Reunione Straordinaria di Rapprisintanti di u Settore di l'Automobile 2nd Hand in a Capitale

Reunione Straordinaria di Rapprisintanti di u Settore di l'Automobile 2nd Hand in a Capitale
Reunione Straordinaria di Rapprisintanti di u Settore di l'Automobile 2nd Hand in a Capitale

I membri di u Cunsigliu di Amministrazione di MASFED è i presidenti di l'associu pruvinciali anu tenutu una riunione straordinaria per valutà l'intense lagnanze da i rapprisentanti di u settore di seconda mano è a situazione di u settore.

A pressione esercitata nantu à u settore in difficultà da i grandi siti internet chì cumprà è vende vitture di seconda mano hà riunitu i capi di l'associazioni è i rapprisentanti di u settore di tutta a Turchia in una riunione straordinaria tenuta in Ankara.

I membri di u Cunsigliu di Amministrazione di a Federazione di i Comercianti di Veiculi Motori (MASFED), l'urganisazione paraplu di i venditori di i veiculi, è i capi di l'associazioni pruvinciali affiliate anu tenutu una riunione straordinaria in a Capitale per valutà l'intense lagnanze è e dumande da u settore.

L'associazioni di concessionarii di vitture chì operanu in 60 pruvince in Turchia anu purtatu e lagnanze è e dumande di supportu da i so membri, circa 70 mila, à a sede MASFED in Ankara, induve anu discututu i prublemi cù i funzionari di a Federazione è anu tenutu riunioni intensive di cunsultazione nantu à e pruposte di suluzione. U puntu principale di l'agenda di a riunione, invece, era chì l'industria di l'automobile di seconda mano, digià difficiuli, chì era diventata più forte, hè ghjunta à una strada morta per via di a grande pressione creata da certi siti internet, è di e difficultà vissute da i cummercianti.

In più di u presidente di MASFED Aydın Erkoç, u secretariu generale Niyazi Berktaş, i vicepresidenti Hayrettin Ertemel, Serkan Karakaları, u presidente di u Cumitatu Disciplinariu Mahmut Ulucan, u presidente di u Cunsigliu Consultivu İsmail Aydınkaş, u CEO di MASFED Vedat Güler, è i membri di u cunsigliu di amministrazione di Autonomy, Hè stata tenuta in Adana. I presidenti di l'associazione pruvinciali da Turchia à Konya, da Trabzon à Van, chì rapprisentanu i venditori di veiculi di motori di diverse regioni di Turchia, anu participatu.

Pandemi sebebiyle yaşanan ekonomik zorlukların, üretim ve tedarikte yaşanan sıkıntıların yanı sıra döviz kurunun dalgalı seyrinin ve yüksek faiz oranlarının ikinci el otomobil sektörünü durma noktasına getirdiğini söyleyen Başkan Aydın Erkoç, ‘’Sektörümüz zor durumda… Çip krizi hala devam ediyor. Fabrikalar üretime ara verdiği için ülkemizde de gün geçtikçe talebi karşılamak ve araç bulmak zorlaşıyor. Dövizin seyri, akaryakıt zamları ve Özel Tüketim Vergisi’nin (ÖTV) yüksek oluşu da ne yazık ki sektörü olumsuz etkiliyor. Dünyada yaşanan ekonomik kriz ve ülkemizdeki etkileri; yanı başımızda devam eden bir Rusya Ukrayna savaşı… Tüm bunlar yaşanırken ülkemiz için zorluklarla mücadele etmeye ve fayda sağlamaya çalışıyoruz. Meslektaşlarımızdan gelen yoğun şikayetlerden de görüldüğü gibi bir de bazı internet sitelerinin gücünü bir baskı unsuru olarak kullanması, hem araç satıcılarını hem de alıcılarını zora sokması elbette ki çözüm gerektiren bir konudur’’ diye konuştu.

Ricordendu chì alcuni di i grandi siti di vendita in Internet sò stati stabiliti cù un approcciu orientatu à u serviziu, gratuitamente o à prezzi accessibili in u primu periodu di u so funziunamentu, Erkoç hà dettu: "Sfurtunatamente, vedemu cun disgrazia oghje chì questi siti sò diventati una struttura sfarente in termini di funziunamentu è di capiscitura. Questi siti web, chì sò diventati operativi cù prezzi cumpletamente inghjusti è esorbitanti è pulitiche di serviziu limitati, facenu una grande pressione nantu à i nostri cummercianti è citatini, chì sò oppressi in cundizioni difficili, cù cummissioni inghjustu è esorbitanti. E decisioni impurtanti sò state prese quì oghje. A nostra federazione farà ancu studii per risolve stu prublema, è i passi necessarii seranu fatti à u puntu di suluzione ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*