U metrobus hà da travaglià 24 ore, i metro funzionanu finu à 02.00:XNUMX
Alarma di neve in Istanbul! U metrobus hà da travaglià 24 ore, i metro funzionanu finu à 02.00:XNUMX

Da u marcuri, u 9 di marzu, una onda fredda d'origine siberiana è forti nevicate sò previste in Istanbul. U guvernatore Ali Yerlikaya è u presidente di l'AFAD Ekrem İmamoğluÀ a riunione tenuta cù a participazione di , hè statu decisu chì tutte l'istituzioni in Istanbul duveranu coordinà è cumbatte inseme. In a riunione in AKOM, i preparazione per a lotta di neve sò stati cumpletati da l'IMM è l'Uffiziu di u Guvernatore.

Istanbul si prepara à vene sottu à l'influenza di l'onda d'aria fridda originaria di Siberia. Cù u sistema, chì hè previstu di entre per u Mari Neru, hè stimatu chì e tampiratura scenderanu à 0 ° C è sottu à u marcuri sera, è ci saranu forti transizioni di nevicate da un locu à un locu in tutta a pruvincia. Siccomu i forti venti di u nordu (40-70 km / h) seranu alimentati cù l'umidità mentre passanu sopra u Mari Neru, hè previstu chì a nevicata, chì serà efficace per i ghjorni 4-5, pò creà spessori di neve vicinu à u mare. precipitazione sperimentata in ghjennaghju.

U GUVERNATORE YERLIKAYA È U PRESIDENTE İMAMOĞLU DANNI INSIEME

U guvernatore di Istanbul Ali Yerlikaya è u sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) in AFAD (Direzzione Provinciale di Disastru è Emergenza) Hasdal Campus Ekrem İmamoğlu"Snow Combat Preparation Meeting" hè stata realizata cù a participazione di . I guvernatori di distrittu, i merri, i direttori regiunale è pruvinciali anu participatu ancu à a riunione. À a riunione, induve e misure relative à a nevicata prevista sò state evaluate, a decisione di a coordinazione cumuna è a lotta hè stata presa.

L'UNITÀ IMM È L'AFAD INCONNU À AKOM

U vice-guvernatore di Istanbul Yaşar Aksanyar, u direttore provinciale di AFAD Gökhan Yılmaz, i subsegretarii generali di l'IMM Murat Yazıcı, Arif Gürkan Alpay è Pelin Alpkökin, è i capi di dipartimenti, i direttori generali è i direttori anu assistitu à a seconda riunione presiduta da u secretariu generale di l'IMM Can Akın. Çağlar à AKOM.

U secretariu generale di l'IMM, Can Akın Çağlar, hà dichjaratu chì anu determinatu a mappa stradale inseme cù AFAD è hà dettu: "Travagliemu meticulosamente in i sforzi di lotta di neve, postu chì avemu una grande parte di a reta stradale, di i veiculi è di a forza di travagliu, è di a responsabilità. Speremu, aspittemu una nevicata senza incidenti è fruttuosa ", disse.

U vice-guvernatore Yaşar Aksanyar hà ancu attiratu l'attenzione à l'impurtanza di travaglià inseme per furnisce servizii megliu à i citadini in casu d'esse bloccati in u trafficu in più di e misure pigliate.

TUTTE PRECAUZIONI HAN STATE PIGLIATE

Da u marcuri matina, l'IMM entrerà in un statu d'alarma è principià attività di lotta di neve sottu a coordinazione di AKOM. 4023 veiculi - l'equipaggiu di custruzzione è u persunale 2.000 travaglià nantu à a reta stradale di 9.500 km in Istanbul. Mentre tutti i veiculi sò stati mantinuti è riparati, 27 veiculi di riparazione mobili saranu pronti in u campu. E squadre di pala di neve è di salatura interveneranu rapidamente contr'à negatività à i punti d'intervenzione 465. 220 mila tunnellate di sali è 64 tanki (1.290 25 tunnellati) di suluzione sò pronti per apre e strade. In casu di bisognu, XNUMX tunnellati di suluzione per ora pò ancu esse pruduciutu.

U TRAFFIC SERÀ MANTENU APERTU Cù BEUS E TORRI

E squadre svolgeranu u so travagliu in cunfurmità cù i missaghji di BEUS (Sistema di Avvertimentu Precoce di Ghiaccio) stabilitu in punti 60 in tutta Istanbul. U seguimentu è a guida di e squadre seranu furnite attraversu u sistema di seguimentu di i veiculi.

I veiculi di rimorchiu è di salvezza seranu tenuti pronti nantu à e strade principali di l'arteria è di a cunnessione sottu à a rispunsabilità di l'IMM, è interveneranu rapidamente in accidenti di trafficu è sughjornu in a strada. E strade di u paese saranu aperte cù trattori cù l'apparecchi di pala sottu u cuntrollu di i capi. Cù i sali lasciati in i punti critichi, i cavalieri, i fermati di l'autobus, l'accumulazione di neve è a ghiacciata in e piazze seranu intervenuti.

TRANSPORT PUBBLICU ININTERRUPTU

Ogni precauzione hè stata presa per prevene l'interruzzione di u trasportu publicu. U Metrobus hà da travaglià 24 ore durante a nevicata, è i metri travaglianu finu à 02.00:XNUMX di notte. nantu à City Lines KadıköyI voli nantu à e linee principali cum'è Karaköy, Beşiktaş-Üsküdar cuntinueghjanu finu à a mezzanotti di u marcuri è u ghjovi. L'autobus IETT continuanu i so viaghji normali senza interruzzione. Hè previstu di fà 5300 mila viaghji ogni ghjornu cù un totale di veiculi 54. I voli supplementari seranu aghjuntu à e linee occupate. E linee parallele à u sistema ferroviariu seranu dirette à a stazione integrata di metro più vicina. U trasportu in e arterie principali serà furnitu via sistemi ferroviari è metrobus. I disturbi chì ponu accade in u trasportu publicu per via di e cundizioni climatichi seranu annunziati istantaneamente nantu à e social media. I parcheghji interni di ISPARK cuntinueghjanu à furnisce un serviziu ininterrottu. Servindu cù 600 rapprisentanti di i citadini, 153 Centri di Soluzione trasmettenu istantaneamente e richieste di l'Istambuli à e unità.

SERVIZI SUPPORTI TUTTI IN ISTANBUL

In forti nevicate, bevande calde, zuppa è acqua seranu servuti à i cunduttori chì aspettanu in u trafficu à i chioschi mobili, i servizii d'urgenza di l'uspitali, i moli è e strade. Halk Ekmek continuerà à operare à piena capacità per 24 ore.

Sutta a coordinazione di a Direzzione IMM Darülaceze, i citadini senza casa seranu ospitati in e strutture secondu e cundizioni climatichi in u periodu invernu. i citadini senza casa; bagnu, rasatura, vestiti, cibo caldu è rifugiu, screening di salute è sustegnu di medicazione, consegna à a famiglia o invià à a cità nativa, etc. servizii seranu furniti.

I servizii di a Direzzione di i Servizii Veterinarii per l'alimentazione è u trattamentu di l'animali vagabondi seranu aumentati in cundizioni d'invernu. U sustegnu alimentariu serà furnitu per l'animali vaganti chì anu difficultà à truvà l'alimentariu in e zone remote di a cità. A distribuzione di ogni ghjornu di 2 tunnellate di manciari secchi cù un altu valore nutrizionale continuarà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*