Risposta di Canal Istanbul da Imamoglu: Ùn custruite micca una cità in u desertu, questu hè Istanbul

A reazione di İmamoğlu à Kanal Istanbul Ùn custruite micca una cità in u desertu, questu hè Istanbul
A reazione di İmamoğlu à Kanal Istanbul Ùn custruite micca una cità in u desertu, questu hè Istanbul

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà presentatu i so premii à i studienti chì si sò classificati in u cuncorsu di poster tematicu "U valore di l'acqua" urganizatu da İSKİ per i studienti di u liceu è u liceu. Prima di a cerimonia di premiazione, a squadra chì hà preparatu u documentale "A vita cù l'acqua" hè stata ancu premiata cù una placca. Cuntribuiscendu à u documentariu cù i so vede, Sare Haberdar di 7 anni hà presentatu u so travagliu di marmura à İmamoğlu quandu avia 5 anni. İmamoğlu, chì hà rigalatu à Haberdar u libru "Passi inspiratori", disse: "Quandu aghju avutu una figliola, aghju capitu una volta; e donne salveranu u mondu " riceve applausi. Enfatizendu chì a lotta di Istanbul cù l'acqua dura dapoi seculi, İmamoğlu hà dettu: "U prublema di l'acqua vene prima trà i prublemi chì ùn ponu esse un materiale puliticu. L'affare di l'acqua, a gestione di l'acqua, ùn pò esse u prublema di u famosu calderone bollente di a pulitica. Se ùn parlemu micca di a crescita imprevisible, di u mudellu di urbanizazione imprevisible in Istanbul, o s'ellu ùn mostramu micca e pusizioni strette è pusizioni radicali in quantu à piglià misure, avemu da tradisce l'antica cità di Istanbul, forse a cità più preziosa di a storia, a cità più speciale ".

İSKİ, l'istituzione di longa durata di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM), hà urganizatu un cuncorsu di poster cù u tema "U valore di l'acqua" per i studienti di u liceu è di u liceu chì studianu in a cità, cum'è parte di u "22 March World Water". Attività di u ghjornu. Un totale di 535 studienti di diverse scole anu participatu à a cumpetizione. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluPrima di a cerimonia di premiazione tenuta cù a participazione di; U trailer di u documentale "Life with Water", chì tratta di questioni impurtanti cum'è u cambiamentu climaticu glubale, Istanbul è l'acqua, strutture storichi d'acqua di Istanbul, sensibilizà è misure per prutege a nostra acqua, hè stata proiettata.

"A VITA SENZA ACQUA ùn pò esse cambiata"

Parlendu dopu a proiezione, İmamoğlu hà dettu: "Ùn ci hè micca chance di vita senza acqua. In questu rispettu, simu in u ghjornu di a cuscenza, forse a nostra rispunsabilità più impurtante. Ci hè un avvenimentu fora chì rende u ghjornu di sensibilizazione preziosu. Ci sò disinni straordinarii, emozioni straordinarie quì. Felicitatu l'amichi premiati è i cari ghjovani. Hanu fattu un travagliu straordinariu. Hè stata una grande guaranzia per noi chì anu avutu quella bella sensazione. U fattu chì i nostri figlioli è i ghjovani sò in un prucessu più sensibile mi rende felice ogni volta ". Ricordendu chì simu una sucità recentemente urbanizzata, İmamoğlu hà dettu: "A maiò parte di i nostri figlioli sò nati in cità. Vivenu in certi prublemi in e cità. Sò in a vita è questu sviluppa u so riflessu, sti musculi. p.e.; Pensu chì i nostri figlioli, chì trattanu di u sughjettu di l'acqua, anu un effetti cusì prufondu in i so disegni ch'elli anu sappiutu mette nantu à a carta parechji elementi chì ùn ci penseriamu mancu, chì l'anu influenzatu, forse li disturbanu. Hè assai gratificante ".

STRESS "MELEN".

Enfatizendu chì a lotta di Istanbul contr'à l'acqua dura dapoi seculi, İmamoğlu hà dichjaratu chì u sforzu di portà l'acqua da Melen à a cità era ancu inclusu in a storia di sta lotta. Utilizendu l'espressioni, "A storia di u prughjettu, chì pensemu hè a guaranzia di Istanbul à u puntu di l'acqua, data di circa 33 anni", İmamoğlu hà sottolineatu chì u prucessu fastidiosu in quantu à Melen cuntinueghja. İmamoğlu hà dettu: "Puderemu portà l'acqua à Istanbul da quì in un periudu di forse 3 anni, forse 5 anni. Chì significà questu? 40 anni. In altre parolle, per quasi 40 anni, ci hè stata una lotta per trasportà l'acqua è l'acqua fresca da Melen, una diga, à Istanbul. Rimarchendu chì a pupulazione di Istanbul, chì hè ufficialmente 16 milioni, hà righjuntu 20 milioni, cumpresi rifuggiati è studienti, İmamoğlu hà dettu:

"ÙN PUDEmu DISCURSU U CANALE ISTANBUL IN UN PERIODU DUVU U RISCALDIMENTO GLOBAL PIGLIA A VITA"

"Bè, quantu era Istanbul quandu Melen hà cuminciatu? Era circa 5 milioni. A diffarenza trà u prucessu chì hà iniziatu è oghje hè quattru volte. Cù una tale prospettiva d'urbanizazione, s'è andemu cun un sistema chì u so prucessu pò esse disignatu, u so avvene hè invisibule, u so avvene hè incomprensibile è imprevisible, sfurtunatamenti averemu affruntatu grandi scossa, grandi disastri è grandi tragedie. In altri palori, u prublema di l'acqua, in certi cità, vogliu chì pudemu parlà solu di u almacenamentu di l'acqua, di e linee di trasmissione di l'acqua o di trattamentu o di l'acqua corrente o solu di salvà l'acqua. Se ùn parlemu micca di a crescita imprevisible, u mudellu di urbanizazione imprevisible in Istanbul, o s'ellu ùn mostramu micca i posti stretti è e pusizioni radicali in quantu à piglià misure, avemu da tradisce l'antica cità di a storia, forsi a cità più preziosa è speciale in storia, cum'è Istanbul. In questu rispettu, ùn pudemu micca discutiri di Kanal Istanbul in un mumentu chì u riscaldamentu glubale brusgia a vita in u XXI seculu, vale à dì quandu discutemu di quali disastri ci portanu uni pochi di gradi. O ùn si pò mancu parlà di distrughje 21 milioni di metri quatratu di natura, agricultura è zoni di furesta cù un canale. O ùn pudemu micca parlà di u disignu è a custruzzione di una cità chì purterà una nova populazione di 150 milioni intornu. Ùn pudemu micca andà à descriverà cum'è publicità immubiliare in certi paesi. Questu ùn hè micca un prughjettu di custruzzione di cità in u desertu. Parlemu d'una cità cù millaie d'anni di storia, chì ci hè stata affidata da u passatu à u presente, induve si sò stati battuti assai lotte, induve hè stata fatta a cunquista, chì hè stata liberata da l'occupazione, chì i nostri antenati è a storia. affidatu à noi cum'è un legatu in u passatu, è chì avemu da trasmette à u futuru ".

"SIAmu RESPONSABILI DI U MONDU"

Dicendu: "Cum'è u sindaco di sta cità antica, mi sentu questu in tutte e mo cellule", İmamoğlu hà dettu, "Semu rispunsevuli di u mondu. Questa hè una cità cusì; micca ogni locu. In altre parolle, ùn parlemu micca di una penisula deserta, una cità chì hè stata stabilita cum'è un prughjettu immubiliare in 15-20 anni. Questu hè Istanbul. In questu rispettu, duvemu esse citatini chì si sentenu rispunsevuli di l'acqua, l'aria, a natura, a storia di Istanbul, ogni terra, ogni centimetru, ogni millimetru quadru. Avemu da esse amministratori rispunsevuli. Avemu da esse scientisti rispunsevuli. Avemu da esse accademici rispunsevuli, avemu da esse educatori; Ci vole à esse donne, omi, zitelli, ghjovani. Questu hè l'unicu modu chì pudemu assicurà l'acqua di sta cità ", disse.

"A questione di l'acqua ùn pò micca esse una questione di a CALDAIA BULLANTE DI POLITIKA"

Enfatizendu chì u prublema di l'acqua hè unu di i prublemi chì ùn ponu esse un materiale puliticu, İmamoğlu hà dettu:

"U prublema di l'acqua, a gestione di l'acqua, ùn pò micca esse una questione di u caldu bollente ben cunnisciutu di a pulitica. Parechje persone anu luttatu per a sopravvivenza, l'esistenza è u trasportu di l'acqua. Pruvemu ancu di dà. Dumane u nostru compitu serà finitu. L'altri seranu ancu. İSKİ hè una istituzione assai preziosa di sta cità. Se vultate à e so radiche, pudete micca esse capace di truvà e so tracce istituzionali, ma cù e so tracce spirituali, pudete dì chì İSKİ hè una istituzione di 2000 anni. Perchè, mentre ripavanu e cinture, l'anu datu à İSKİ. İSKİ hè in riparazione. Hè restaurà o prova di mantene a vita. Questu significa chì sta istituzione, questa istituzione di 2000 anni, hà luttatu per furnisce l'acqua regulare à a cità dapoi 2000 anni. Si batte per a purificazione è a distribuzione. una istituzione di 2000 anni; ùn pò esse parte di una questione pulitica, di un prucessu puliticu, di un dibattitu puliticu ; ùn deve esse. In stu rispettu, avemu a rispunsabilità di guardà l'avvenimentu in modu scientificu, tecnicu, amministrativu è eticu in ogni decisione da piglià è ogni travagliu da fà. In questu rispettu, simu una squadra chì prova di purtà stu sintimu è di esse degne di stu sentimentu. Ringraziu sinceramente i millaie di travagliadori di sta squadra chì travaglianu oghje quì ".

"Avemu travagliatu cù un sentimentu di rispunsabilità"

Enfatizendu chì İSKİ passa per un periodu assai impurtante di rispunsabilità, İmamoğlu hà dettu: "12 anni fà, à quellu tempu, tutti i partiti pulitichi anu vutatu à l'unanimità è accettatu in u pianu maestru 1/100.000, chì dice; "A pupulazione di Istanbul ùn pò micca più di 15 milioni". Hè per quessa chì vulemu disignà u futuru di sta cità. Avemu creatu l'Agenzia di Pianificazione di Istanbul per ellu. Sutta stu tettu corporativu, vulemu parlà cù tutti i cumpunenti di Istanbul, discutiri u futuru di a cità, è decide inseme. Qualchese chì pensa à sta cità ùn deve esse capace di dì: "Vogliu fà questu quì, vogliu fà questu quì, vogliu passà questu è quellu quì". Quessi sò e cose chì ci vole à fà da vene à patti cù a mente, a scienza, a sucetà, è parlendu à a sucetà. Per ellu, ogni edifiziu visuale, questi, questi, ùn significa micca "assai efficace, assai bonu". I generazioni futuri paganu u prezzu, ma i generazioni futuri paganu u prezzu materiale, morale, ma naturali. Dunque, continueremu à fà u nostru duvere cù stu sensu di rispunsabilità ".

"Questu ùn hè micca un problema di EKREM İMAMOĞLU"

Enfatizendu chì sparteranu ogni prublema è ogni minaccia cù i citadini è cummattiri cun elli, İmamoğlu hà dettu: "Questu prublema hè Ekrem İmamoğlu Ùn hè micca un prublema. Questa questione ùn hè micca una questione di un capu, un gruppu o un partitu puliticu. Hè una materia di truvà a verità inseme. Inseme truveremu a verità. Ùn hè micca veru solu perchè l'hà dettu, o ùn hè micca sbagliatu perchè l'hà dettu. Cosa hè vera? Truveremu à traversu i valori universali, cù a ragione è a scienza. Avemu da difende chì; Lasciemu una cità assai sana, assai pruduttiva, abbundante d'acqua, vivable cù una alta qualità di vita à i nostri belli figlioli è à questi cari ghjovani. In u so discorsu, u direttore generale di İSKİ, Raif Mermutlu, hà riassuntu u so travagliu per furnisce l'acqua à a cità è per purificà l'acqua contaminata. Mermutlu hà dettu: "Avemu vistu in u cuncorsu di poster chì avemu fattu cù u tema "U valore di l'acqua" questu annu; I nostri ghjovani cunnosci assai bè l'impurtanza di l'acqua è pruvate d'utilizà cun pocu. Credu chì sti sforzi di i nostri ghjovani seranu ricumpinsati è una generazione più sensibile à l'acqua serà risuscitata.

I GIOVANNI ARTISTI PREMIATI

Dopu i so discorsi, İmamoğlu è Mermutlu anu premiatu una placca à a squadra chì hà cuntribuitu prima à u documentariu. Sare Haberdar di 7 anni, chì hà cuntribuitu à u documentale cù i so vede, era ancu trà quelli chì anu ricevutu una placca. İmamoğlu hà presentatu à Haberdar, chì li hà prisentatu u so travagliu di marmura quandu avia 5 anni, cù u libru "Inspiring Steps" cum'è un rigalu. L'usu di İmamoğlu di e parolle di Haberdar, "Quandu aghju avutu una figliola, aghju capitu una volta; e donne salveranu u mondu " riceve applausi. İmamoğlu è Mermutlu anu datu rigali à a scola media (Hanenur Çalışkan, Naz Peri İrem Kurt, Ömer Akdağ) è i studienti di u liceu (İbrahim Efe Bekci, Hilal Feyza Sarıgül, Burak Karaağaç) chì anu classificatu in u cuncorsu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*