Lymph Node Enlargement o Lymphadenopathy in i zitelli ùn pò micca esse innocenti

L'allargamentu di i nodi linfatici in i zitelli ùn pò micca esse innocenti
L'allargamentu di i nodi linfatici in i zitelli ùn pò micca esse innocenti

in lingua medica lymphadenopathy L'allargamentu di i noduli linfatici hè un prublema chì guasi tutti i zitelli facenu. Parechji fattori ponu causà l'allargamentu di i nodi linfatici, chì ghjucanu un rolu impurtante in i miccanismi di difesa di u corpu.

L'allargamentu di i noduli linfatici, chjamatu "lymphadenopathy" in lingua medica, hè un prublema chì soffre quasi tutti i zitelli. Parechji fattori ponu causà l'allargamentu di i nodi linfatici, chì ghjucanu un rolu impurtante in i miccanismi di difesa di u corpu. Acıbadem University Atakent Hospital Pediatric Hematology and Oncology Specialist Prof. Dr. Dichjarà chì i nodi linfatici sò generalmente ingrandati per via di l'infezzione di l'apparatu respiratoriu superiore in a zitiddina, Aziz Polat hà dettu: "Tuttavia, i glanduli ingrandati ponu esse un signu di malatie simplici è tempuranee, è ancu indicà i cancers di a zitiddina maligni è chì avanzanu rapidamente, cum'è leucemia è linfoma. . Per questu mutivu, un duttore deve esse cunsultatu in i zitelli cun ganglioli linfatici allargati. dice.

U so compitu principale hè di cumbatte l'infezzione!

Ci sò linfonodi in parechje parte di u nostru corpu. U sistema limfaticu in i zitelli cuntinueghja à sviluppà finu à l'età di 10 è travaglia più attivamente chì l'adulti. I nodi linfatici sò più cumuni in a regione di a testa è u collu; Sò situati nantu à u collu, davanti è daretu à l'arechje, sottu à u mentonu, in l'ascella, nantu à u coddu, in a cavità di u pettu, in l'abdomen, in l'inguine è daretu à u ghjinochju. Specialista in Ematologia Pediatrica è Oncologia Prof. Dr. Dichjarà chì ci sò parechje cellule immune chjamate limfociti in i nodi linfatici, Aziz Polat hà dettu: "Questi limfociti, pruduciuti da e cellule staminali in a medula ossea, catturanu è distruggenu batteri, virus, cellule tumorali è sustanzi straneri chì sò entrati in u corpu. , in altri palori, infizzioni è infizzioni in u nostru corpu. Anu a funzione estremamente impurtante di cumbatte u cancer ". dice.

Ancu s'è i nodi linfatici ùn sò micca nurmalmente assai grande, ponu esse prominenti in certi casi. Parechji fattori, più cumunimenti infezzione di e vie respiratorie superiore, ponu causà l'allargamentu di i nodi linfatici. prof. Dr. Aziz Polat elenca i fatturi chì causanu l'allargamentu di i ganglioli linfatici in i zitelli cum'è seguente:

  • Infezioni di e vie respiratorie superiori cum'è tonsille, faringite, rhume, gripe, otite è sinusite
  • Denti è gengivite
  • Malatie di a zitiddina cum'è sarampellu, rubéola, parotite, 5 è 6 malatie
  • Scarlatine, brucella, maladie des griffes de chat causée par des bactéries et des virus, CMV (virus de la citomegalie), EBV (virus d'Ebstein Barr)
  • infizzioni di u trattu urinariu
  • Inflamazioni di i nodi linfatici
  • Cancers hematologici cum'è leucemia è limfoma

Quandu hè periculosu?

I seguenti sintomi pò esse un signu di leucemia è limfoma. Hè vitale chì cunsultate un duttore senza perde u tempu in queste lagnanze.

  • Glàndule chì ùn si sguassate micca in 6-8 simane dopu chì l'infezzione sguassate
  • Glàndule in crescita senza segni d'infezzione
  • Glàndule indolore, gommose o ferma, aderenti
  • Glànduli chì appariscenu nantu à a clavicula
  • L'allargamentu di parechje glandula chì si fusione
  • Glànduli allargati in a cavità di u pettu o l'abdomen
  • Accumpagnata da sintomi cum'è febbre, perdita di pisu, sudori di notte, perdita di l'appetite

A probabilità di guariscenza aumenta à 90 per centu

Leucemia è limfoma sò i tipi più cumuni di cancru in i zitelli. In u nostru paese, circa 3 500 zitelli sò diagnosticati cun cancru ogni annu. U 30-35 per centu di questi zitelli sò leucemia, è u 20 per centu sò pazienti cù linfoma. Specialista in Ematologia Pediatrica è Oncologia Prof. Dr. Dichjarà chì u diagnosticu precoce hè estremamente impurtante in a leucemia è u limfoma, Aziz Polat hà dettu: "Più prima sò diagnosticati questi cancers, più alta hè a probabilità di trattamentu. Avanzati significativi sò stati fatti in u trattamentu, in particulare cù novi droghe liberate in l'ultimi anni. Per esempiu, droghe chì anu menu effetti latu è sò destinati è distrughjenu e cellule cancerose sò aduprate. Grazie à tali passi impurtanti fatti in u mondu medico, a chance di trattamentu pò aumentà finu à 80-90% secondu u tipu è a prevalenza di a malatia. dice.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*