BATU Power Group serà integratu in u Tank Altay in 2024

BATU Power Group serà integratu in u Tank Altay in 2024
BATU Power Group serà integratu in u Tank Altay in 2024

À a fiera di difesa DIMDEX tenuta in Qatar TurDefRispondendu à e dumande di u presidente di l'industria di difesa Prof. Dr. İsmail Demir hà datu infurmazioni nantu à i mutori furniti da Corea di u Sudu per u tank di battaglia principale di Altay. Demir hà dettu: "U mutore coreanu alimentarà u Tank Altay finu à chì u BATU hè prestu. Avemu negoziatu nantu à quantità. Avemu bisognu di stabilisce una quantità chì hà da assicurà. Per esempiu, 50, 100 mutori pò esse dettu. Avemu bisognu di parlà, è a quantità affetta ancu u prezzu. Ci sò elementi in l'equipaggiu di u mutore chì i Coreani furniscenu da l'esteru. Queste parti seranu ancu localizzate in u scopu di u nostru prughjettu BATU. Daremu un vantaghju à a Corea in questu sensu ". hà fattu una dichjarazione.

BATU Power Group serà integratu in u tank Altay in 2024

Mesude Kılınç, Capu di u Dipartimentu di Motori SSB è Sistemi di Trasmissione di Potenza, hà dichjaratu chì anu u scopu di accettà BATU, chì hè u prughjettu di u gruppu di putenza di u tank Altay, nantu à u tank in 2021, à l'avvenimentu "Tecnulugie di difesa 2024" urganizatu da Istanbul. Club di Tecnulugia di Difesa di l'Università Tecnica.

Dichjarà chì seria un prucessu di prova assai difficiule, Kılınç hà dichjaratu chì un prucessu di prughjettu in u quale seranu realizati teste di campu, cumprese teste di 10.000 XNUMX chilometri nantu à u tank, serà realizatu. Dichjarà chì i sottosistemi critichi sò stati sviluppati ancu in u locu in u scopu di u prugettu, Mesude Kılınç hà dettu: "Attacemu una grande impurtanza à u sviluppu domesticu di i sottosistemi critichi. Questu rende u nostru prughjettu sfida ancu più difficiule ".

Mesude Kılınç hà spiegatu ancu i punti più sfida è più impurtanti in u prughjettu di u BATU Power Group, chì alimentarà u tank Altay. Dichjarà chì u gruppu di putenza Altay hè un gruppu di putenza chì travaglia in cundizioni difficili, Kılınç enfatizatu chì questu significa chì u tank hà da travaglià à alta putenza per un bellu pezzu.

Mesude Kılınç hà dichjaratu chì a limitazione di u voluminu hè unu di i prublemi più impurtanti è chì un altu putere deve esse datu à un bassu voluminu. Dichjarà chì i studii di prufilu di u travagliu è i studii di spettru di carica anu da esse ben gestiti è ben strutturati, Kılınç hà dettu: "Creemu un prufilu di missione cù u sustegnu necessariu da l'operazioni TAF è NATO, creemu u spettru di carica è furnimu i sviluppi in linea. cù queste cundizioni". disse.

Dichjarà chì i sottosistemi critichi sò ancu sfida, Kılınç hà dettu: "Se i sottosistemi critichi ùn anu micca bisognu di esse sviluppati in u locu, ùn averemu micca da trattà cù questi studii tecnichi. Tuttavia, in u scopu di u prugettu, cuntinuemu à prugressu in u calendariu sia per sviluppà i sottosistemi in u locu è per scuntrà l'ubbiettivi finali di u mutore è di a trasmissione. Travagliemu duramente per sviluppà u calendariu 2024 cuntinuendu l'attività di gestione di risichi ininterrottamente ", disse.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*