Quale hè l'apneista Fatma Uruk? Quanti anni hà Fatma Uruk, da induve hè?

Quale hè l'apneista Fatma Uruk? Quanti anni hà Fatma Uruk, da induve hè?
Quale hè l'apneista Fatma Uruk? Quanti anni hà Fatma Uruk, da induve hè?

Nata in Izmir in u 1988, Fatma Uruk hà graduatu in u Dipartimentu di Economia di l'Università Tecnica di u Mediu Oriente in 2013.

Travagliendu in QNB Finansbank dapoi u 2013, u freediver naziunale Fatma Uruk participa voluntariamente à prughjetti di ghjuventù in organizzazioni non governamentali.

Uruk s'interessa di stu sport dopu avè vistu u documentale di u record mundiale di apnea Yasemin Dalkılıç à una età precoce.

Hà participatu à u Campionatu Turcu in 2008 è hè statu sceltu per a squadra naziunale cum'è 3rd. In u 2009, Uruk divintò u sicondu in Turchia in u Campionu di Turchia Apnea Dinamica, è divintò u 2u in u Campionatu Europeu organizatu in Antalya Kemer u stessu annu, è hà ricevutu u titulu di "atleti naziunale".

In u 2015, hà avutu un accidentu seriu mentre facia una furmazione di jogging, è per via di questu accidentu, hà avutu vertigine. Malgradu l'avvertimenti di i medichi, ùn hà micca rinunziatu à l'immersione è in 2015 diventò u 2u in Turchia.

Fatma Uruk hè diventata a 2015a in u mondu viaghjendu 96.98 metri in un soffiu in i cuncorsi in a disciplina Cube Apnea in 4.

Participendu à u Campionatu Mundiale in 2018 cù Şahika Ercümen, Rüstem Derin, Mahmut Fatih Sevük, Derya Can è Yaren Türk, Uruk hà piazzatu 1.31rd in Turchia cù un tempu di 3 minuti.

Hè piazzatu secondu cù 2019 metri in u Campionatu Turchia di Pesi Fissi è Apnea Cubi di Free Diving Crawler tenutu in Antalya Kaş in 40.

Fatma Uruk, subacquea di successu, cù u sustegnu di u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport, hà ottenutu un grande successu battendu u record mundiale 2020 volte in a Peninsula di Yucatan in Messico in 3.

In settembre di u 2020, mentre si allenava per u record mundiale di apnea in Messico, hà stabilitu un novu record naziunale cù 60 m (200 ft) à l'avvenimentu Constant Weight (CWT) Fins. U vechju record era 50 m (160 ft).

In nuvembre di u stessu annu, hà stabilitu trè record mundiali in trè ghjorni in Messico. Hà stabilitu un record mundiale per l'apnea di pesu variabile senza pinne (VNF) in mare à 72 m (236 ft). U vechju record era tenutu da Derya Can à 70 m (230 ft). U ghjornu dopu, hà battutu u record mundiale in l'eventu di Fins di Pesu Constant (CWT) cù 65 m (213 ft) à 67 m (220 ft), posseduta da Olga Chernyavskaya di Russia. Infine, hà elevatu u so propiu record di 72' in a corsa VNF à 77 m (253 ft).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*