I bisogni di u centru logisticu di Inegol sò stati discututi

I bisogni di u centru logisticu di Inegol sò stati discututi
I bisogni di u centru logisticu di Inegol sò stati discututi

Rinnuvà i so propri record in a produzzione industriale è agricula, İnegöl cuntinueghja à sviluppà è cresce ghjornu per ghjornu. Parallelamente à questu, a municipalità di İnegöl, chì hà iniziatu un novu studiu in quantu à u sviluppu di u settore di u trasportu, hà rimbursatu e maniche per portà un centru logisticu in u distrittu.

İnegöl, chì ùn pò più inserisce in a so cunchiglia cù u sviluppu chì hà dimustratu in a produzzione, hè in strada per diventà un novu centru in u campu di a logistica. A Municipalità di İnegöl travaglia in prughjetti chì trasformeranu İnegöl in un centru logisticu utilizendu i vantaghji di a cità. In questu cuntestu, sottu a coordinazione di a Municipalità di İnegöl; U guvernatore di u distrettu Eren Arslan, u sindaco Alper Taban, u deputatu di Bursa di u Partitu AK Vildan Yılmaz Gürel, i sindaci diputati, u presidente di ITSO Yavuz Uğurdağ, u presidente di u distrettu di u partitu AK Mustafa Durmuş, i membri di u Cunsigliu di u Partitu di a Municipalità İnegöl AK, u presidente di a Cumpagnia di i Cunduttori è i Coperturi di l'Automobilistiche İnegöl, Una riunione d'infurmazione è di cunsultazione hè stata tenuta annantu à u Centru Logisticu, chì hè previstu di esse purtatu à İnegöl, cù a participazione di u presidente di a Cooperativa Motor Carriers è i rapprisentanti di u settore privatu ligati à u sughjettu.

VOLEMU PORTA U CENTRU LOGISTICU À A NOSA CITTA

Esprimendu chì consideranu i bisogni di trasportu è logistica di İnegöl in parallelu cù u voluminu di u cummerciu, u sindaco Alper Taban hà annunziatu chì anu cuminciatu à travaglià per u Centru Logisticu. U presidente Taban hà dettu: "Avemu principiatu u nostru prughjettu di u Centru Logisticu. Vogliu fà sapè chì simu à u principiu di a strada. Un prucessu chì principia cù idee è suggerimenti hè ghjuntu à u stadiu di u prugettu oghje. Comu sapete, a nostra cità si distingue cù i so punti di forza cum'è cità di cummerciu è di industria. Facemu una seria di studii nantu à a determinazione di novi aghjunti à i lochi di i zoni industriali in diminuzione di a nostra cità. Ricevemu supportu tecnicu da l'Università Tecnica di Istanbul è un studiu di fattibilità per u Centru Logisticu, inseme cù i nostri membri di u cunsigliu, a nostra amministrazione, u mo vicepresidentu pertinente è tutte e nostre squadre. Facemu u studiu di fattibilità per; avemu i piani amministrativi davanti à noi. Avemu decisu chì saria più apprupriatu di fà tecnicamente sti studii in l'università per piglià in cunsiderà tematiche cum'è a relazione di e zone novi orientate à u futuru cù a cità, a so rilazioni cù i trasporti, è a so rilazioni cù u trasportu publicu. Oghje, esamineremu inseme a fase di prughjettu. Vulemu parlà di i vantaghji è di i contra è acquistà un centru logisticu in u modu più adattatu per i bisogni di a nostra cità. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ", disse.

GRAZIE SPECIALE À MUNICIPALI INEGOL

Dopu à u discorsu di u presidente Alper Taban, u guvernatore Eren Arslan, u deputatu di u Partitu AK di Bursa Vildan Yılmaz Gürel è u presidente ITSO Yavuz Uğurdağ, chì anu trasmessu a so satisfaczione per u Centru Logisticu, chì hè unu di i bisogni impurtanti di İnegöl, per esse inclusi in l'agenda, hà manifestatu a so gratitudine è hà dichjaratu ch'elli seranu i sustenitori di u prugettu.

INIZIÀ FATTA, A CONSULTA CONTINUA

Dopu à i discorsi, l'Architecte Hüseyin Çiğdem, membru di u Cunsigliu di u Partitu di a Municipalità di İnegöl, hà fattu una presentazione di u prughjettu di u centru logisticu. L'assistente hà sparte i so punti di vista è suggerimenti cù a presentazione. Hè statu infurmatu chì i segni cuntinueghjanu inseme cù altre urganisazioni non-guvernamentali è partiti interessate ligati à u prughjettu di u Centru Logisticu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*