Cù u mudellu di pane publicu d'Izmir, u pane economicu ghjunghje à più citadini

Cù u mudellu di pane publicu di İzmir, u pane economicu ghjunghje à più citadini
Cù u mudellu di pane publicu di İzmir, u pane economicu ghjunghje à più citadini

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà fattu ispezioni in a Fabbrica di Pane Publica di a Municipalità Metropolitana in Çiğli. U sindaco Soyer, chì hà ricevutu infurmazioni da l'autorità, hà enfatizatu chì anu radduppiatu a capacità di produzzione di pane, firmendu un protokollu cù a Camera di Panificatori è Commercianti di Izmir per offre u pane più prezzu à u publicu è hà dettu: "A ghjente hà difficultà à alimentà i so pani. i zitelli. "Inseme, stabiliremu Turchia induve tuttu questu cambierà", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir contr'à a crisa ecunomica Tunç SoyerGrazie à u mudellu "Pane di u Populu" implementatu da l'approcciu di a municipalità suciale, u pane più prezzu hè furnitu à i citadini à pocu redditu è ​​i panificatori sò supportati. U Sindaco hà visitatu a Fabbrica di Pane Publica di a Municipalità Metropolitana in Çiğli. Tunç SoyerEllu hà enfatizatu chì anu aumentatu a capacità di furnimentu da 130 mila à 250 mila firmendu un protokollu cù a Càmera Izmir di Bakers è Tradesmen. U sindaco Soyer hà dettu chì volenu esse un salvatore per i pruduttori di pane chì stanu luttendu per sopravvive per via di l'aumentu di i costi è di i prublemi di capacità inattiva.

Parlendu durante a visita di a fabbrica accumpagnatu da u presidente di u Cunsigliu di Grand Plaza Ayhan Balıkçı è u direttore generale Hasan İkat, u sindaco Soyer hà dichjaratu chì i citadini sò lasciati in miseria per via di l'aumentu di u tassu di scambiu è di l'aumentu di l'inflazione è hà dettu: " I citadini anu difficultà à nutriscia. Dunque, a regulazione di i prezzi di u pane cuncerna direttamente a so vita. "Hè per quessa chì avemu cuminciatu à circà una suluzione è implementatu stu mudellu".

"Avemu pussutu vende pane per 2 lire"

U sindaco Soyer hà dettu: "Ci era bisognu di aumentà a capacità, ma per questu avemu avutu à investisce circa 50 milioni di lire. Avemu pensatu chì ùn era micca ghjustu fà un tali investimentu in questu ambiente di crisa. Avemu scontru cù panifici chì facenu a grande scala, pruduzzione industriale in Izmir. Avemu vistu chì ci hè una capacità chì ùn anu micca aduprà in e so fabbriche. Avemu pensatu chì puderanu trasfiriri 10 per centu di a so capacità à noi à u prezzu di costu è avemu offertu questu. "Quandu i panifici anu trasferitu u 10 per centu di a so capacità à noi à u prezzu di costu, sò stati alleviati è pudemu vende pane per 2 lire", disse.

"300 cummercianti sò tornati da l'orlu di a fallimentu"

Nutendu chì 300 cummercianti sò tornati da l'orlu di a fallimentu grazia à stu travagliu implementatu, Soyer hà dettu: "A capacità inutilizata significa i travagliadori abbandunati. Significa u travagliu abbandunatu. Cume avemu aumentatu a capacità, più travagliadori puderanu travaglià in fabbriche. Avemu implementatu un prughjettu induve ùn ci hè micca perdente è tutti vincenu. "Semu felici di questu."

"Avemu ancu u scopu di aumentà u numeru di buffets"

Spieghendu chì anu cuminciatu à cercà novi suluzioni in quantu à a distribuzione quandu a capacità di produzzione di pane aumentava, u sindaco Soyer hà dettu: "In i quartieri induve a miseria hè assai prufonda, ci hè una dumanda di buffet di pane da i capi è i citadini. Cerchemu di chjappà cun elli. Avemu u scopu di aumentà u numeru di buffet à 84. Stu mudellu hè applicabile in e nostre cità metropolitane, pruvince è distretti. Hè un mudellu chì aumenta a sulidarità in a cità è permette à più citadini di ghjunghje à u pane à un prezzu più ecunomicu. "Spergu chì si sparghjera", disse.

"Parlemu di un prublema dolorosa"

U sindaco Soyer hà dettu: "L'approfondimentu di a miseria, sözcüQuandu spressione in parolle, hè percive cum'è qualcosa teorica, ma in a vita di ogni ghjornu hè assai dolorosa, assai ferita. A ghjente hà difficultà à alimentà i so figlioli. Parlemu di un prublema dolorosa chì face chì a ghjente soffre in a so vita di ogni ghjornu. Sfurtunatamente, a crisa ecunomica è l'aumentu di i prezzi resultanti anu cunsequenze chì disturbanu l'equilibriu di a sucità. "Spergu chì inseme custruiremu una Turchia induve tuttu questu cambierà, a miseria serà eliminata è nimu hà da andà in lettu cù fame", disse.

"Ci hà datu u dirittu di campà"

Presidente Tunç Soyer, dopu visitatu i panifici cù quale sò stati accordi. Birol Yılmaz, presidente di l'unione di l'impiegatori di l'industria di u pane turcu, chì hà accumpagnatu Soyer in e so visite di panetteria, hà dichjaratu chì u prughjettu hà furnitu una salvezza à i cummercianti in questu mumentu criticu. Yılmaz hà dettu: "Se un tali prughjettu ùn esiste micca, almenu 300 panificatori in Izmir falliranu è chjuderanu. Per quessa, vogliu ringrazià assai u nostru presidente. Ci hà datu u dirittu di campà. Hè cusì chì a cooperazione di u settore publicu-privatu funziona. Speremu chì serà un esempiu per a Turchia. Tali prughjetti mantenenu i cummercianti à flotu, li dannu una salvezza, è a nostra municipalità furnisce pane à pocu pressu à i citadini à pocu ingressu. "E duie parti sò felici", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*