Crescita di u settore di a cumunicazione di 2021 per centu in 20

Crescita di u settore di a cumunicazione di 2021 per centu in 20
Crescita di u settore di a cumunicazione di 2021 per centu in 20

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà valutatu u "Rapportu trimestrale di dati di u mercatu di l'industria di a cumunicazione elettronica turca" preparatu da l'Autorità di Tecnulugia di l'Informazione è di Comunicazione. Dichjarà chì a crescita è u sviluppu in u settore hà cuntinuatu in quasi tutti l'indicatori in 3, Karaismailoğlu hà dettu: "L'annu passatu, 2021 cumpagnie autorizate da l'Autorità di a Tecnulugia di l'Infurmazione è a Comunicazione furnianu servizii di cumunicazione elettronica à i nostri citadini cù certificati d'autorizazione 442. In u 792, i rivenuti di l'operatore in u settore di a cumunicazione elettronica anu aumentatu di 2021 per centu cumparatu cù l'annu precedente è righjunghji 20 miliardi TL. In l'ultimu quartu di u 92,4, stu ingaghjamentu era di 2021 miliardi TL. Queste figuri mostranu chì l'industria cuntinueghja a crescita è prumette speranza per u futuru ".

PIÙ DI 2021 MILIONI DI NUMERI MOBILI SPOSTU IN 10,3

Enfatizendu chì l'investimenti di tutti l'operatori in u settore anu aumentatu di circa 31 per centu cumparatu cù l'annu precedente è si avvicinavanu à 22 miliardi TL, Karaismailoğlu hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à i sviluppi in u settore:

"A fine di u 2021, u numeru di abbonati mobili hà righjuntu 86,3 milioni. A prevalenza di l'abbonati mobile avvicinò à 102 per centu. 80,2 milioni di abbonati mobili anu preferitu l'abbonamentu 2016G, chì hà iniziatu u serviziu in 4,5. U serviziu 4.5G rapprisenta u 93 per centu di l'abbonati totali. Questi abbonati signalanu chì ci sarà un grande potenziale per 5G è oltre e tecnulugia in u nostru paese. U numaru di abbonati di cumunicazione machine-to-machine (M2M), chì hè previstu di aumentà ancu di più cù a diffusione di a tecnulugia di l'internet di e cose, hà righjuntu 7,4 milioni è hè cresciutu di 17 per centu annantu à una basa annuale. L'aumentu di u nùmeru di abbonati chì anu cambiatu l'operatore cù l'applicazione di porting di u numeru, chì hà cuminciatu in u 2008 in u nostru paese è hè una di e migliori pratiche in u mondu sanu, cuntinua. A fine di u 2021, u numeru tutale di numeri mobili portati righjunghji 157,7 milioni. U numeru di numeri portati in 2021 hà superatu 10,3 milioni ".

U NUMRU DI ABONATI INTERNET SUPERA 88 MILIONI

U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "A crescita stabile in u nostru paese, chì hè diventatu u serviziu più indispensabile di l'internet d'oghje, cuntinueghja è stu serviziu ghjunghje à più persone ogni ghjornu". Esprimendu chì u numeru di abbonati hè aumentatu di più di 70 milioni è hè cresciutu di 88,2 per centu paragunatu à a fine di u 2020, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì ci era un aumentu annuale di 5,8 per centu in u numeru di abbonati à u serviziu "Fibra to the Home".

L'USU INTERNET AU 27.5 PERCENT

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dettu: "Mentre u numeru di abbonati in Internet à banda larga hè aumentatu, l'usu di l'abbonati hè ancu aumentatu significativamente. In 2021, l'usu mediu di dati mensili di l'abbonati di banda larga fissa hè aumentatu da 27,5 per centu à 204,5 GByte. Mentre l'usu mediu di dati mensili di abbonati di banda larga fissa era di 2020 GByte in l'ultimu trimestre di u 177,6, sta cifra hè aumentata di più di 2021 per centu à 15 GByte in l'ultimu trimestre di u 204. Per l'abbonati mobili, l'usu di dati, chì era di 2020 GByte in u quartu trimestre di u 9,9, hè aumentatu da 10,3 per centu à 11 GByte.

318 MILIARDI DI MINUTI PARLARTI À U TELEFONE

Karaismailoğlu, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à u trafficu di voce in e rete mobili è fissi, hà dettu: "A situazione chì u trafficu di u telefuninu in u nostru paese hè principalmente basatu nantu à e rete mobile hà cuntinuatu ancu in 2021. In u 2021, hè statu determinatu chì u trafficu tutale in u nostru paese era di 5 miliardi di minuti, cù un aumentu di 318 per centu cumparatu cù l'annu precedente. Hè statu determinatu chì circa 98 per centu di stu trafficu hè iniziatu da e rete mobili, è u trafficu iniziatu in rete fissi hè realizatu cum'è 5,2 miliardi di minuti. Da l'ultimu trimestre di l'annu, u tempu mediu di usu mensili in e rete mobile era 565 minuti, è 92 minuti in rete fissi.

L'INFRASTRUTTURA DI FIBRA ARRIVA A 471 MIL miglia

Dichjarà chì l'infrastruttura di fibra hè di impurtanza critica per u sviluppu sia di l'internet a banda larga è di 4.5G esistenti, sia di 5G è oltre e tecnulugia mobili, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà nutatu chì l'aumentu piacevule di l'investimenti di l'operatori in 2021 hè ancu riflessu in investimenti in fibra. . Sottulineendu chì l'infrastruttura di fibra hè aumentata di 11 per centu in un annu è hà righjuntu 471 mila chilometri, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u numeru di abbonati in Internet in fibra hà superatu 21 milioni cù un aumentu di circa 4,8 per centu.

5.5 MILIONI DI FIRMA ELETTRONICA

Esprimendu chì unu di i servizii chì rende a vita più faciule hè a firma elettronica, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Attualmente ci sò 6 fornitori di servizii di certificati elettronichi autorizati in u nostru paese. À a fine di u 2021, u numeru di certificati creati da questi fornitori di servizii di certificatu elettronicu era di 5,5 milioni, di quale circa 767 milioni di firme elettroniche è 6,2 mila firme mobili.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*