U massacru di Khojaly ùn hè micca scurdatu in a capitale

U massacru di Khojaly ùn hè micca scurdatu in a capitale
U massacru di Khojaly ùn hè micca scurdatu in a capitale

A Municipalità Metropolitana d'Ankara hà urganizatu un prugramma di commemorazione in u Grand Stage di u Parcu di a Ghjuventù per u 30 anniversariu di u massacru di Khojaly. In u prugramma accoltu da u Dipartimentu di i servizii di a donna è a famiglia, u prucessu storicu di u sughjettu, l'avvenimenti chì anu accadutu in a regione in u passatu ricenti, è l'effetti culturali è suciali sò stati spiegati da l'accademici.

A municipalità metropolitana di Ankara hà cummemoratu u 26 anniversariu di a massacre di Khojaly, chì hè accadutu u 1992 di ferraghju di u 30, cù un prugramma chì hà urganizatu.

Capu di u Dipartimentu di i servizii di a donna è a famiglia, Dr. Serkan Yorkncılar è u Prof. Dr. Abdullah Gundogdu, Prof. Dr. Ozkul Cobanoglu è u Prof. Dr. Ali Asker hà ancu assistitu cum'è parlante.

L'ACCADEMICI mette in luce u prucessu storicu

U spettaculu di cinevisione preparatu in u prugramma di commemorazione, chì hà cuminciatu cù l'innu naziunale è l'innu naziunale di l'Azerbaijan, hè statu ancu guardatu cù interessu.

Capu di u Dipartimentu di i servizii di a donna è a famiglia, Dr. Serkan Yorgancılar hà fattu e seguenti valutazioni in u so discorsu: "Avemu riunitu à l'occasione di u 30th anniversariu di u dramma in a cità di Hocalı in a regione Nagorno-Karabakh. Cum'è u mondu turcu, simu in favore di sviluppà una decisione cumuna è di implementà e pulitiche in cunfurmità per ùn ripetiri stu tragicu avvenimentu, chì hè u nostru dulore cumunu, è per punisce i rispunsevuli à u livellu internaziunale. Pensemu chì hè d'impurtanza vitale per u trasferimentu di sta massacra à e generazioni future è a creazione di una cuscenza naziunale è storica. Capisce i casi storichi cù tutta a so realità hè un elementu estremamente impurtante per u nostru avvene ".

L'accadèmici chì facenu luce nantu à u prucessu storicu participendu à u prugramma di cummemorazione, u Prof. Dr. Abdullah Gundogdu, Prof. Dr. Ozkul Cobanoglu è u Prof. Dr. Ali Asker hà datu infurmazioni detallate nantu à l'effetti culturali è suciali, in particulare l'avvenimenti chì anu fattu in a regione recentemente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*