TAI hà publicatu una nova animazione di l'Aviò di Combattimentu Naziunale

TAI hà publicatu una nova animazione di l'Aviò di Combattimentu Naziunale
TAI hà publicatu una nova animazione di l'Aviò di Combattimentu Naziunale

Industrii Aerospaziali Turchi (TUSAŞ); Hà publicatu a nova animazione di l'Aviazione Naziunale di Combattimentu (MMU), chì serà liberata in l'hangar in 2023.

Sicondu l'obiettivi 2022 di a Presidenza di l'Industrie di Difesa di a Republica di Turchia, u sviluppu è a produzzione di parti di l'Aviò Naziunale di Combattimentu cuntinueghja. In nuvembre 2021, u direttore generale di TAI Temel Kotil hà annunziatu chì u primu pezzu di MMU hè statu pruduttu. Kotil hà dettu: "Avemu pruduciutu a prima parte di u nostru Aviò Naziunale di Combattimentu. Ogni passu chì facemu per u prughjettu di sopravvivenza di u nostru paese hè assai significativu è preziosu per noi. avia fattu a dichjarazione.

TAI cuntinueghja i so sforzi per l'Aviazione Naziunale di Combattimentu. U travagliu cuntinueghja cù a tecnulugia gemella digitale per u disignu è a produzzione di l'Aviò Naziunale di Combattimentu, chì hè previstu di abbandunà u hangar u 18 di marzu di u 2023. TUSAŞ, chì usa a piattaforma 3DEXPERIENCE PLM è l'esperienze di l'industria di l'aviazione per sviluppà l'Aviò Naziunale di Combattimentu da u disignu à a produzzione; avia un accordu cù Dassault Systemes per sta tecnulugia. TAI, chì effettuerà tutti i cuncepimentu è e teste di MMU cù l'aiutu di tecnulugii gemelli digitale, accelerà cusì u prucessu di sviluppu di u produttu è cuntinueghja i so prucessi di pruduzzione è teste cù tecnulugii digitale.

TAAC Aviation Technologies (TAAC), chì hà iniziatu e so operazioni in 2019 cù a cullaburazione di l'Industrie Aerospaziali Turche è Altınay Defense, cuntinueghja a so attività per sviluppà sistemi di cuntrollu di muvimentu, treni d'atterrissimu è sistemi di teste in cunfurmità cù i normi di l'aviazione, in particulare l'Aviò di Combattimentu Naziunale è HURJET. . I meccanismi di u muvimentu on / off di u sistema di cuntrollu di volu, l'atterrissimu è a copertura di l'arme di l'Aviò Naziunale di Combattimentu cuntinueghjanu à esse sviluppati. Realizeghja ancu u disignu è a stallazione di u Sistema di Testu d'Uccelli di Ferru, induve parechji testi è studii di verificazione di HURJET seranu realizati, in e strutture di l'Industria Aerospaziale Turca.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*