Cilibratu u 99u anniversariu di l'arrivu di Atatürk in Mersin

Cilibratu u 99u anniversariu di l'arrivu di Atatürk in Mersin
Cilibratu u 99u anniversariu di l'arrivu di Atatürk in Mersin

U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Vahap Seçer, hà participatu à u prugramma di celebrazione per u 17 anniversariu di l'arrivu di u Gran Leader Ghazi Mustafa Kemal Atatürk u 99 di marzu. Espristendu chì Mersin, chì hà sustinutu di cori u Gran Leader Atatürk in a Lotta Naziunale, offre u so sustegnu à a Republica cun grande entusiasmu, u presidente Seçer hà dettu: "U 17 di marzu hè unu di i ghjorni d'onore è orgogliu per Mersin".

prugramma di celebrazione; U guvernatore di Mersin Ali İhsan Su, a Regione Mediterranea è u Comandante di a Garrison Rear Admiral Fuat Gedik, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Mersin Vahap Seçer, i veterani di cumbattimentu, u protocolu di a cità è i citadini è i studienti anu assistitu. In u prugramma chì hà cuminciatu à a Stazione Ferroviaria di Mersin, a Squadra di Danza Folk di a Municipalità Metropolitana hà fattu i so spettaculi. Allora, accumpagnata da e marche ghjucate da a Banda Municipale Metropolitana, a delegazione rapprisentativa composta da veterani di cumbattimentu hè stata salutata da i membri di u protocolu. Dopu chì u trenu cù i veterani hè ghjuntu à Mersin Station, a bandiera turca hè stata mandata à u guvernatore di Mersin Su da un veteranu.

Camminata entusiasta da a Stazione Ferroviaria à a Piazza di a Republica

L'anniversariu di l'arrivu di Ataturk in Mersin hè statu celebratu

U cortu, custituitu da membri di u protokollu, una delegazione rapprisentativa di veterani, studienti è citadini, marchjava cù entusiasmo à Cumhuriyet Square in cumpagnia di a Banda Municipale Metropolitana. In a cerimonia chì hà cuntinuatu in Cumhuriyet Square, i corone sò state presentate à u Monumentu Atatürk da u guvernatore di Mersin Su, a regione mediterranea è u cumandante di a guarnigione, u contrammiragliu Gedik è u presidente Seçer. Dopu à a cirimonia di deposizione di ghirlande, hè statu fattu un mumentu di silenziu è a bandiera turca hè stata issata à l'accumpagnamentu di l'Innu Naziunale. Mentre i puemi sò stati letti da i studienti in u prugramma di celebrazione, a squadra di Danza Folk di a Municipalità Metropolitana hà ancu fattu i so spettaculi.

Seçer: "U 17 di marzu hè unu di i ghjorni d'onore è orgogliu per Mersin"

L'anniversariu di l'arrivu di Ataturk in Mersin hè statu celebratu

Vahap Seçer, sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, hà fattu u discorsu chì enfatizò u significatu è l'impurtanza di u ghjornu. U presidente Seçer hà dettu: "U 17 di marzu hè unu di i ghjorni d'onore è orgogliu per Mersin. Cummemurà a prima visita ufficiale di Gazi Mustafa Kemal Atatürk à Mersin 99 anni fà oghje. Nanzu, Mustafa Kemal Atatürk era ghjuntu à Mersin cum'è u cumandante regiunale subitu dopu à l'accordu di l'Armistiziu di Mondros. Mustafa Kemal, chì ghjunse à Mersin u 5 di nuvembre di u 1918, hà fattu quì i primi preparativi per a lotta naziunale. Ghazi, chì hà dettu in quelli ghjorni, "A vera guerra principia avà", hà fattu u primu passu di a lotta di liberazione di Turchia da quì, cù a forza chì hà ricevutu da u populu di Mersin. A visita di Atatürk à Mersin è Tarsu u 17 di marzu di u 1923 hè assai significativa.

"Mersin hà sustinutu di tuttu u core a Republica cun grande entusiasmu"

L'anniversariu di l'arrivu di Ataturk in Mersin hè statu celebratu

U presidente Seçer hà dichjaratu chì cum'è u significatu di a prima visita di u Gran Leader Atatürk à Mersin pò esse leghje più precisamente oghje in quantu à a Guerra di l'Indipendenza, i codici di a visita di u 17 di marzu ponu ancu esse leghje da u puntu di vista di a Republica. daria. Turnendu versu e rivoluzioni ripubblicane, Atatürk spessu andava in tour di paese per chì e so idee seranu aduttate da una basa larga. U 17 di marzu di u 1923, Atatürk era in a nostra cità Mersin cum'è u cumandante in capu di l'armata è u presidente di a Gran Assemblea Naziunale turca. Vuliu spiegà e qualità basiche è i valori di a nova Turchia è uttene u sustegnu di u publicu. Cum'è Mersin l'hà datu un sustegnu tutale in a Lotta Naziunale, hà datu u so sustegnu à a Republica cun grande entusiasmu. Atatürk ghjunse à Mersin cù a so moglia, Latife Hanım. Havi un significatu particulari. Avà u locu di a donna era vicinu à u so maritu. Mersin li abbracciò. U missaghju più impurtante in quantu à l'ugualità di genere hè statu datu da queste terre ", disse.

"In a nova Turchia, i citadini turchi seranu individui di pensamentu è cuscenza liberi"

U presidente Seçer, chì hà ancu spartutu una anecdota storica nantu à u populu di Mersin, hà dettu:

"Atatürk, in risposta à una persona chì hè stata presentata à ellu cum'è u rapprisentante di a minurità cristiana durante una visita di a cità, hà dettu: "Ùn ci hè più una minurità, ùn ci hè micca una cumunità. "Ci hè a citadinanza", disse. Sta sentenza era u precursore di a nova Turchia. Atatürk hà datu i so missaghji nantu à a nostra cità è u nostru paese in u discorsu chì hà datu nantu à a tavula in u giardinu di u populu. Quì si ricusò di pusà in i sedi alti preparati apposta per elli, preferendu pusà nantu à a sedia di lignu trà a folla. U duttore di u guvernu Reşit Galip hà datu u discorsu di benvenuta in nome di a nostra cità in u giardinu publicu. 'A vostra grandezza di Reşit Galip; Ùn hè micca perchè site un suldatu, un omu di statu è un puliticu di successu, ma perchè site un membru di a dichjarazione di sta nazione chì Atatürk hà piaciutu assai. Ataturk; Ellu disse chì Reşit Galip era un interprete di i so pinsamenti è chì u più grande onore è onore per ellu era di esse un membru di sta nazione. Questu era ancu un primu. In a nova Turchia, saria un individuu, micca un sughjettu. I citadini di a Republica di Turchia seranu individui di cuscenza libera ".

"I fundamenti di una Turchia produtiva è solidaria sò stati posti in Mersin"

Dichjarà chì Atatürk hà parlatu videndu u Mersin d'oghje esattamente 99 anni fà, u presidente Seçer hà dettu: "Atatürk, chì hà attiratu l'attenzione à a pusizione geostrategica di a nostra cità ancu quellu ghjornu, hà dettu chì u sviluppu di Mersin seria in u campu di u cummerciu. Enfatizendu chì ci hè bisognu di vittorie ecunomiche piuttostu cà vittorie militari, Atatürk hà dichjaratu chì u populu di Mersin duveria travaglià duramente, altrimenti ùn saria micca u veru pruprietariu di Mersin. Quandu guardemu à ciò chì avemu passatu oghje, capiscemu assai megliu u significatu prufondu di sti missaghji datu da Atatürk in Mersin. ELLU HÈ; Hà stabilitu i fundamenti di una Turchia egualitaria è libertaria chì sprime i so pinsamenti senza paura, crede in a ragione è a scienza, travaglia, produce è coopera quì in Mersin. Cum'è u populu di Mersin, u nostru duvere era di marchjà senza paura nant'à sta strada luminosa aperta da ellu. Hè esattamente ciò chì facemu. In Mersin, tutti, tutti i culori, campemu inseme in fratellanza. Mersin hè una cità di pace ", disse.

"Mersin hè una stella brillanti di u Mediterraniu"

Enfatizendu chì Mersin hè una cità di unità, sulidarità, ugualità è pace, u sindaco Seçer hà ancu sottolineatu chì ùn ci hè micca spaziu per a discriminazione in Mersin. U presidente Seçer hà dettu:

"Quandu guardemu una persona, ùn vedemu micca a so setta, a dispusizione o u pensamentu puliticu. U vedemu cum'è un esse umanu creatu da Allah. Mersin hè a cità di tutti i viventi creati da Allah. Mersin travaglia cù i so agricultori, travagliadori, industriali, funziunarii, cummercianti, omi è donne, ghjovani è vechji. Mersin hè a cità di l'abbundanza. Mersin pruduce, aghjunghje Mersin notte à ghjornu. Tutti travaglianu in Mersin è cuntinueghjanu à travaglià. Hè per quessa chì tutti guardanu Mersin cun invidia. Andate à Ankara, andate à Istanbul è dumandate di Mersin. Tuttu u mondu hà dettu: "Mersin hè una bella cità. Mersin travaglia in pace. Perchè Mersin hè una stella brillanti di u Mediterraniu. Sentu spessu e seguenti parolle da quelli chì venenu à Mersin per a prima volta ; Dicenu: "Ùn avemu micca cunnisciutu Mersin cusì". "Mersin hè una cità assai bella". Queste parolle mi facenu fieru. Sò sicuru ch’ella vi rende fieri, è ancu tutti i Mersinni, chì marchjanu risoluti in a strada di i so antenati. Semu fieri di u nostru babbu è u ricurdamu cun gratitùdine. Chì l'ànima di tutti i nostri martiri riposi in pace ".

U prugramma di celebrazione hè finitu cù i spettaculi di a Squadra di Danza Moderna di l'Università di Mersin.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*