U presidente Büyükakın hà esaminatu a custruzzione di u metro di Gebze Darıca

U presidente Büyükakın hà esaminatu a custruzzione di u metro di Gebze Darıca
U presidente Büyükakın hà esaminatu a custruzzione di u metro di Gebze Darıca

Unione Municipalità di Marmara è Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli Assoc. Dr. Tahir Büyükakın hà esaminatu l'opere di a Linea di Metro GOSB-Gebze-Darıca à a stazione di a spiaggia di Darıca discendu 25 metri sottu à a terra. Una distanza considerableu hè stata coperta in l'opere di tunneling di u prughjettu di u metro, a fundazione di quale hè stata stabilita da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli è dopu trasferita à u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture per via di l'iniziativi di u sindaco Büyükakın. U prughjettu di u metro, chì creà una alternativa impurtante à u trasportu stradale trà a Zona Industriale Organizzata di Gebze, i distretti di Gebze è Darıca, assicurerà chì circa 55 mila veiculi sò ritirati da u trafficu in Gebze ogni ghjornu.

U PRESIDENTE VENDE 25 METRES SOTTU TERRA

A linea di metro Gebze-Darica, chì hè in custruzzione da u Ministeru di i Trasporti è l'Infrastrutture è unisce Kocaeli è Istanbul cù Marmaray quandu hè finita, hè prevista per avè 11 stazioni è una lunghezza di linea di 16 chilometri. U presidente Büyükakın, chì hà esaminatu a parte di u travagliu in corso in 11 stazioni, spazii di almacenamento è 20 pozzi in a stazione di spiaggia di Darıca andendu 25 metri sottu terra, hà dettu chì circa 330 mila passageri seranu trasportati ogni ghjornu cù l'attivazione di u metro. . U sindaco di Darıca Muzaffer Bıyık, u presidente di u distrittu di Darica di u Partitu AK Ufuk Acay è i funzionari di a cumpagnia di l'imprenditori anu accumpagnatu u sindaco Büyükakın in u so esame.

"METRO SERVIRÀ 330 MIL PASSAGERI OGNI GIORNU"

U presidente Büyükakın, chì hà ricevutu un briefing da u persunale tecnicu annantu à u prugettu è hà amparatu chì a custruzzione avanza rapidamente, hà dettu: "A linea di metro di 16 chilometri da esse custruita trà Darica-Gebze è Gebze OIZ alleviarà significativamente u trasportu publicu. bisognu di sta regione. In questa strada, induve circa 330 mila passageri seranu trasportati ogni ghjornu, 55 mila veiculi seranu ancu ritirati da u trafficu. In questu modu, una distanza assai seria serà coperta in termini di emissioni di carbonu. A qualità di vita di e persone, in quantu à a qualità di l'aria è u standard di u trasportu publicu, aumenterà à un livellu estremamente altu in termini di trasportu sicuru, veloce è còmode.

"Ci hè un grande sforzu è travagliu quì"

Cuntinuendu e so dichjarazioni, u presidente Büyükakın hà dettu: "Secunnu l'infurmazioni di u rapportu di prugressu chì avemu ricevutu da i nostri amichi, e nostre linee nantu à Darıca seranu finite in a primavera di u 2023, è di novu versu a fine di u 2023. I nostri amichi facenu un grande sforzu per chì a linea trà a stazione centrale di Gebze è l'OSB sia messa in serviziu in a primavera di u 2023. À a fine di u 2023, cumissioni 3 stazioni da u latu di Darica. Si move prestu. Ci hè assai sforzu è sforzu quì ", disse.

"TUTTA A LINEA AVERÀ IN 20 MINUTI"

Ricordendu chì anni fà, anu attraversatu a fase di custruzzione di u Tunnel di l'Eurasia trà Sirkeci è Haydarpaşa da una estremità à l'altra, u sindaco Büyükakın hà dettu: "Spevu di novu sti sentimenti quì. Quessi sò veramente mumenti storichi, ricordi. Spergu chì u metro passerà per questu tunnel assai prestu. A ghjente hà da ghjunghje à u latu GOSB da Darica assai rapidamente. Sta linea sana viaghja in 20 minuti. I nostri fratelli è surelle chì stanu in Darica ùn ponu passà a stazione in 20 minuti. Cù sta crescita di pupulazione, cù sta situazione geugrafica, ùn ci hè altra scelta. Ci hè solu una cosa chì farà sta regione cunfortu, è questu hè u metro. Spergu chì stu metro hà da fà una cuntribuzione assai seria à a qualità di vita di u nostru populu in a regione.

"RINGRAZIAMENTE À U NOSTRE PRESIDENTE ERDOĞAN"

Dichjarà chì u prugettu hè un travagliu propiu è assai precisu, u presidente Büyükakın hà dettu: "Avemu un debitu di gratitudine à u nostru presidente, u nostru ministru di i trasporti, è tutti quelli chì anu cuntribuitu. I nostri culleghi chì travaglianu quì anu ancu fattu un grande sforzu. Sapemu ancu cumu travaglianu in cundizioni pandemiche. Diu li benedica. U travagliu assai bellu cuntinueghja quì. Spergu chì Darıca è Gebze prufittàranu di u cunfortu di u metro u più prestu pussibule, è serà ancu benefica per u nostru Kocaeli ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*