Visita à l'Aeroportu Rize Artvin da TSO è Presidenti di Scambio in Rize

Visita à l'Aeroportu Rize Artvin da TSO è Presidenti di Scambio in Rize
L'aeroportu di Rize Artvin

In Rize, i Presidenti di a Càmera di Cummerciu è Industria è Scambia anu visitatu l'Aeroportu Rize Artvin, chì hè previstu per esse messu in serviziu in maghju.

U presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Rize, Şaban Aziz Karamehmetoğlu, u presidente di u Parlamentu Şükrü Cevahir, u presidente di Rize Commodity Exchange Mehmet Erdoğan, u presidente di a Camera di Cummerciu è di l'Industria di Pazar Neşet Çakır, u presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Ardesen İsmail Kuyumcu Cù a participazione di a nostra gestione di a Camera Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione Cem Temizel, Tesoriere di u Cunsigliu di Amministrazione Ahmet Arif Mete, Membri di u Cunsigliu di Amministrazione Hakan Mürteza Ağun, Hamza Tüylüoğlu, İsmail Erdem è Mehmet Üzümcü, Vice Segretariu Generale Emrah Kaytaz è i secretari generali di altri i membri di a camera è di a borsa, a custruzzione hè ghjunta à a fine. Visitò u Manager di l'Aeroportu di Rize-Artvin Fikret Akbulut per avè infurmazione nantu à l'ultimu statutu di l'aeroportu è per presentà u rapportu di valutazione preparatu cù l'opinioni di e nostre camere di a cità. di u cummerciu è di l'industria è u scambiu di merci.

À a riunione, u Direttore di l'Aeroportu Rize Artvin hà rispostu à e dumande di i capi di camere è scambii di merchenzie, dopu avè fattu una presentazione nantu à l'ultima situazione di l'Aeroportu Akbulut per i participanti.

I capi di camere è scambii presentanu u rapportu di valutazione preparatu à Akbulut.

Dopu à a riunione, i capi di camere è scambii anu fattu dichjarazioni.

Prima di tuttu, in e dichjarazioni chì volenu chì l'aeroportu sia benefiziu per Rize è a nostra regione, hè statu dichjaratu ch'elli crèdenu chì l'aeroportu, induve i voli di prova seranu realizati in pocu tempu, servirà intensivamente sta stagione estiva.

In e dichjarazioni chì sottolineanu chì hè un grande valore aghjuntu per u turisimu di a regione, u nostru populu hè statu dumandatu à cuntribuisce à a prumuzione di u nostru aeroportu spartenduli nantu à e social media.

Questa presentazione richiede JavaScript.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*