Toyota collaborerà cù Università per Tecnulugie Innovative

Toyota collaborerà cù Università per Tecnulugie Innovative
Toyota collaborerà cù Università per Tecnulugie Innovative

Toyota hà lanciatu un'altra iniziativa per applicà a tecnulugia innovativa à a sucità, accelerà e trasfurmazioni digitale è sustene iniziative neutrali in carbonu.

Toyota hà iniziatu una joint venture cù a Advanced Technology Acceleration Corporation (ATAC) per cuntribuisce à i so sforzi di ricerca è sviluppu. Stabbilita in Maghju 2021, a Piattaforma di Accelerazione di Tecnulugia Innovativa (ITAP), o Piattaforma di Accelerazione di Tecnulugia Innovativa, hà da travaglià per implementà tecnulugii straordinarie è ispirà e tecnulugia novi.

Mentre ATAC assicura a cummercializazione di e novi tecnulugii è u sviluppu di novi iniziative, realizà ancu cullaburazioni industria-accademia. A joint venture ITAP di Toyota, chì porta a ricerca tecnologica in a mobilità è oltre, furnisce ancu un supportu più dinamicu per a scuperta, l'applicazione è a cummercializazione di tecnulugii innovatori da e duie cumpagnie. Sta cullaburazione unisce ancu e cunnessione è u sapè fà di e duie cumpagnie.

Unu di l'aspetti più notevuli di a piattaforma serà u so supportu per l'università, l'istituzioni di ricerca è e startups tecnologiche. ITAP hà da travaglià in una larga gamma di spazii cumpresi carbon neutral, materiali, robots, energia, chip, intelligenza artificiale è u mondu digitale.

In parte di a cullaburazione, Toyota è ATAC anu firmatu ancu un accordu nantu à u sviluppu di a tecnulugia cù a Scola di Ingegneria di l'Università di Tokyo, l'Istitutu di Tecnulugia di Tokyo è l'Università di Nagoya.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*