U numeru di parchi di skateboarding cresce in a capitale

U numeru di parchi di skateboarding cresce in a capitale
U numeru di parchi di skateboarding cresce in a capitale

A Municipalità Metropolitana di Ankara aumenta u numeru di Parchi di Skateboarding in a Capitale per sustene l'sport è l'atleti nantu à l'alta dumanda di i ghjovani. E piste di skateboard, chì sò in custruzzione in Serhat, Cemre è Mogan Park, seranu compie è messe in serviziu in pocu tempu da u Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale.

I prughjetti implementati da a Municipalità Metropolitana di Ankara per incuragisce i ghjovani à fà sport cuntinueghjanu.

U scopu di crià e generazioni sane sustenendu l'sport è l'atleti, a Municipalità Metropolitana custruisce "Parchi di Skateboarding" in diversi punti di a Capitale, dopu à l'intensa dumanda di i ghjovani.

PISCINA DISCONTINUATA CONVERTITA IN PIATTAFORMA DI SKATEBOARD

U Dipartimentu di Prutezzione è Controlu Ambientale, chì hà cuminciatu à mette plataformi di skateboard in a piscina, chì hè inattiva da u lavu in Mogan Park, dopu chì u primu Skateboard Park hà apertu in Çukurambar, adattatu per tutti i gruppi di età, è u pianu di a piscina cù un area di 300 XNUMX metri quatratu, secondu e cundizioni climatichi, in pocu tempu, vi prepararà à skateboard.

In Cemre Park, induve un altru travagliu cuntinueghja, a pista di skateboarding, chì hè custruita nantu à una superficie di 880 metri quadrati, hè prevista per esse furmatu in i primi ghjorni di primavera, mentre chì a pista di skateboard di 500 metri quadrati stabilita in Serhat Park in Yenimahalle serà cumpletu è messu in serviziu.

E piste, custruite cù l'opinione di a Federazione Turca di Skateboarding, seranu custituiti da piste chì appellu à diverse fasce d'età.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*