Kanal Istanbul Avvertimentu da İmamoğlu: Una Minaccia Major

L'avvertimentu di u Canal Istanbul da Imamoglu hè una minaccia maiò
L'avvertimentu di u Canal Istanbul da Imamoglu hè una minaccia maiò

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluRimarchendu chì unu di i prublemi più grande chì aspetta a cità hè "Canal Istanbul", "Avarà un 20 per centu più di carica nantu à l'assi di trasportu. Una cità di 2-2,5 milioni di persone, da i bisogni d'acqua à i bisogni di fognaria ... Tali disinni ùn si fermanu mai nantu à a linea induve sò disegnati. Cuntinueghja cum'è un virus. Entra in i belli boschi di Çatalca ».

Sicondu a nutizia di Özlem Güvemli da SÖZCÜ; Kabataş-Dopu a prima tappa di a linea di metro Mecidiyeköy - Mahmutbey, a seconda tappa di a linea Kabataş rails sò cunnessi unu à l'altru.

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu"In nome d'Istanbul, simu una cità chì travaglia in 10 linee di metro in questu tempu difficiule è preparanu ancu i prucessi di licitazione per e nostre 2 linee di metro. Prima è solu in stu mondu. In questu cuntestu, hè assai impurtante per noi di cuntinuà è di portà questi travaglii à una cunclusione, malgradu e difficultà ecunomiche di u nostru paese è u prucessu chì u mondu passa avà ".

E STAZIONI FULYA E YILDIZ ARRIVANU A FINI DI L'ANNU

Dichjarà chì a data di apertura di a stazione di Beşiktaş di a linea ùn pudia esse determinata per via di l'scavi archeologichi, İmamoğlu hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

*A scavazione s'era firmata quandu l'avemu compru. Avemu cuminciatu a scavi in ​​2020, cum'è aprile o maghju. KabataşCi hè ancu un travagliu di scavi in ​​. Hè un prucessu più ligeru quì. A nostra guess hè chì i scavi quì seranu finiti in 4-5 mesi.

* Aumenteremu Fulya è Yıldız à a fine di questu annu. Trasmetteremu u nostru citadinu chì vene da Mecidiyeköy-Mahmutbey à Fulya è Yıldız cun un trasferimentu di 7-8 minuti.

* A causa di l'incertezze di l'escavazione in Beşiktaş, a data di apertura di a nostra stazione quì, sfurtunatamenti, ùn pò esse determinata avà.

* Ma KabataşAndemu più veloce. Dunque KabataşVulemu ancu preparà per u 2024.

"CANAL ISTANBUL GRANDE MINACCIA"

İmamoğlu hà ancu dumandatu à l'amministratori di u Partitu CHP è IYI chì anu assistitu à a cerimonia per sustene a so lotta contru Kanal Istanbul.

Indittendu chì unu di i più grandi prublemi chì aspetta a cità hè Kanal Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "Avemu investigatu, senza dubbitu, un prughjettu supplementu à una cità chì minaccia a nostra cità, rende l'urbanizazione salvatica, alimenta quasi 20 milioni di pupulazione attiva ancu sottu à l'oghje. cundizzioni, è hà una riserva d'abitazione è assai più riserve chè quellu. A dumanda di a squadra di riserve per unisce hè una porta d'entrata per affruntà novi prublemi mentre cercanu di truvà suluzioni à i prublemi esistenti di sta cità. Questu hè un grande prublema. "Questa hè una grande minaccia", disse.

MONTROO HIGHLIGHT

In riferimentu à u Trattatu di Montreux, chì hè tornatu à u primu pianu per via di a guerra Russia-Ucraina, İmamoğlu hà dettu: "À u puntu induve u Trattatu di Montreux hè chjamatu "innecessariu" è cusì, vedemu nantu à a piattaforma internaziunale chì l'eredità storica chì avemu veramente lasciatu. Hè una dimensione sfarente di u travagliu ", disse.

VIRUS SIMILI

Enfatizendu l'impattu di Kanal Istanbul nantu à l'ambiente è a vita di a cità, İmamoğlu hà dettu: "L'assi di trasportu esistenti à Istanbul; in altri palori, purterà un 20 per centu supplementu à a strada, a strada è cusì. Una cità di 2-2,5 milioni di persone, da i bisogni di l'acqua à i bisogni di fognaria, etc. Tali disinni ùn si fermanu mai nantu à a linea induve sò disegnati. Cuntinueghja cum'è un virus. Entra in i belli boschi di Çatalca. Durusu cumencia à invadiscia u circondu di quella bella Terkos. Tutti sapete u cursu di l'urbanizazione in Istanbul cum'è mè. In questu cuntestu, vogliu sprimà chì vulemu veramente è vulemu l'elevatu sustegnu di u nostru Partitu Populare Republicanu è di u nostru Partitu IYI per impediscenu tali minacce di esse piazzate davanti à a cità di Istanbul, chì hè in cerca di novi prughjetti. chì risolve i bisogni d'oghje ", disse.

"CHANNEL ISTANBUL ùn pò micca andà, ma un sognu"

U Vicepresidente di u Gruppu di Partitu IYI, Dervişoğlu, hà ancu utilizatu e seguenti dichjarazioni:

* E grande cità anu grandi prublemi. Quelli grandi prublemi ponu esse superati cù grandi prughjetti. Grandi menti sò ancu necessarii per realizà grandi prughjetti.

* Da u ghjornu chì u nostru stimatu presidente di l'IMM hà pigliatu l'uffiziu, avemu seguitu attentamente i muvimenti pusitivi chì hà fattu in e zone di Istanbul chì sò bluccate in termini di trasportu.

* È simu cuntenti ancu cù questu. Sò onoratu di esse cun voi quì, cum'è in tutti i vostri servizii. Spergu chì pudemu apre inseme.

* Hanu enfatizatu Kanal Istanbul. Cum'è u Partitu Populare Republicanu è u Partitu IYI, cum'è i cumpunenti di l'Alleanza Naziunale, parlemu spessu di ciò chì Kanal Istanbul pruvucarà in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia. Personalmente, ùn pensu micca chì quellu prughjettu andarà al di là di esse un sognu.

* Spergu chì in u futuru, quelli chì sò in u putere dimustraranu sensibilità è piglianu i passi necessarii per eliminà stu prughjettu di sognu in modu chì i passi ghjusti per l'avvene di u nostru paese è di Istanbul.

"ÙN TEMENU MAI, NON SI CRACK, ESPLORA"

U Vicepresidentu di u Gruppu CHP Altay hà dettu: "I risorse chì avemu aghjustatu cù u Signore Musavat duranu 1000 anni, ùn àbbia paura; ùn crack, ùn esplusioni. Avemu avutu a nostra ghjuventù ; a nostra ghjuventù hè diventata energia. Avemu avutu eccitazione; A nostra eccitazione si trasformò in azioni. Puderete custruisce 10 metro simultaneamente à u stessu tempu richiede cumplimenti. L'ingenuità hè sottumessu à cumplimenti. Avemu ancu avè un rapidu rapidu cù u nostru sindaco metropolitanu, chì hà veramente toccu micca alcuni, micca alcuni, micca a maiò parte, ma tutti i 16 milioni di Istanbul.

A PRIMA ETAPA PORTA 32 MILIONI DI PASSAGERI

A prima fase di a linea, a sezione di 18 chilometri, 15 stazioni, hè stata messa in opera u 28 d'ottobre di u 2020.

Dapoi u ghjornu chì hè stata messa in opera, a linea, chì hà ottenutu un rendimentu mediu mensile di disponibilità di serviziu di 99,94 per centu, hà servitu 137 voli di successu è un totale di 326 milioni di passageri sò stati serviti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*