Repubblica Ceca Opportunità per l'esportazione di materiali di custruzzione

Repubblica Ceca Opportunità per l'esportazione di materiali di custruzzione
Repubblica Ceca Opportunità per l'esportazione di materiali di custruzzione

Visiting the Bursa Chamber of Commerce and Industry, Czech Istanbul Consul General Jiri Cistecky hà dichjaratu chì a guerra Russia-Ucraina hà disturbatu i prucessi di furnimentu di materiali di custruzzione in Czechia, è hà dettu chì e cumpagnie turche puderanu cumpensà a carenza in u settore.

Cuntinuendu i so sforzi per u mondu cummerciale di Bursa per stabilisce cullaburazioni globale, BTSO hà accoltu u Cunsul Generale Ceco in Istanbul Jiri Cistecky è u Cunsul Generale di Relazioni Economiche di a Repubblica Ceca in Istanbul Rene Danek. A delegazione hè stata accolta da i membri di u Cunsigliu di BTSO Yüksel Taşdemir è Haşim Kılıç è u Vicepresidente di l'Assemblea Metin Şenyurt. Durante a visita, sò stati valutati studii cumuni è opportunità di cooperazione cù u scopu di sviluppà u cummerciu trà Turchia è Czechia.

"A BURSA E A CZECHIA HAN DIRECZIONI SIMILI IN PRODUZIONE"

U membru di u Cunsigliu di BTSO, Yüksel Taşdemir, hà dettu chì sò pronti à furnisce ogni tipu di supportu per u sviluppu di e relazioni cummerciale trà Turchia è Czechia. Dichjarà chì, malgradu u prucessu pandemicu, u voluminu di u cummerciu trà i dui paesi si avvicinava à 4 miliardi di dollari l'annu passatu, Taşdemir hà dettu: "Credu chì pudemu facilmente ghjunghje u nostru scopu di 5 miliardi di dollari di volumi di cummerciu in u periodu à vene. Czechia hè unu di i mercati impurtanti per u nostru mondu cummerciale cù a so ecunumia stabile è affidabile è a so situazione geografica strategica in l'Europa Centrale. Bursa è Czechia anu aspetti simili in quantu à a produzzione industriale. Avemu parechje spazii cumuni per a cooperazione ecunomica, in particulare in i settori di l'automobile, di a machina è di u tessili. Cum'è a gestione di BTSO, simu pronti à piglià i passi necessarii per unisce e cumpagnie di i dui paesi è per realizà opportunità di cummerciu è d'investimentu ". disse.

"PIÙ DI 450 COMPANIE SCHOLARS EXPORT IN CZECHIA"

U Vicepresidente di l'Assemblea di BTSO, Metin Şenyurt, hà dettu chì BTSO hè a più grande camera di cummerciu è industria di Turchia cù quasi 50 mila membri. Espristendu chì cum'è BTSO, stanu circannu di stabilisce relazioni strette cù rapprisentanti di missione straniera in Turchia, in particulare ambasciatori è cunsulati, per apre novi porte di cummerciale à e cumpagnie, Şenyurt hà ancu datu infurmazioni nantu à u cummerciu trà Bursa è Czechia. Dicendu chì ci sò più di 450 cumpagnie chì esportanu da Bursa à Czechia, Şenyurt hà aghjustatu chì u voluminu cummerciale trà Bursa è Czechia hè vicinu à 350 milioni di dollari.

"BURSA HA GRANDI GIOCATURI IN PASSATI SETTORI"

U Consul Generale Ceco in Istanbul Jiri Cistecky hà enfatizatu chì vedenu a Turchia cum'è un cumpagnu puliticu è ecunomicu impurtante. Dichjarà chì l'imprese in Czechia sò disposti à investisce in Turchia, u Cunsul Generale Cistecky hà infurmatu chì u Ministru di u Cummerciu Cecu hà pensatu à fà una visita ufficiale in Turchia questu annu. Cistecky hà spartutu chì l'imprese cechi veneranu in Turchia inseme cù u Ministru di u Cummerciu è hà dettu: "Vulemu trasfurmà sta visita in una opportunità impurtante per migliurà a nostra cooperazione. Hè per quessa chì avemu ghjuntu à Bursa. Bursa hà attori assai ambiziosi in parechji settori cum'è l'automobile, tessili è machini. In più di questi settori, pudemu migliurà a nostra cooperazione cù cumpagnie di Bursa in u campu di l'infurmazione è a cumunicazione ". disse.

"A GRAN OPPORTUNITÀ DI CUSTRUZIONE E MATERIALI DI COSTRUZIONE"

Espristendu chì a Czechia hè un paese industriale forte, Jiri Cistecky hà enfatizatu chì u paese hà una forte tradizione di produzzione. Dichjarà chì anu una parolla soprattuttu in l'industria di fabricazione di machini, u Consul General Cistecky hà dettu chì l'industria di l'automobile hà ancu un postu impurtante in l'ecunumia ceca. Ricordendu chì u paese era un pruduttore tessili impurtante per l'Europa in u passatu, Cistecky cuntinuò u so discorsu cusì: "Tuttavia, sta situazione hè cambiata avà. Avemu focu annantu à a produzzione di macchine in tessili. Pensemu chì avemu un forte potenziale di cooperazione quì cù Bursa. Per d 'altra banda, cù a guerra trà a Russia è l'Ucraina, i nostri dui fornituri più impurtanti in u settore di i materiali di custruzzione è di custruzzione, e nostre cumpagnie anu vultatu à diverse ricerche. Pudemu cooperà cù Turchia per u fornimentu di materiali di custruzzione è di custruzzione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*