A municipalità di Alpu presenta l'azzione per a sospensjoni di l'esecuzione per u prughjettu URAYSİM

A municipalità di Alpu presenta l'azzione per a sospensjoni di l'esecuzione per u prughjettu URAYSİM
A municipalità di Alpu presenta l'azzione per a sospensjoni di l'esecuzione per u prughjettu URAYSİM

A municipalità metropolitana di Eskişehir, a municipalità di l'Alpu è i residenti di a regione, reagendu à u Prughjettu Naziunale di Test Center di Sistemi Ferroviari (URAYSİM), chì hè prevista à esse stabilitu nantu à i terreni agriculi fertili di a Piana di Eskişehir Alpu, anu presentatu una querela per piantà l'esecuzione. di u prugettu. U presidente di a pruvincia di AKP Eskişehir, Zihni Çalışkan, hà fattu dichjarazioni per difende u prugettu è hè ghjuntu duramente contru à a municipalità.

Kemal Atlan da SÖZCU à a nutizia da; Mentre l'agricultori di a regione anu reagitu à l'espropriazione di terreni agriculi fertili mettendu circa 100 chilometri di ferrovia nantu à a zona per copre i paesi di Bozan, Çardakbaşı è Yeşildon per l'area di prova di u Prughjettu di Centru di Test di Sistemi Ferroviari (URAYSİM), chì hè prevista per esse implementata in u distrittu di Alpu, chì hè descritta cum'è u magazzinu agriculu di Eskişehir, a municipalità metropolitana di Eskişehir, a municipalità di l'Alpu è i residenti lucali anu presentatu una demanda per fermà l'esecuzione di u prugettu. U presidente provinciale di l'AKP Eskişehir, Zihni Çalışkan, hà reagitu à a dumanda di impedisce u prugettu.

"BLOCCARE URAYSIM IMPEDIE U Sviluppu di a cità"

U presidente provinciale AKP Eskişehir, Zihni Çalışkan, hà ricurdatu l'impurtanza di u Prughjettu URAYSİM per a cità è hà criticatu a municipalità metropolitana di Eskişehir.

Dichjarà chì a demanda presentata da a municipalità per annullà u prughjettu dannu u futuru di a cità, Çalışkan hà dettu: "Cercà di impedisce l'implementazione di u Prughjettu URAYSİM hè di pruvà à impedisce l'impiegu di a nostra ghjuventù. Pruvate di impedisce a realizazione di u Prughjettu URAYSİM hè prova di prevene i movimenti è l'investimenti di tecnulugia avanzata. Pruvate di impedisce a realizazione di u Prughjettu URAYSİM hè di pruvà à impedisce u sviluppu di l'industria è l'esportazioni. "Un ostaculu à URAYSİM hè un ostaculu à u crescita ecunomica", disse.

"I DESIREE DI BOUTIQUE CITY CONTINUANO"

Dichjarà chì u prughjettu 'URAYSİM', u primu centru di ricerca è teste di sistemi ferroviari di Turchia, aghjunghje un grande valore à a cità è chì Eskişehir hè a cità di i primi, Çalışkan hà dettu:

* In u passatu, u più impurtante di parechji prughjetti chì eranu cunsiderati impussibili da alcuni; A prima locomotiva lucale "Karakurt" è a nostra prima vittura domestica "Devrim" sò stati fabbricati in a nostra cità è l'industria Eskişehir piglia u so successu attuale da sta tradizione cù l'esperienza acquistata in u passatu. In l'anni 1980, l'investimentu in l'industria di l'automobile hè statu bluccatu, cum'è cunnisciutu.

* Semu tristi di vede chì oghje qualchissia prova à impedisce un prughjettu di marca cum'è URAYSİM chì purterà un grande guadagnu à a nostra cità! URAYSİM darà tramindui un grande guadagnu scientificu per i sistemi ferroviari è serà una grande porta di l'impieghi per i nostri ghjovani chì si laureanu da dipartimenti cunnessi di università.

* Cù a demanda presentata da a Municipalità Metropolitana di Eskişehir, in particulare in quantu à l'annullamentu di u prugettu, vedemu chì i desideri di "città boutique" di u passatu continuanu sempre. Avianu capitu chì: U prughjettu chì vo circate di impedisce oghje; Hè a basa di a scuperta chì a cità farà cù l'alta tecnulugia. A prevenzione di sta facilità di basa, chì hè diretta versu i sistemi ferroviari operati cù energia rinnuvevule, hè u peghju chì pudete fà à sta cità.

* Videmu ancu chì a Zona Industriale Organizzata di Eskişehir è a Camera di l'Industria di Eskişehir sò trà quelli chì capiscenu megliu u dannu chì hè pruvatu à fà. Cù i centu anni di sperienza di a cità in ferrovie, certamente purteremu à sta cità un prughjettu chì hà una dimensione incredibile di l'affari, un investimentu di miliardi di lire chì aumenterà l'ecunumia è l'esportazioni di a nostra cità almenu una volta più, è a maiò parte. più impurtante, chì darà un impiegu à millaie di ghjovani da ingegneri, tecnichi è travagliadori!

ALPU MAYOR : SIAMU CONTRA U PROGETTU, NON U PROGETTU

U sindaco di l'Alpu, Gürbüz Güller, invece, hà dettu in una dichjarazione chì hà fattu di pocu tempu: "Pensemu chì hè più apprupriatu di realizà u prugettu in terreni alternativi improduttivi, sterili invece di esse custruitu nantu à terre fertili è pianure. Sicondu l'infurmazioni chì avemu ottenutu, ancu u Ministeru di l'Agricultura ùn hè statu cunsultatu in dettagliu per a zona di u prugettu. Sapemu chì ci sò terri alternativi intornu à noi. Per u situ di u prugettu; Saria apprupriatu in tutti i rispetti di cunsiderà i tematichi agriculi è ancu altri prublemi (ecunomichi, tecnichi, suciali, pulitichi). Cum'è a nostra cumuna, a nostra obiezione hè in questa direzzione è ùn hè di sicuru micca di oppone. Ùn simu micca contru à u prugettu, ma contru à u locu di u prugettu ", disse.

PRESIDENTE DI BAR : I CAMPI DI L'AGRICULTI BIERANU

Eskişehir Bar Association City and Environment Law Commission President Atty. Hüseyin Akçar, invece, hà dettu: "E linee ferroviarie in u prugettu taglieranu i campi di l'agricultori, i pascoli, e strade in u campu, i canali d'irrigazione sotterranei, rompendu a cunnessione. I campi chì sò disconnected seranu desidratati è ci sarà una gran perdita di produtividade. Esigemu à l'autorità di traslassi immediatamente u prugettu in questione è di lascià l'Alpu à a so sorte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*