Mercedes-Benz Turk Diventa Sponsor Ufficiale di Trasportu di a Squadra Naziunale di Football Amputata

Mercedes Benz diventa sponsor ufficiale di u trasportu di a squadra naziunale di football di l'amputati turchi
Mercedes-Benz Turk Diventa Sponsor Ufficiale di Trasportu di a Squadra Naziunale di Football Amputata

Mercedes-Benz Türk hè diventatu u patrocinatore ufficiale di u trasportu di a Squadra Naziunale di Football Amputatu, una di e rami di a Federazione Turca di Sport di Handicap Fisicu. A cerimonia di firma, tenuta à u Centru di Congressu di Haliç u ghjovi 31 di marzu, hà assistitu da u CEO di Mercedes-Benz Türk, Süer Sülün, u presidente di a Federazione Turca di Sport per Discapacitati Fisici Muaz Ergezen, i ghjucatori di a squadra naziunale, Koluman Otomotiv Endüstri A.Ş. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Kaan Saltık è i dirigenti di Mercedes-Benz Türk anu assistitu.

In u scopu di stu accordu; Mercedes-Benz Türk hà ancu riprogettatu l'internu di u veiculu, chì hà vistutu apposta, in cunfurmità cù i bisogni di l'atleti di l'Amputee Football National Team. Stu veiculu servirà l'atleti di a Squadra Naziunale di Football Amputatu.

In u so discorsu à a ceremonia, u presidente di a Federazione Turca di Sport per i Disabili Fisici Muaz Ergezen hà dettu: Cù a creazione di TBESF, una nova pagina hè stata aperta in l'accessu di i nostri individui cù disabili fisici à u sport in Turchia. Ogni gol marcatu da i nostri ghjucadori di a Squadra Naziunale di Football Amputatu, chì sò spessu citati in questa pagina cù u so successu, cuntribuisce indirettamente à a ricunniscenza di l'altri rami di a nostra federazione. Avemu ghjuntu induve simu oghje cù picculi passi è impussibili. Avà simu una grande cumunità chì sogna assai più grande è ùn si senti mai sola. I più grandi architetti di sta trasfurmazioni sò i nostri atleti è preziosi sustenitori. Per quessa, hè una grande fonte di felicità è orgogliu per noi chì una grande marca cum'è Mercedes-Benz Türk si unisce à i nostri sustenidori cum'è sponsor ufficiale di u trasportu di a Squadra Naziunale di Football Amputate. Spergu chì a nostra cooperazione serà benefica per e duie istituzioni. Inoltre, vogliu coglie l'occasione per sprime chì crede sinceramente chì vinceremu stu trofeu impurtante à u nostru museu cum'è u campionu di u Campionatu Mondiale di Football Amputatu 2022, chì ospiteremu in Istanbul quist'annu ".

Süer Sülün, Chief Executive Officer di Mercedes-Benz Turk, hà dettu: "Cum'è a cumpagnia di punta di l'industria automobilistica, facemu cuntributi significativi à l'ecunumia di u nostru paese cù a nostra pruduzzione è esportazioni. Al di là di vede e nostre attività cum'è una rispunsabilità, realicemu ancu assai prugrammi di benefiziu suciale di l'impresa, cuncentrandu nantu à sempre muvimenti a nostra sucetà è u nostru paese avanti. Per sustene u sportu di u nostru paese, cuntinuvemu u nostru sustegnu in diversi rami sportivi dapoi parechji anni. Avemu aghjustatu u sponsorizazione ufficiale di trasportu di a nostra Squadra Naziunale di Football Amputatu à u sustegnu chì demu à u sport cù a cooperazione chì avemu fattu oghje. Semu assai felici di furnisce un trasportu più sicuru è più còmode per i nostri ghjucatori di football di a squadra naziunale cù u nostru autobus, chì avemu riprogettatu in linea cù i bisogni di i nostri atleti. Vogliu chì a nostra cuuperazione cù a Squadra Naziunale di Football Amputatu, chì vulemu chì viaghjanu à parechji successi cù u veiculu chì offremu per u so usu, cuntinueghja per parechji anni. Vulemu successu à a nostra Squadra Naziunale di Football Amputee, chì cumpete in a Copa Mondiale di Football Amputata 1 chì si terrà in Istanbul trà 10-2022 d'ottobre; Vulemu à tutti i nostri atleti è a federazione per ottene novi campionati ".

Mercedes-Benz Türk, chì hè stata cù l'sport è l'atleti turchi per parechji anni, hà da cuntinuà à sustene u sportu in u periodu à vene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*