Neil Fryer hè chjamatu capu di l'After Sales di BorgWarner

Neil Fryer hè chjamatu capu di l'After Sales di BorgWarner
Neil Fryer hè chjamatu capu di l'After Sales di BorgWarner

Una nova assignazione hè stata fatta in BorgWarner, chì offre i so prudutti di u mercatu è soluzioni di serviziu à u campu di post-vendita glubale, cù locu di pruduzzione è strutture tecniche in punti 23 in 96 paesi, è impiega circa 50 mila persone in u mondu sanu. In questu cuntestu, Neil Fryer hè diventatu u capu di BorgWarner's After Sales. Cummentendu u sughjettu, Neil Fryer hà dettu: "A nostra missione ùn hè micca cambiata. Mentre aiutemu i nostri clienti aftermarket à gestisce i grandi cambiamenti in l'industria di l'automobile, travagliemu per assicurà chì i veiculi ponu andà più in là, più puliti è megliu mentre sò usati. Facemu tuttu u nostru travagliu abbracciandu l'opportunità per un mondu più pulitu è ​​più efficiente energeticu ".

BorgWarner, u capu mundiale in tecnulugii di veiculi puliti è efficienti, hà fattu una nova ristrutturazione in a cumpagnia mentre cuntinueghja rapidamente i so travaglii per u futuru. Numinatu per rimpiazzà Alex Ashmore, Neil Fryer hè diventatu Capu di BorgWarner After Sales. Neil Fryer assumerà a rispunsabilità di gestisce l'attività di aftermarket in u mondu cù e marche principali Delphi Technologies, Hartridge è Delco Remy, servendu sia l'equipaggiu originale sia i canali indipendenti di aftermarket in più di 2 paesi cù più di 200 impiegati.

"Travagliemu per un mondu efficiente energeticu"

Cummentendu a so inaugurazione, Neil Fryer hà dettu: "Sò felice di ripiglià BorgWarner Aftersales in un mumentu cusì eccitante di cambiamentu è crescita. A nostra missione ùn hè micca cambiata. Aiutemu i nostri clienti aftermarket à gestisce i grandi cambiamenti in l'industria di l'automobile, mentre travagliendu per assicurà chì i veiculi ponu andà più in là, più puliti è megliu in tutta a so vita. Facemu tuttu u nostru travagliu abbracciandu l'opportunità per un mondu più pulitu è ​​più efficiente energeticu ".

Un caratteru sperimentatu è protagonista!

U scopu di piglià u successu chì hà ottenutu in l'ultimi anni un passu più in là cù a so ricca gamma di prudutti, Fryer hè diventatu u novu capu di l'unità cummerciale post-vendita di a cumpagnia, attira l'attenzione cum'è un senior manager è un nome espertu in u mondu globale. aftermarket di l'automobile. Unitu à BorgWarner in 2020 durante l'acquisizione di a cumpagnia di Delphi Technologies, hà ultimamente servitu cum'è Vicepresidente di Pruduttu, Marketing è Pianificazione Strategica in l'unità di cummerciale di Delphi Technologies After Sales. Fryer hà un Bachelor in Business Administration da l'Università di Londra è un MBA da l'Università di Warwick.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*