U presidente Soyer assiste à l'avvenimentu di u Marmara Lake Long Live

U presidente Soyer assiste à l'avvenimentu di u Marmara Lake Long Live
U presidente Soyer assiste à l'avvenimentu di u Marmara Lake Long Live

Presidente di l'Unione di a Municipalità Metropolitana di Izmir è di e Municipalità Egee Tunç Soyer Participerà à l'avvenimentu "Long Live Marmara Lake" per attirà l'attenzione nantu à u Marmara Lake, chì hè vicinu à secca, u 22 di marzu, u ghjornu mundiale di l'acqua. Soyer hà invitatu tutte e persone di l'Egeu à l'avvenimentu chì si terrà in Tekelioğlu Village in Salihli.

Cù a coordinazione di l'Unione di i Municipi di l'Egeu è a cullaburazione di a Municipalità Metropolitana di İzmir, İZSU, Gölmarmara è a Cooperativa di Pesca Circundante, a Fundazione GEMA, l'Associazione Natura, a Fundazione Foresta Egea è u Club Rotary Naturale, l'amatori di a natura ponu andà à u Lavu Marmara in Manisa, chì s'asciugà u 22 di marzu, u ghjornu mundiale di l'acqua. L'avvenimentu "Long Live the Marmara Lake" si terrà u 22 di marzu à 12.00:XNUMX in Tekelioğlu Village in Salihli, Manisa. Presidente di l'Unione Metropolitana di Izmir è Municipalità Egee Tunç Soyer assisterà ancu. Centinaia di amanti di a natura sò previsti per assistisce à l'avvenimentu, principalmente da i paisani è l'urganisazioni non governamentali, è ancu da Manisa, İzmir è e pruvince circundante. Per quelli chì volenu participà à a riunione, i navette seranu sguassati da u fronte di a Fabbrica di Gas Storicu d'Alsancak u 22 di marzu à 09.30 ore è mezu.

Cù l'avvenimentu "Long Live the Marmara Lake", l'attenzione serà attirata da a necessità di furnisce l'acqua à u lavu per chì a vita è l'attività di pesca in u lavu ponu cuntinuà.

"Era completamente secca l'estate scorsa"

Presidente Tunç SoyerIn u periodu di 2011 anni da 2021 à 10, u 98 per centu di a superficia di u lavu hè stata distrutta per via di misapplications in l'agricultura è e pulitiche di l'acqua, è hà dettu: "Cumu l'acqua tenuta in Gördes Dam, chì hè l'alimentazione principale. surghjente di u lavu, ùn ghjunghje sin'à u lavu, u lavu di Marmara l'ultimu veranu s'hè siccatu cumplettamente. L'acelli chì stavanu quì è a ghjente impegnata à a pesca anu da migrà. Cum'è l'Unione di i Municipi di l'Egeu è a Municipalità Metropolitana di Izmir, avemu cuminciatu à travaglià inseme cù l'urganisazioni non governamentali è e persone lucali per furnisce l'acqua à u lavu da a so fonte principale. A ricerca di u campu hè in corso da l'estiu di u 2021. Avemu fattu una dumanda scritta à l'Opere Idrauliche di u Statu per liberà l'acqua da a Diga di Gördes in u lavu in u 2021, ma sta dumanda hè rimasta senza risposta ".
Apuntendu chì u lavu pò esse rifurmatu se l'acqua hè liberata immediatamente dopu à u fondu di u Gördes Stream, chì alimenta u lavu, hè saturatu cù l'acqua per via di e piogge invernali, u sindaco Soyer hà invitatu tutti i populi di l'Egeu à l'avvenimentu chì si terrà. u 22 di marzu, ghjornu mundiale di l'acqua.

65 mila uccelli d'acqua ponu esse vistu

U lavu di Marmara in Manisa, chì hè vicinu à secca, hè a casa di parechje spezie d'uccelli. U lavu hè unu di i 184 zoni impurtanti d'uccelli è 305 zoni naturali impurtanti in Turchia. Duranti l'inguernu, circa 65 9 uccelli d'acqua ponu esse vistu in u lavu. U XNUMX ​​per centu di a pupulazione mundiale di a spezia di pelican crested, chì hè vicinu à l'estinzione, si alimenta in u Lavu Marmara durante i mesi d'invernu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*