A Brigata di Pompieri di Ankara Cuntinueghja à Rinfurzà u so persunale cù a so flotta di veiculi

A Brigata di Pompieri di Ankara Cuntinueghja à Rinfurzà u so persunale cù a so flotta di veiculi
A Brigata di Pompieri di Ankara Cuntinueghja à Rinfurzà u so persunale cù a so flotta di veiculi

U dipartimentu di a Brigata di Pompieri di a Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinua à espansione è à rinfurzà a so flotta di veiculi è u persunale in linea cù i bisogni di Başkent. Vulendu successu à i 150 novi pompieri chì sò stati numinati in basa di u meritu è ​​cumincianu u so duvere, u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş hà dettu: "Semu felici di aghjunghje 53 novi veiculi di serviziu à a nostra flotta. U dipartimentu di u focu di Ankara, chì hè statu rinnuvatu cù u nostru persunale eroicu 1201 è i veiculi 228, hè sempre cun voi.

U dipartimentu di u focu di Ankara cuntinueghja à espansione è rinfurzà a so flotta di veiculi è u persunale di u persunale per prutege a vita è a sicurità di a pruprietà di i citadini in Başkent.

Dopu chì i candidati chì anu graduatu in i campi di "Lutta di u focu è a sicurezza di u focu" è "Difesa civile è lotta di u focu" sò stati sottumessi à esami applicati è interviste, 150 novi pompieri chì anu passatu l'esame è sò stati numinati secondu a prucedura di i meriti cuminciaru i so funzioni. cù una ceremonia, da u focu à l'accidenti di trafficu in i distretti 25 di a Capitale. 53 novi veiculi di serviziu acquistati per risponde più efficaci è rapidamente à diverse operazioni di salvezza da inundazioni sò stati inclusi in a flotta di a Brigata Ankara.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà ancu sparte e seguenti dichjarazioni nantu à i so cunti di e social media:

"Felicitemu i nostri 150 novi pompieri chì avemu numinatu nantu à a basa di meritu è ​​li auguru successu. À u listessu tempu, simu felici di aghjunghje 53 novi veiculi di serviziu à a nostra flotta. U dipartimentu di u focu di Ankara, chì hè statu rinnuvatu cù u nostru persunale eroicu 1201 è i veiculi 228, hè sempre cun voi.

OBJECTIU: SERVIZU EFFICIENTE È RAPIDE

Cumminendu u so staffu è l'equipaggiu cù a cunniscenza è l'esperienza per risponde à l'incidenti in modu più efficaci è rapidu, benefiziu di i sviluppi tecnologichi, Ankara Fire Brigade hà rinvivitu l'età media è hà aumentatu u numeru di persunale cù 2022 pompieri, 14 di i quali eranu donne, impiegati. à u principiu di u 150.

U dipartimentu di u focu d'Ankara, chì hà aumentatu u numeru di pompieri à 201 cù novi ufficiali, hà aumentatu u numeru di veiculi da 53 à 175 cù 228 novi veiculi chì impediscenu a perdita di vita è di pruprietà entri in e strade strette induve i camioni di u focu multifunzionali è grandi. i cisterna ùn ponu micca entra.

I VEHICULI NOVU SERÀ CONSEGNATI IN 2022

57 veiculi cù diverse funzioni è i so cuntratti sò stati cumpletati si uniscenu à a flotta di a Brigata di Pompieri d'Ankara in 2022.

Dichjarà chì anu u scopu di aumentà a qualità di u serviziu di u Dipartimentu di u focu di Ankara à i citadini di a Capitale aumentendu u numeru tutale di veiculi à 285, Salih Kurumlu, Capu di u Dipartimentu di a Brigata di Pompieri di a Municipalità Metropolitana, hà fattu e seguenti dichjarazioni:

"Oghje campemu una doppia eccitazione in u nostru dipartimentu di u focu. Semu felici chì u nostru persunale 150, chì avemu reclutatu nantu à a basa di licenza è meritu, hà cuminciatu à travaglià. À u listessu tempu, avemu aghjustatu 53 veiculi di serviziu chì avemu acquistatu attraversu DMO à a nostra flotta. A nostra Ankara cresce. Travagliemu nantu à una basa 25/24 in 48 distretti. Avemu previstu di cumprà più di 100 veiculi in totale, ma a compra di sti veiculi hè stata ritardata per via di a crisa di chip è a pandemia. Dunque, compiemu i nostri strumenti prima mancanti in lotti. A spedizione di i veiculi continuarà. Aghjunghjimu a torre di scuma, a scala, i veiculi di salvezza è multi-purpose, chì chjamemu veiculi speciali, à a brigada di u focu in lotti dopu à maghju.

U dipartimentu di u focu di Ankara cuntinueghja à serve in stazioni 25 situate in 46 distretti, tenendu in contu a struttura geografica è l'insediamenti di a Capitale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*